Ridderlig 120 Skrevet 12. April, 2019 Besøgte stedet, hvor der har været bordel i mange år - men nu rummer en thai - massageklinik. Stedet er nydeligt med stort massagerum, bred briks og bad. Blev betjent af Mew, en meget nydelig og petit ung thaipige på 25 år. Ikke store, men meget faste bryster. Fik massage incl økoblow og fp. 45 min. for en tudse. Hun er uerfaren men meget sød og serviceminded. Dejlige kys og en meget lille og stram f.... men så vidt jeg forstod - hendes engelsk er lidt mangelfuldt - rejser hun allerede 30. april så skynd jer, hvis i vil ha’ en god oplevelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NUCH2019 64 Skrevet 2. September, 2020 Er der nogen, der har været på besøg der i løbet af den sidste måneds tid og har noget godt eller dårligt at berette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhusfyr2020 Skrevet 2. September, 2020 Hvor på kongsvand er det? (jeg er ikke så kendt med byens tidligere bordeller... :P) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NUCH2019 64 Skrevet 2. September, 2020 aarhusfyr2020 skrev, for 6 timer siden: Hvor på kongsvand er det? (jeg er ikke så kendt med byens tidligere bordeller... :P) Kongsvang Alle nr 22 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg