Bundstokken 2138 Skrevet 13. April, 2019 Jeg har selv ved en enkelt lejlighed besøgt en pige der havde lejet et sommerhus, det var udmærket og kan næppe have generet nogen. Vi bor i et traditionelt sommerhusområde. Jeg har svært ved at se problemet med at et sommerhus skulle blive brugt til at sælge sex. Beskrivelsen af duggen der driver ned ad vinduerne er jo vildt søgt overdrevet for at give læseren et fantasibillede af store grupper af rå-kopulerende liderlige mennesker inde bag ruderne. Realiteten er vel at en pige der har lejet et hus får et sted mellem 4 og 6 besøg på en dag, hvilket stort et vil svare til trafikken til et sommerhus en god forårsdag hvor familien er inviteret til frokost - det kan ikke genere nogen - medmindre de keder sig og vil forarges/generes. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 13. April, 2019 Øhh, nej. Hvis du hænger lagener op i vinduerne og ikke lufter ud, så vil der komme dug på indersiden. Det er der såmænd ikke nogen overdrivelse i. Hvis det er så fantastisk at få sit hjem konverteret til et bordel, så synes jeg da at du skal begynde at udleje det på FromHouse2Brothel.com Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 13. April, 2019 LesterBurnham skrev, for 1 minut siden: Øhh, nej. Hvis du hænger lagener op i vinduerne og ikke lufter ud, så vil der komme dug på indersiden. Du tror vel ikke at det foregår således ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 13. April, 2019 Det var jo præcis tilfældet i den omtalte sag. Jeg kan ikke forstå, at du har så travlt med at negligere det her problem. Du synes at det er helt fint, at man konverterer et lejet hjem til bordel. Hvad med hashbule - vil det også være ok? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 13. April, 2019 (edited) LesterBurnham skrev, for 20 timer siden: Det er jo ikke et spørgsmål om hvorvidt jeg synes om det eller ej. Folk bryder sig sådan helt generelt ikke om, at deres hus/lejlighed/sommerhus bliver konverteret til bordel. Det er jo også derfor, at der igen og igen er historier i medierne om især AirBnB's, der bliver misbrugt på den måde. https://www.jv.dk/regionalt/-Der-var-sat-lagener-for-alle-vinduer-og-duggen-drev-ned-af-ruden/artikel/2523243 https://politiken.dk/oekonomi/privatoekonomi/art5591251/Kristina-brugte-Airbnb-»Min-lejlighed-blev-brugt-til-prostitution« http://nyheder.tv2.dk/2016-02-18-lejligheder-udlejet-via-airbnb-bruges-til-prostitution-i-danmark https://www.bt.dk/danmark/johanne-lejede-sin-lejlighed-ud-paa-airbnb-kom-hjem-til-bordel Nu har jeg læs dine 4 link. Den 1. Føj en grimt oplevelse for den den unge fyr. Tror desværre mange udlændingene ikke viser den store respekt for der de lejere sig ind. Lave rødt lys er ikke gøre stedet diskret men vise her er bodel. Lagener op i alle vinduerne er at visse de lavere noget inden må se. Og duggen løb ned af vinduerne amen sikke en inde klam duft der må have været derinde, der skal kunne lufte ud igen og igen. I alt det hele så torske dum. Den 2. Link. kan jeg desværre ikke læse. Jeg har ikke abonnent ved politiken. Du må gerne kopi den og sende den til mig, hvis det er muligt. Den 3. Link. Igen der tale om prostituerede fra andre lande her nævne Rumænien, Moldova eller Brasilien. Og heldigvis kan man læse at "Mere end 70 millioner gætter har benyttet sig af Airbnb og problemer for værter og gæster er ekstremt sjældne" Sidste link også unge rumænske pige. Svare i ny en fælles Holding til dette. Redigeret 13. April, 2019 af Coco Darling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 13. April, 2019 LesterBurnham skrev, for 7 minutter siden: Det var jo præcis tilfældet i den omtalte sag. Jeg kan ikke forstå, at du har så travlt med at negligere det her problem. Du synes at det er helt fint, at man konverterer et lejet hjem til bordel. Hvad med hashbule - vil det også være ok? Nu skal du nok ikke ligge mere i mine ord end jeg har skrevet. Jeg kan så fortælle dig, at hovedparten af branchen, uagtet hvordan og hvorledes de har lejet lokaler, holder en høj hygiejne, sørger for at der er rent, bliver skiftet lagener, ikke larmer, typisk beder gæsterne om at komme diskret og ikke larme osv osv. I øvrigt har jeg vist gjort opmærksom på i mine tidligere indlæg at jeg ikke har forholdt mig til de etiske og moralske aspekter. Jeg har vist også givet tilkende, at hvis man eksempelvis lejer et sommerhus, så skal man selvfølgelig overholde udlejningsbetingelserne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 13. April, 2019 Fælles jeg tror de fleste danske piger behandler de steder vi lejere os ind ordentlig. Alt i ikke må sammenligne os med piger fra øst Europa. Selvfølgelig er der nogle få klaphatte der ikke tænker her vil jeg komme igen og skider på alt sund fornuft. Som at oplyse et hotel værelse nr på en tlf svare. Men de er heldigvis i mindre tal. Og jeg vil personlig ikke leje mig ind i et privat hjem som er omtalt i de nævnte link. Det er sommerhus jeg overvejer, hvor de er indrette og vant til at blive lejet ud. Om jeg leje et motel værelse eller sommerhus vil jeg behandle det som, var det mit eget. Vær diskret, med adr og sikker mig min gæst er ankommet til område, jeg lufter tit ud, jeg holder det pæn oprydning, ren og tager affald med derfra. De vil ikke kunne se jeg har haft herre besøg. Sådan har jeg altid været. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 13. April, 2019 @Coco Darling....lige en lille bette bøjning, lad os antage at du ejede et sommerhus, og du lejede det ud via et bureau, vil du så bryde dig om at det blev brugt til aktivitet på betalings sex fronten ??....og jo, jeg har prøvet at besøge en GP'er i et sommerhus, og den aktivitet omkring huset både før og efter var der ingen tvivl om hvad der foregik....naboer snakker jo også sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 13. April, 2019 (edited) TheVoice skrev, for 2 timer siden: Jeg kan så fortælle dig, at hovedparten af branchen, uagtet hvordan og hvorledes de har lejet lokaler, holder en høj hygiejne, sørger for at der er rent, bliver skiftet lagener, ikke larmer, typisk beder gæsterne om at komme diskret og ikke larme osv osv. Hmmmm hvordan i al verden kan du udtale dig om det, har du besøgt alle adresser ?? ...en tommelfinger regel jeg har ved et møde med en GP'er, er at hvis brusekabinen forefindes tør, og endnu være hvis der ikke forefindes et badeværelset...så bliver mødet hævet asap, og tro mig disse oplevelser bliver hyppigere...desværre, hygiejne delen er desværre på kraftig retræte. Redigeret 13. April, 2019 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 13. April, 2019 Røvslikker skrev, 1 time siden: @Coco Darling....lige en lille bette bøjning, lad os antage at du ejede et sommerhus, og du lejede det ud via et bureau, vil du så bryde dig om at det blev brugt til aktivitet på betalings sex fronten ??....og jo, jeg har prøvet at besøge en GP'er i et sommerhus, og den aktivitet omkring huset både før og efter var der ingen tvivl om hvad der foregik....naboer snakker jo også sammen. have jeg et sommerhus og det var en enkel eller to piger der have lejet det med en tid rum i mellem dem og de have forlagt huset ordentlig og jeg ikke kan se de har herre besøg kan jeg ikke se det som et problem. Men var det blevet behandlet som i nogle link her i tråden, af udlandske piger, dårlig behandlet, som lagen i vinduer, dug ned af ruderne mm ja så vil jeg klar blive både ked af og sur. Og snakker naboerne må der klar have været for mange piger inde for kort tid, samt huset ligger for tæt på andre sommerhuse. Dette ønsker jeg jo hellere ikke leje et hus klos op af naboerne. Og klar det ikke er tiltalende med tør bruser. Mine gæster der ringer om at de er der før tid, kan tit ikke fange mig der, fordi jeg er i bad. Og fatter ikke hvor henne der ingen badeværelse er, de steder har jeg ikke oplevet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 13. April, 2019 Mit indlæg handlede ikke om hvordan pigerne vasker sig, frister sig op imellem gæsterne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BM29 Skrevet 14. April, 2019 