Guest smukke Sara Skrevet 14. April, 2019 Hvor meget betyder det om det er en tlf pige eller pigen selv, der tager tlf?? Kh Sara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. April, 2019 smukke Sara skrev, for 20 minutter siden: Hvor meget betyder det om det er en tlf pige eller pigen selv, der tager tlf?? Kh Sara For hvem Sara? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 14. April, 2019 Butch skrev, for 35 minutter siden: For hvem Sara? For en evnt gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. April, 2019 smukke Sara skrev, for 22 minutter siden: For en evnt gæst Godt så, Nu hvor vi så har fået målgruppen for dit spørgsmål afdækket, kan vi komme videre. Jeg foretrækker at tale med pigen direkte. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 14. April, 2019 Jeg synes det bliver for upersonligt og bollefabrik agtigt hvis man ikke kommunikerer med pigen, bliver bliver vist ind af en telefon pige etc. Foretrækker PD 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 14. April, 2019 Helt enig. Jeg vil også tale evt. Skrive med "giraffen" selv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 14. April, 2019 Har faktisk oplevet en enkelt gang, at jeg hellere ville besøge telefonpigen end artisten. Her ingen særlig præference med hvem jeg i første omgang kommunikerer med. På de velrenommerede (københavnske) steder, er der jo typisk en telefonkaffedøråbnevaskedame, som den første "hurdle", herefter handler det jo om den umiddelbare "kemi" med pigen. Når man besøger en udenlandsk GP i en "privat"lejlighed vil jeg da helst have den direkte kommunikation, da man så undgår diskussioner i sengen, ala: "Superfransk is extra." "But your tlflady said it was included". Den slags er jo dræbende for enhver chance for en god oplevelse. Men har også haft gode oplevelser den anden vej. Annoncen skrev explicit en ekstra pris for super- eller megafransk, men det blev ydet uden ekstra beregning (Måske fordi jeg er en blanding af Brad Pitt og Stephen Hawkins (Hawkins' figur med Brad Pitts hjerne ( )) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2019 Synes generelt det giver motivationen et ekstra pift, hvis jeg har mulighed for at lidt kommunikation direkte med pigen før et besøg...... og også lige sende en tak for lækkert selskab efterfølgende. Men sms/email/pm er det der virker for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 15. April, 2019 Taler helst kun med pigen selv, det er nemmere at afstemningsforvente.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 156 Skrevet 15. April, 2019 Jeg foretrækker at skrive først, og så evt aftale tidspunkt for opringning eller møde. Jeg har bedre ting at lave end at ringe 10 gange til optaget fordi jeg lige har timer det dårligt. Jeg ville også have ret dårlig samvittighed på gæstens vejne, hvis pigen lige denne ene gang havde glemt at slå møde tilstand til på sin telefon, og jeg ringede der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 16. April, 2019 Det er lidt sjovt. I min tid har jeg kun talt med en i forbindelse med pigens tjek af at jeg ikke var en eller anden wanker nar. Det er faktiskt kun sket een gang. Ellers har alt kommunikation været på mail og/eller sms. Nå ja, en enkelt gang talte jeg med en pigen som bad mig ringe fordi hun var blevet forhindret. Men for at svare på spørgsmålet, så hellere pigen direkte fremfor en telepige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg