Coco Darling 798 Skrevet 11. April, 2019 God aften til jer alle herinde. Som nævn overvejer jeg at leje et sommerhus fra halv til helt uge pr mdr. Men er det bare at leje den lige som, hvis vi tager på en familie ferie, og er nogle blevet opdraget af ejen eller ulejningsfirma. Jeg vil gerne høre om jeres erfaring, gerne både fra i andre Gp og jer mænd, hvad skal jeg været ups på, tænker det vil været rat med vaske og tørremaskine. Og huset ikke ligger for tæt på andre huse. Vil meget gerne have link/tlf nr og helt okay nogle svare privat til mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 11. April, 2019 Er sgu da ret usmageligt, med mindre du spiller med åbne kort over for udlejer. Tror de fleste vil frabede sig, at deres sommerhus bliver brugt som bordel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 11. April, 2019 (edited) Ligesom Lester tænker jeg det vil være rarest både for udlejet såvel som dig. At du ikke behøver frygte at blive opdaget at det er bedst at være ærlig og læg vægt på at du selvfølgelig efterlader huset som da du modtog det og ikke udlevere adressen før folk er der osv. Og gør gæster opmærksomme på huset er lånt og de derfor ikke kan komme brasende fremadrettet osv. Men hvor i landet tænker du? Jeg har kontakt til en ved Nakskov hvis det kan have int? Redigeret 11. April, 2019 af Frække Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 11. April, 2019 Uden at forholde mig til de moralske og etiske aspekter, så kender jeg da nogle stykker som lejlighedsvis har gjort det. De har typisk lejet igennem sommerhus udlejningsbureau. De har ikke oplevet nogen kedelige efterspil. Det er nok klogt at begrænselejeperioden og vælge nogle tidspunkter hvor der ikke sker for meget i området. Det kan nok ikke fungere som en permanent løsning. Når man lejer igennem et bureau, som kommer ejeren ej heller rendende, under påskud af "jamen ville lige kigge forbi, og slå græsplænen". Hvis man bruger den efterhånden udbredte fremgangsmåde, at man ikke oplyser adressen i annoncerne, men nøjedes med at angive et område, samt at de sidste kørsels instrukser fortælles når man er rimelig sikker på, at personen er i området, så skulle det såmænd nok kunne praktiseret passende diskret. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 12. April, 2019 LesterBurnham skrev, for 8 timer siden: Er sgu da ret usmageligt, med mindre du spiller med åbne kort over for udlejer. Tror de fleste vil frabede sig, at deres sommerhus bliver brugt som bordel. Hvad er usmageligt .? At der bliver kneppet i deres seng? Det er faktisk meget naturligt at knalde, det ved du godt ik? at der så er penge imellem er da fuldstændig ligemeget. nogen af os har faktisk sundfornuft og er diskrete og efterlader det pinligt rent. Så hvad er problemet? 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 12. April, 2019 God ide med det sommerhus, tænker du måske skal finde et der ligger lidt “alene” og gerne på Sjælland et “sommehus i Marienlys på Falster er dødsdømt, de ligger næsten tættere end i et parcelhuskvarter..tror du har bedst mulighed midt/vestsjælland uden strand.. held og lykke og nå ja fortæl om det, når du kommerr så langt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 12. April, 2019 Jeg har aldrig givet den fulde adr før jeg ved gæsten er tæt på, ved det sted jeg har givet, og gæsten kan beskrive noget der så han er der. Når jeg tidligere herinde har kunne læse nogle piger opgiver deres værelse nr på deres hotel, i deres annonce på tlf svare så løber det mig kold ned af ryggen, har hørt hvordan flere mænd så banke på værelse døren om det er deres tur. Så er alt diskrethed desværre væk. Jeg ønsker at leje sommerhus i Jylland og Fyn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 12. April, 2019 LesterBurnham skrev, for 9 timer siden: Er sgu da ret usmageligt, med mindre du spiller med åbne kort over for udlejer. Tror de fleste vil frabede sig, at deres sommerhus bliver brugt som bordel. Der er vel også utro par der lejere et sommerhus og har sex der. Og har tidligere hørt om swinger sex fester i sommerhus. Af de få der vil leje sommerhus ud, hvor de ved jeg laver, det er mænd og de vil have sex som betaling og det synes jeg desværre ikke om. Som jeg har skrevet herover i mit andet svar, passer jeg godt på de steder jeg har været. Lige så meget som var det mit eget hus. Og okay du ikke synes om det, vi har ret ti hver vores mening 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 12. April, 2019 God ide. Der er flere i Den Blå Avis, hvor det så er nemt at se beliggenheden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2019 Ejjj, det lyder helt hyggeligt jo. Kunne være sjovt at holde en ~tøseweekend~ og leje et af de der vulgært store familiesommerhuse med pool, jacuzzi og sauna Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 12. April, 2019 Sascha Sartre skrev, for 40 minutter siden: Ejjj, det lyder helt hyggeligt jo. Kunne være sjovt at holde en ~tøseweekend~ og leje et af de der vulgært store familiesommerhuse med pool, jacuzzi og sauna Å ja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 12. April, 2019 Jojo....men hvorfor lige er sommerhus ? der er mange muligheder for at leje en lejlighed, bla annonceres der livligt på div sites, de pågældende værelser/lejligheder udlejes uden hemmeligheds tystys....har det noget med økonomi at gøre ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. April, 2019 Røvslikker skrev, for 11 minutter siden: Jojo....men hvorfor lige er sommerhus ? der er mange muligheder for at leje en lejlighed, bla annonceres der livligt på div sites, de pågældende værelser/lejligheder udlejes uden hemmeligheds tystys....har det noget med økonomi at gøre ? Hvor kan der lejes et værelse? Jeg mangler muligheden for et sted i Østjylland maks et par timer 1 gang om ugen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 12. April, 2019 Røvslikker skrev, for 19 minutter siden: Jojo....men hvorfor lige er sommerhus ? der er mange muligheder for at leje en lejlighed, bla annonceres der livligt på div sites, de pågældende værelser/lejligheder udlejes uden hemmeligheds tystys....har det noget med økonomi at gøre ? Måske fordi det er diskret og meget mere behageligt at gå på job og kunne leve et helt alm liv mellem gæsterne end at sidde på et værelse et eller andet sted. Jeg har altid 1-3 hunde med som ikke mænger sig med gæsterne men som gerne vil en tur i skoven eller stranden og det er super fedt at kunne trække stikket ud engang imellem . Og gæsterne syntes det er et super fedt koncept. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 12. April, 2019 Frodige Ida skrev, for 31 minutter siden: Måske fordi det er diskret og meget mere behageligt at gå på job ....har du undersøgt om der må udføres erhverv på den lejede matrikel ? ...i dette tilfælde et lejet sommerhus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 12. April, 2019 Nemtøs skrev, for 48 minutter siden: Hvor kan der lejes et værelse? Jeg mangler muligheden for et sted i Østjylland maks et par timer 1 gang om ugen. Hvis du bla går ind på annoncelight, og skriver udlejning i søge feltet....vupsi masser af muligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 12. April, 2019 Jeg fik et hit....i Rødekro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse55 Skrevet 12. April, 2019 Alkoholikeren skrev, for 10 timer siden: God ide med det sommerhus, tænker du måske skal finde et der ligger lidt “alene” og gerne på Sjælland et “sommehus i Marienlys på Falster er dødsdømt, de ligger næsten tættere end i et parcelhuskvarter..tror du har bedst mulighed midt/vestsjælland uden strand.. held og lykke og nå ja fortæl om det, når du kommerr så langt. Og huset ikke ligger for tæt på andre huse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 12. April, 2019 Røvslikker skrev, for 35 minutter siden: ....har du undersøgt om der må udføres erhverv på den lejede matrikel ? ...i dette tilfælde et lejet sommerhus. Mon ikke de fleste har læst de få love der glæder for salg og køb af seksuelle ydelser. Har man det ved man, at prostitution ikke anerkendes som et erhverv. Derimod må en GP gerne modtage betaling for sex. Der skal dog både svares moms og skat af indtægterne. Så hvis kvinden har valgt konceptet privat/diskret uden bagmænd osv, så er der intet ulovligt i det. Hvad er der så tilbage ? Man skal selvfølgelig opfylde de betingelser og regler et eventuelt udlejningsbureau stiller til lejeren. Står der direkte i betingelserne at det ikke er tilladt af benytte lejemålet til prostitution, er det næppe en god ide. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 12. April, 2019 Frodige Ida skrev, for 11 timer siden: Hvad er usmageligt .? At der bliver kneppet i deres seng? Det er faktisk meget naturligt at knalde, det ved du godt ik? at der så er penge imellem er da fuldstændig ligemeget. nogen af os har faktisk sundfornuft og er diskrete og efterlader det pinligt rent. Så hvad er problemet? Det er vist ret åbentlyst. Hvis du konverterer folks private hjem/sommerhus til et bordel, så er det dels i strid med den indgåede kontrakt (jo, læs betingelserne på airbnb og eks. novasol). Der må ikke drives erhverv, fra lejemålet. Desuden vil mange mennesker finde det yderst ubehageligt. Hvis du vil bruge folks hjem/sommerhus som bordel, så spørg dog om lov på forhånd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 12. April, 2019 Coco Darling skrev, for 9 timer siden: Der er vel også utro par der lejere et sommerhus og har sex der. Og har tidligere hørt om swinger sex fester i sommerhus. Af de få der vil leje sommerhus ud, hvor de ved jeg laver, det er mænd og de vil have sex som betaling og det synes jeg desværre ikke om. Som jeg har skrevet herover i mit andet svar, passer jeg godt på de steder jeg har været. Lige så meget som var det mit eget hus. Og okay du ikke synes om det, vi har ret ti hver vores mening Det er jo ikke et spørgsmål om hvorvidt jeg synes om det eller ej. Folk bryder sig sådan helt generelt ikke om, at deres hus/lejlighed/sommerhus bliver konverteret til bordel. Det er jo også derfor, at der igen og igen er historier i medierne om især AirBnB's, der bliver misbrugt på den måde. https://www.jv.dk/regionalt/-Der-var-sat-lagener-for-alle-vinduer-og-duggen-drev-ned-af-ruden/artikel/2523243 https://politiken.dk/oekonomi/privatoekonomi/art5591251/Kristina-brugte-Airbnb-»Min-lejlighed-blev-brugt-til-prostitution« http://nyheder.tv2.dk/2016-02-18-lejligheder-udlejet-via-airbnb-bruges-til-prostitution-i-danmark https://www.bt.dk/danmark/johanne-lejede-sin-lejlighed-ud-paa-airbnb-kom-hjem-til-bordel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 12. April, 2019 Lasse55 skrev, for 1 time siden: Og huset ikke ligger for tæt på andre huse. Lasse, hvad tror du jeg mente med "lidt alene" - indrømmet jeg kunne have skrevet øde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 13. April, 2019 LesterBurnham skrev, for 17 timer siden: Det er jo ikke et spørgsmål om hvorvidt jeg synes om det eller ej. Folk bryder sig sådan helt generelt ikke om, at deres hus/lejlighed/sommerhus bliver konverteret til bordel. Det er jo også derfor, at der igen og igen er historier i medierne om især AirBnB's, der bliver misbrugt på den måde. https://www.jv.dk/regionalt/-Der-var-sat-lagener-for-alle-vinduer-og-duggen-drev-ned-af-ruden/artikel/2523243 https://politiken.dk/oekonomi/privatoekonomi/art5591251/Kristina-brugte-Airbnb-»Min-lejlighed-blev-brugt-til-prostitution« http://nyheder.tv2.dk/2016-02-18-lejligheder-udlejet-via-airbnb-bruges-til-prostitution-i-danmark https://www.bt.dk/danmark/johanne-lejede-sin-lejlighed-ud-paa-airbnb-kom-hjem-til-bordel Tak for dine link, jeg har ikke bemærke tidligere indslag. Jeg vil læse dem i dag. Coco Røvslikker skrev, for 19 timer siden: Jojo....men hvorfor lige er sommerhus ? der er mange muligheder for at leje en lejlighed, bla annonceres der livligt på div sites, de pågældende værelser/lejligheder udlejes uden hemmeligheds tystys....har det noget med økonomi at gøre ? Jeg har leje flere af de lejligheder, nogle gode og andre dårlig fra dag 1. Dårlig standar, mangel rengøring mm. Og andre de kun for en kort periode blivere leje ud. 1 blev opdraget af nabo. En langtidslejet ud, en skulle nu været studie bolig osv. Nej det har ikke noget med penge at gøre. Jeg forventer ikke at sommerhuset bliver blilligere, evt lidt dyre, men det er okay hvis jeg får et pæn velindrette og ren sommerhus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 13. April, 2019 Et bodel er for mig et hus med ny pige hver dag, ( som Mette hver mandag, Anne hver anden tirsdag, sus modsat og Ydsa hver onsdag osv. Et hus der bliver styret af et fx bodel mor/ejer. Her er der fx husleje, annonce udgifter, løn til tlf dame. Huslejen er alene pæn over 1000 kr plus dvs flere udgifter. På bodel har vi en alfon, det der er ulovligt. Tager jeg alene ud i en lejlighed, hotel værelse eller sommer hus. Lejr mig ind for et antal samhængde dage, er jeg min ejen chef, kun betaler husleje pr dag. Ikke udgifter til andre tjener penge på jeg lægger på deres lagen. Her er jeg pæn under de 1000 kr pr dag og kun har den ene udgift. Staten vil gerne have skat af os, men vi har desværre ikke gode forhold til at arbejde fra. Og andet jeg tænker på, mange af jer der mener vi ikke må gøre det fra sommerhus, lejlighed uden ejeren ved det, hvor besøger i os piger ? For kommer i så kun på bodeller, de steder med adr i annoncen eller kommer i også der hvor, det står privat diskret ? TheVoice skrev, for 18 timer siden: Mon ikke de fleste har læst de få love der glæder for salg og køb af seksuelle ydelser. Har man det ved man, at prostitution ikke anerkendes som et erhverv. Derimod må en GP gerne modtage betaling for sex. Der skal dog både svares moms og skat af indtægterne. Så hvis kvinden har valgt konceptet privat/diskret uden bagmænd osv, så er der intet ulovligt i det. Hvad er der så tilbage ? Man skal selvfølgelig opfylde de betingelser og regler et eventuelt udlejningsbureau stiller til lejeren. Står der direkte i betingelserne at det ikke er tilladt af benytte lejemålet til prostitution, er det næppe en god ide. Tak til TheVoice. Gode oplysninger du kom med her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 13. April, 2019 Frodige Ida skrev, for 20 timer siden: Jeg har altid 1-3 hunde med som ikke mænger sig med gæsterne men som gerne vil en tur i skoven eller stranden og det er super fedt at kunne trække stikket ud engang imellem .. Nu er det jo heller ikke helt almindelige hunde du har med, men nogle super skønne hunde 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg