Hop til indhold
Guest smukke Sara

Tlf pige eller pigen selv??

Recommended Posts

Guest smukke Sara

Hvor meget betyder det om det er en tlf pige eller pigen selv, der tager tlf?? 

Kh Sara

Del dette indlæg

Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 20 minutter siden:

Hvor meget betyder det om det er en tlf pige eller pigen selv, der tager tlf?? 

Kh Sara

For hvem Sara?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest smukke Sara
Butch skrev, for 35 minutter siden:

For hvem Sara?

For en evnt gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 22 minutter siden:

For en evnt gæst

Godt så,

Nu hvor vi så har fået målgruppen for dit spørgsmål afdækket, kan vi komme videre. B)

Jeg foretrækker at tale med pigen direkte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det bliver for upersonligt og bollefabrik agtigt hvis man ikke kommunikerer med pigen, bliver  bliver vist ind af en telefon pige etc. Foretrækker PD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har faktisk oplevet en enkelt gang, at jeg hellere ville besøge telefonpigen end artisten. Her ingen særlig præference med hvem jeg i første omgang kommunikerer med. På de velrenommerede (københavnske) steder, er der jo typisk en telefonkaffedøråbnevaskedame, som den første "hurdle", herefter handler det jo om den umiddelbare "kemi" med pigen.

Når man besøger en udenlandsk GP i en "privat"lejlighed vil jeg da helst have den direkte kommunikation, da man så undgår diskussioner i sengen, ala: "Superfransk is extra." "But your tlflady said it was included". Den slags er jo dræbende for enhver chance for en god oplevelse. Men har også haft gode oplevelser den anden vej. Annoncen skrev explicit en ekstra pris for super- eller megafransk, men det blev ydet uden ekstra beregning (Måske fordi jeg er en blanding af Brad Pitt og Stephen Hawkins (Hawkins' figur med Brad Pitts hjerne ( ;) ))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Synes generelt det giver motivationen et ekstra pift, hvis jeg har mulighed for at lidt kommunikation direkte med pigen før et besøg...... og også lige sende en tak for lækkert selskab efterfølgende. Men sms/email/pm er det der virker for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker at skrive først, og så evt aftale tidspunkt for opringning eller møde. 

Jeg har bedre ting at lave end at ringe 10 gange til optaget fordi jeg lige har timer det dårligt.

Jeg ville også have ret dårlig samvittighed på gæstens vejne, hvis pigen lige denne ene gang havde glemt at slå møde tilstand til på sin telefon, og jeg ringede der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader

Det er lidt sjovt. I min tid har jeg kun talt med en i forbindelse med pigens tjek af at jeg ikke var en eller anden wanker nar. Det er faktiskt kun sket een gang. Ellers har alt kommunikation været på mail og/eller sms. 

Nå ja, en enkelt gang talte jeg med en pigen som bad mig ringe fordi hun var blevet forhindret. 

Men for at svare på spørgsmålet, så hellere pigen direkte fremfor en telepige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...