Udlejning af lejligheder, hotel/motelværelser og sommerhuse til GP´er sker vist hver dag i Danmark ? Hvis man har en anden opfattelse er man vist temmelig naiv ? Hvis man selv gør bare rydder op efter sig ( fjerner kondomer og vådservietter i skraldespanden ) og så får udlejningsbureauet til at foretage en slutrengøring ( koster sjældent mere end 1000 kr ) så kan jeg ikke se hvad der skulle være galt og moralsk forkert i at bruge et sommerhus som midlertidig glædeshus ? Jeg sidder lige her og tænker på at man da lige kan låne naboernes skaldespande når nu man alligevel er ude og lufte hundene , hvis husene alligevel står tomme ? Jeg har da lejet adskillige sommerhuse ( for at holde ferie i dem ) og har da aldrig spekuleret over hvem der har lejet dem før, og hvad de har været brugt til . Næste gang kunne det være sjovt at skrive en opdigtet historie om "5 fantastiske dage hvor indtjeningen har været helt fantastisk takket være den diskrete pladsering af sommerhuset " der ligger jo altid en gæstebog et eller andet sted i sådan et sommerhus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 14. April, 2019 det her kunne måske være en løsning - Og tættere på de rige Københavnere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BM29 Skrevet 14. April, 2019 Alkoholikeren skrev, for 18 minutter siden: det her kunne måske være en løsning - Og tættere på de rige Københavnere ???????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 14. April, 2019 (edited) Alberslund/tåstrup ligger tættere på København, og gns indkomst i KBH er højere end syd og vest sjælland/midsjælland og måske det er en bedre løsning end sommerhuse med nysgerrige naboer - Og billigere Redigeret 14. April, 2019 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 15. April, 2019 BM29 skrev, for 19 timer siden: så kan jeg ikke se hvad der skulle være galt og moralsk forkert i at bruge et sommerhus som midlertidig glædeshus ? ....det er da så absolut moralsk forkert at bruge et lejet sommerhus til glædeshuse, der hvor det tilter er at ejeren med stor sandsynlighed ikke bifalder seancen....bemærk vi snakker rent horehus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 15. April, 2019 Røvslikker skrev, 1 time siden: ....det er da så absolut moralsk forkert at bruge et lejet sommerhus til glædeshuse, der hvor det tilter er at ejeren med stor sandsynlighed ikke bifalder seancen....bemærk vi snakker rent horehus. Tror vi har fanget din holdning til det. God man så ikke skal rette ind og håber du klikker forbi de annoncer hvor der står diskret i sommerhus så pigerne bliver fri for sure opstød og moral prædiken fra dig af. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3276 Skrevet 16. April, 2019 Ser altså ikke det store problem i at leje et sommerhus, så lang tid, at det er rimelig diskret, at det er pigen selv der står for det og huset bliver afleveret pænt og rent. Har selv haft et hus i det sydjyske, jeg "lejede" ud til en GP, jeg kendte, det forgik på den måde, at jeg kørte ned og satte varme på, hun havde rundstykker med og så hyggede vi et par timer og jeg kørte igen og hun havde 4-5 besøg i løbet af dagen. Men er det en eller anden alfons der installere en østpige og oplyser adressen til alle der henvender sig, så der hele tiden er trafik forbi huset, af sulten hanhunde, er det en helt anden sag. En måde at sortere de seriøse fra de useriøse, kan være, at bede kunderne om, at køre frem til f.eks. en P-Plads i nærheden, og når de ringer bede dem om, at beskrive omgivelserne. Men der er nogle der ser spøgelser allevejene, det skal man være klar over. Kender f.eks. til et tilfælde, hvor et firma havde lejet et sommerhus, hvor de gennemførte jobsamtaler, der var der en nabo der fik sat det hele i brand, fordi han ringede til både ejere og Politi. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 16. April, 2019 Pite skrev, for 2 timer siden: Kender f.eks. til et tilfælde, hvor et firma havde lejet et sommerhus, hvor de gennemførte jobsamtaler, der var der en nabo der fik sat det hele i brand, fordi han ringede til både ejere og Politi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 16. April, 2019 Jeg er normalt ikke så snerpet, men jeg synes at Røvslikker har ret når det kommer til regulære horehuse. Og med det mener jeg steder der annoncerer med f.eks. adresse, 24/7, røde lamper og et åben skilt i døren. Man har da hørt om naboer der har konstateret et konstant flow af mænd det meste af døgnet også et stykke tid efter lejemålet er ophørt. Men jeg tænker at det er noget andet med privat diskret pigerne, som jo netop er meget diskrete, og som netop kun er der kort tid og kun tager imod mænd med aftaler. Jeg har selv lejet sommerhus og AirBNB til møde med en dejlig kvinde som jeg har kendt nogle år, og selv om jeg hele tiden har troet at alle vidste hvad jeg havde gang i, så ser alle andre bare den samme røvkedelige gamle tokkenok leje de samme steder igen og igen for en dag eller to. Det vildste er nok hvis de tror at jeg bare er konen utro, men at der er penge involveret i sexen er de nok ret uvidende om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 16. April, 2019 Pite skrev, for 5 timer siden: Men der er nogle der ser spøgelser allevejene, det skal man være klar over. lige min pointe...hvis man træder lidt ved siden af, så skal der nok være nogle med forskellige motiver der får sat en stopper for legen. Frodige Ida skrev, for 21 timer siden: Tror vi har fanget din holdning til det. God man så ikke skal rette ind og håber du klikker forbi de annoncer hvor der står diskret i sommerhus så pigerne bliver fri for sure opstød og moral prædiken fra dig af. hehehehe….stop nu lige dig selv, er du blondine @Frodige Ida det klær ikke dig at bruge betegnelsen sure opstød specielt ikke dig, og moralprædiken holy shit...skulle komme fra en lyserød her på EG, du rammer helt ude i hampen kom nu videre.... ha nu en god påske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 16. April, 2019 Røvslikker skrev, for 8 minutter siden: lige min pointe...hvis man træder lidt ved siden af, så skal der nok være nogle med forskellige motiver der får sat en stopper for legen. hehehehe….stop nu lige dig selv, er du blondine @Frodige Ida det klær ikke dig at bruge betegnelsen sure opstød specielt ikke dig, og moralprædiken holy shit...skulle komme fra en lyserød her på EG, du rammer helt ude i hampen kom nu videre.... ha nu en god påske. Hvad kalder du så dit skriv for? Du har intet positivt bragt for dagen i denne tråd. Kun dine negative prædiken. Som sagt har alle vist fundet ud af din holdning og fordi jeg er lyserød kommentere jeg ikke som røvslikker for at behage eg medlemmer .Det ved de fleste så også. Jeg har skrevet og snakket med Coco og mon ikke hun er voksen nok til at finde ud af det. Det tror jeg. God påske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3276 Skrevet 16. April, 2019 Røvslikker skrev, for 14 minutter siden: lige min pointe...hvis man træder lidt ved siden af, så skal der nok være nogle med forskellige motiver der får sat en stopper for legen. Nej, du har ingen pointe fanget, man skal bare lade være med, at træde ved siden af. Mit hus blev brugt 1-3 dage i hver måned gennem et par år og der er aldrig nogen der har nævnt noget som helst. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. April, 2019 Hvis der i leje-kontrakten står eller det bliver nævnt, at der ikke må drives erhverv fra sommerhuset, så bare ha’ i tankerne, at der er tale om svig. Da du har handlet i ond tro, så vil udlejer kunne påberåbe sig, at aftalen(leje-kontrakten) er ugyldig pga svig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3276 Skrevet 16. April, 2019 Sutteålen skrev, for 35 minutter siden: Hvis der i leje-kontrakten står eller det bliver nævnt, at der ikke må drives erhverv fra sommerhuset, så bare ha’ i tankerne, at der er tale om svig. Da du har handlet i ond tro, så vil udlejer kunne påberåbe sig, at aftalen(leje-kontrakten) er ugyldig pga svig. Ja, og så tager man det med og køre sin vej. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg