Hop til indhold
stivert

HORSENS MEST FORSØMTE HUSMOR

Recommended Posts

Mand34Horsens skrev, for 3 timer siden:

Var oppe forbi men blev nødt til at gå igen, hun er ikke min type, stor og ikke flot i mine øjne.  

Hendes tænder er rådne det var hvad der gjorde at jeg blev nødt til at gå igen ellers plejer jeg tit bare at tage noget hurtigt så pigen får noget ud af jeg har brugt hendes tid, medmindre hun direkte har løgnet hvilket jeg ikke oplevede, så kan ikke sige noget om hendes evner.

edit: hendes reaktion er grunden til at jeg at jeg ikke mener at pigerne skal være på samme forum, jeg er klar over det for hende ikke er super fedt at høre sandheden om hendes udsende og tænder, men det er derfor vi er her og det er sandheden, og vi er her for at dele den slags oplysninger så andre får en god oplevelse og bruger deres penge ordenligt.

selvføldig dømmer jeg ikke mennesker jeg møder men vi bruger vores penge her hvis pigerne ikke vil dømmes så gør det gratis, eller vis ordentlig billeder så det kan være usagt.

Selvfølgelig skal vi det.

Enten for at forsvare en løgn eller at tage ved lære af hvad i mænd har at sige og muligheden for at takke for en super dejlig oplevelse med de skønne mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tøzen Tøzen skrev, den 2/6/2019 at 09:06:

Kære Svendsen 

Jeg beklager din oplevelse med min “master”. Efter flere oplevelser med folk man bruger meget lang tid på af svare frem og tilbage og det viser sig, at det er bluff, at det er en der sidder og booker mange og lange møder uden af møde op, så bliver man desværre nødt til af have kort snor.

Tak for Din beskrivelse af mine billeder der ifølge dig, skulle være idylisserende i forhold til hvad der møder folk. Hvor i alverden har du det fra? Du har aldrig mødt mig? 

Til stivert: Hvorfor tvivler du på det? 

Til Elly: Ved du noget omkring mit fødselsår som jeg ikke ved? Jeg er IKKE midt 50’erne!!

Utroligt, som I da kan sidde her bag skærmen og dømme andre!

Hej Tøzen

Min vurdering af situationen omkring billederne er netop det: min vurdering. Og det var på baggrund af din Masters svar og ellys beskrivelse. 

Ligesom I helt sikkert har mange ærgerlige oplevelser med fjolser, der bare vil lave rav i den, har vi som kunder nok alle oplevet, at der er meget langt fra annoncerne til virkeligheden (og i parantes bemærket er det et af de steder, hvor danske piger generelt er langt mere troværdige), så når der virker til at være ugler i mosen, bliver vi selvfølgelig skeptiske. Dine billeder er meget fristende, men din Masters svar var meget lig dem, man ellers kun får af en østeuropæisk alfons, for nu at være ærlig... det drejede sig ene og alene om at få mig til at møde op. Så derfor tillader jeg mig at forholde mig skeptisk; ligesom din Master gjorde den anden vej;-)

På den ene side sælger I/du en ydelse, og så må man også være lidt serviceminded i markedsføringen. På den anden side er det helt fair, at I vælger den tilgang, at folk kan møde op og tage dig, som du er eller ej. Men så sig det i stedet for at blive tøze(...)fornærmet. 

Fedt at du og dem, der har besøgt dig, har haft gode oplevelser.

/Svendsen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tøzen Tøzen skrev, den 2/6/2019 at 09:06:

Kære Svendsen 

Jeg beklager din oplevelse med min “master”. Efter flere oplevelser med folk man bruger meget lang tid på af svare frem og tilbage og det viser sig, at det er bluff, at det er en der sidder og booker mange og lange møder uden af møde op, så bliver man desværre nødt til af have kort snor.

Tak for Din beskrivelse af mine billeder der ifølge dig, skulle være idylisserende i forhold til hvad der møder folk. Hvor i alverden har du det fra? Du har aldrig mødt mig? 

Til stivert: Hvorfor tvivler du på det? 

Til Elly: Ved du noget omkring mit fødselsår som jeg ikke ved? Jeg er IKKE midt 50’erne!!

Utroligt, som I da kan sidde her bag skærmen og dømme andre!

Jeg beklager,, hvis jeg formulerede mit dårligt, men jeg afventer blot en anmeldelse.

Dbh

Stivert

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære mand34Horsens

Tak for din flotte anmeldelse af mig.

Mht “mine rådne tænder” kan jeg oplyse dig om, at de bestemt ikke er rådne. Jeg har efter flere års spiseforstyrrelse nogle tænder der er knækket. Dette er min tandlæge i gang med af rette op på.

Jeg beklager meget, at du blev overrasket over at jeg er stor. Dette kunne du have set på billederne i forvejen.

Jeg har aldrig reklameret for, at jeg er en flot kvinde. Til gengæld er jeg rigtig sød og rar!

Så endnu en gang vil jeg takke dig. Tusind tusind tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...