Lawbster 1 Skrevet 16. April, 2019 Overvejer lidt, men kan ikke rigtig finde noget omkring hende... :/ https://annoncelight.dk/showad/264710 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 16. April, 2019 Du har ikke overvejet at bruge søgefunktionen oppe i højre hjørne og søge på "hende" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lawbster 1 Skrevet 16. April, 2019 Kan stadig ikke finde noget... Kun en anden der har skrevet stort set præcis det samme som mig :/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 16. April, 2019 Lawbster skrev, for 29 minutter siden: Kan stadig ikke finde noget... Kun en anden der har skrevet stort set præcis det samme som mig :/ Så, er det nok derfor, der ikke er nogen, der gider svare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2414 Skrevet 16. April, 2019 Lawbster skrev, for 1 time siden: Kan stadig ikke finde noget... Kun en anden der har skrevet stort set præcis det samme som mig :/ Når jeg søger på "hende", får jeg en million hits. Sikkert også det du henviser til. Hvis jeg derimod leder efter efterlysning, der er skrevet hensigtsmæssigt, får jeg denne her 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 16. April, 2019 Måske du skulle prøve i, Efterlysninger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lawbster 1 Skrevet 16. April, 2019 Vil ikke bruge mere tid på det, tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 16. April, 2019 Lawbster skrev, for 1 time siden: Vil ikke bruge mere tid på det, tak for hjælpen Næ, men vi andre må gerne bruge tid på at give dig svar der allerede er at finde, hvad havde du forventet, en novelle om "hende" præsenteret i din tråd som du kunne sidde og gnubbe skind til.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lawbster 1 Skrevet 16. April, 2019 (edited) ... Redigeret 16. April, 2019 af Lawbster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg