Hop til indhold
Frækkert666

Mistress Jasmine & Slavetøs Roxy

Recommended Posts

Har fået besøgt Mistress Jasmine og hendes slavetøs Roxy.

Aftalte af jeg skulle komme kl 21. Da jeg kom indenfor fik jeg en del hårde lussinger af Mistress og så var stilen ligesom lagt.

Blev ført ned i et værelse for enden af gangen og fik besked på at jeg skulle være nøgen om 2 min ellers ville hun gøre noget slemt ved mig. Hun kom tilbage og gjorde mig opmærksom på at jeg havde været slem og fik igen en del lussinger.

Det ringede på døren og hun kaldte på sin slavetøs Roxy. Ind kom den skønneste slavetøs som tog over imens mistress åbnede døren. Mistress kom ind og bad Roxy om at tage sig af mig for jeg havde været slem. Så spyttede Jasmine på mig et par gange og gik.

Roxy sage at jeg skulle ligge mig på sengen. Hun gav mig lidt samme behandling med spyt og slag og tvang mig til at slikke hendes fisse. Så tog hun mig ind i fængslet i rummet ved siden af og blindfoldet mig og så trak hun ellers i posen og i mine brystvorter imens hun spyttede på mig flittigt. Så skulle jeg på korset og da jeg var spændt op kom Jasmine ind igen og sendte desværre Roxy ud.

Fik derefter masser af pisk og flere spyt. Hun fortalte mig at hun ville putte mig i buret engang of få en trans til at komme og straffe mig. Så blev jeg igen slæbt ind i sengen hvor hun igen spyttede og slog løs på mig. Til sidst skulle jeg sutte på en dildo imens hun suttede mig. Da jeg kom samlede hun min sperm sammen og tvang mig til at sluge.

En fantastisk time var gået. 

Stedet ligger 2 minutter fra Banegården i Aarhus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 10 timer siden:

Jasmine er fra Thailand - Roxy fra Spanien;;;;; megafrække og forførende …..

Kom faktisk i tvivl om Roxy er spansk. Hendes udtale lød nu mere østeuropæisk. Hun var helt klart den bedste oplevelse af de 2.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 1 time siden:

Kom faktisk i tvivl om Roxy er spansk. Hendes udtale lød nu mere østeuropæisk. Hun var helt klart den bedste oplevelse af de 2.

Enig Frækkert666, jeg har selv haft samme fornemmelse ….. Roxy tar i øvrigt hjem mandag …..

Redigeret af Høvdingen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Roxy er fra Spanien hun er vildt dejlig. Hun har også brugt min krop som sit legetøj nogle gange efterhånden  det er træls hun tager hjem 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Jasmine i går. 

Hun var sød, fræk, givende, forstående og skide god til det hun gør. Jeg fik en smagsprøve og hun fortjener 5 stjerner. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasse123
Frækkert666 skrev, den 11.4.2019 at 22:10:

Har fået besøgt Mistress Jasmine og hendes slavetøs Roxy.

Aftalte af jeg skulle komme kl 21. Da jeg kom indenfor fik jeg en del hårde lussinger af Mistress og så var stilen ligesom lagt.

Blev ført ned i et værelse for enden af gangen og fik besked på at jeg skulle være nøgen om 2 min ellers ville hun gøre noget slemt ved mig. Hun kom tilbage og gjorde mig opmærksom på at jeg havde været slem og fik igen en del lussinger.

Det ringede på døren og hun kaldte på sin slavetøs Roxy. Ind kom den skønneste slavetøs som tog over imens mistress åbnede døren. Mistress kom ind og bad Roxy om at tage sig af mig for jeg havde været slem. Så spyttede Jasmine på mig et par gange og gik.

Roxy sage at jeg skulle ligge mig på sengen. Hun gav mig lidt samme behandling med spyt og slag og tvang mig til at slikke hendes fisse. Så tog hun mig ind i fængslet i rummet ved siden af og blindfoldet mig og så trak hun ellers i posen og i mine brystvorter imens hun spyttede på mig flittigt. Så skulle jeg på korset og da jeg var spændt op kom Jasmine ind igen og sendte desværre Roxy ud.

Fik derefter masser af pisk og flere spyt. Hun fortalte mig at hun ville putte mig i buret engang of få en trans til at komme og straffe mig. Så blev jeg igen slæbt ind i sengen hvor hun igen spyttede og slog løs på mig. Til sidst skulle jeg sutte på en dildo imens hun suttede mig. Da jeg kom samlede hun min sperm sammen og tvang mig til at sluge.

En fantastisk time var gået. 

Stedet ligger 2 minutter fra Banegården i Aarhus.

Var de elementer du omtaler aftalt på forhånd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasse123
Frækkert666 skrev, for 7 timer siden:

Nogle af dem var. Resten bestemte pigerne.

Så må du have haft en oplevelse, hvor dine grænser er blevet rykket - og det er vel slet ikke så ringe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasse123 skrev, for 3 timer siden:

Så må du have haft en oplevelse, hvor dine grænser er blevet rykket - og det er vel slet ikke så ringe.

Kan love dig for at mine grænser blev rykket. Ikke siden jeg var dreng har jeg ikke fået så hårde lussinger. Dengang kun 1 af gangen. Her var det i en hel time. Slask , Klask , Slask !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasse123
Frækkert666 skrev, for 57 minutter siden:

Kan love dig for at mine grænser blev rykket. Ikke siden jeg var dreng har jeg ikke fået så hårde lussinger. Dengang kun 1 af gangen. Her var det i en hel time. Slask , Klask , Slask !

Det lyder fedt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...