Hop til indhold
PS44

Jessi Jade hos seductiongirls

Recommended Posts

Jeg var forbi Jessi Jade hos SG og hun er bare mind blowing lækker;)

Hendes vagt om onsdagen har været lidt i vejen for et besøg tidligere men nu da jeg havde fri så faldt jeg i igen, igen, igen:P

Beskrivelse og billeder passer fint men hvis man er skræmt af tusser så bør man nok se sig om efter en anden pige men når det så er sagt så synes jeg de tusser klæder hende fint. Hun har også store flotte silli bryster. Jessi har nok den hotteste krop jeg har set på en pige i hele mit liv. Ca 165 cm høj men de vildeste proportioner og den flotteste røv set længe - den er tæt på at slå fruens røv da hun var på samme alder - tilgiv mig for alle mine synder:P

Det blev en hot omgang og sidder nu med det  sagligste smil på læben og nyder forårssolen - kæmpe tak til dig Jessi for at være så lækker og skøn at være sammen med, men du bliver også et dyrt bekendtskab på sigt for jeg kommer helt klar forbi igen. Du bare for vild Jessi:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

ja, den onsdags vagt om dagen har også været en hindring for mig :( 

Jeg har dog tit trøstet mig selv ved at, bare kigge på hendes billeder :ph34r:

lige et hurtigt spørgsmål, kysser hun? Hvis hun gør, er det så med eller uden tunge?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brug en halv feriedag hun er klart et besøg værd hvis man er til det visioelle, hun er en pige der gør noget ud af sig selv og sin krop uden hun har et bimbo udsende i min optik - sorry til de piger jeg træder over tæerne det et trist udtryk men de fleste forstår nok hvor jeg vil hen.

Hun kysser ikke hverken på den ene eller anden måde men det ødelægger ikke oplevelsen synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...