Hop til indhold
Majse75

BorendeX - Advarsel

Recommended Posts

Majse75 skrev, for 23 minutter siden:

Er der nogen af jer som har erfaring med det BorendeX - [email protected]

Jeg har modtaget utallige henvendelser pr. sms, opkald og email fra denne forstyrrede mand?

Tag et kik i denne tråd, der finder du svaret

https://www.eroguide.dk/forum/topic/93168-krav-fra-datatilsynet-sletning-af-personoplysninger-om-bjarne-a/page/2/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Majse75 skrev, for 34 minutter siden:

Er der nogen af jer som har erfaring med det BorendeX - [email protected]

Jeg har modtaget utallige henvendelser pr. sms, opkald og email fra denne forstyrrede mand?

Det er ikke den @Borende X der er bruger herinde. 

Vedkommende der kontakter dig er en velkendt stalker du bare skal ignorere........en sørgelig eksistens der bare skal ties ihjel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det er ikke mig, der står bag. Det er B.arnerøv :(

Ellers god påske fra den ægte Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Majse75 skrev, for 9 minutter siden:

Ud af en masse opkald fra hemmelignr, så modtager man også mails som denne. Så han må virkelig være en forstyrret mand :angry:

3.jpg

Bare sæt ham på ignorer. Der er tabt mange masker da hans mor strikke hans kyse ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

IGNORER ham, ved total tavshed også her på eg.

manden? læser åbenbart med herinde, for at få ny energi til at chikanere.

så total tavshed, tror jeg er det eneste der hjælper, og forhåbentligt stopper det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 6 timer siden:

IGNORER ham, ved total tavshed også her på eg.

manden? læser åbenbart med herinde, for at få ny energi til at chikanere.

så total tavshed, tror jeg er det eneste der hjælper, og forhåbentligt stopper det.

Tror desværre ikke, det hjælper. Han skal tages alvorligt i kraven, før der bliver fred.

Mindst en af pigerne herinde kender hans "civile" identitet, og i hvert fald har han måttet afgive den i forbindelse med sin anmeldelse af EG til Datatilsynet, så den er kendt i en snæver kreds.

Jeg ved også positivt, at flere piger herinde har i tonsvis af beviser liggende på deres smartfon efter årelang chikane, så det er bare at anmelde ham i hans civile navn, og med en nyligt præcedensskabende Højesteretsdom for chikane i baghånden, er politiet nødt til at reagere.

Forhåbentlig bliver han taget dygtigt ved vingebenet og anbragt dér, hvor døren kun kan åbnes udefra, og hvor der ikke er kommunikationsmidler til omverdenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Tror desværre ikke, det hjælper. Han skal tages alvorligt i kraven, før der bliver fred.

Mindst en af pigerne herinde kender hans "civile" identitet, og i hvert fald har han måttet afgive den i forbindelse med sin anmeldelse af EG til Datatilsynet, så den er kendt i en snæver kreds.

Jeg ved også positivt, at flere piger herinde har i tonsvis af beviser liggende på deres smartfon efter årelang chikane, så det er bare at anmelde ham i hans civile navn, og med en nyligt præcedensskabende Højesteretsdom for chikane i baghånden, er politiet nødt til at reagere.

Forhåbentlig bliver han taget dygtigt ved vingebenet og anbragt dér, hvor døren kun kan åbnes udefra, og hvor der ikke er kommunikationsmidler til omverdenen.

Men altså i løbet af de år, så er der ikke sket noget på anmeldelses fronten ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 31 minutter siden:

Men altså i løbet af de år, så er der ikke sket noget på anmeldelses fronten ?

Der har været flere initiativer under opsejling, og enkelte har meldt det, men her skulle det være politiet, der syltede tingene, fordi der ikke var "gods" nok i anmeldelserne.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er B.arnerøv aktiv igen. Han er tilsyneladende stukket af fra galeanstalten igen.

Jeg har nemlig lige fået en PB fra en bruger, der har i de sidste par dage har fået et utal af chikanøse mails fra en BorendeX2. Vedkommende er ret ny herinde og kender ikke rigtigt historikken.

Jeg behøver vel ikke anføre over for de gamle brugere, at det ikke er mig, men B.arnerøv, der er på spil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm... hvordan kan vi være sikker på at BorendeX2 ikke er B.arnerøv's alter ego? 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
AalborgLook skrev, for 12 minutter siden:

Hmm... hvordan kan vi være sikker på at BorendeX2 ikke er B.arnerøv's alter ego? 

Fordi at han sender de nøjagtige samme mails - bare fra et par forskellige mail adresser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 28 minutter siden:

Fordi at han sender de nøjagtige samme mails - bare fra et par forskellige mail adresser.

Det var nu mest for sjov jeg skrev det. 

Ved godt at de 2 intet har med hinanden at gøre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Borende X skrev, den 18/4/2019 at 17:09:

Ved du hvem der har hans rigtige navn ? 

Man kan vel ikke anmelde sit navn hængt ud på en side, til Datatilsynet - hvis det ikke er ens rigtige navn.

Det lyder jo dumt at skrive til datatilsynet, at man er forurettet over et fiktivt navn bliver nævnt :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Ved du hvem der har hans rigtige navn ? 

Man kan vel ikke anmelde sit navn hængt ud på en side, til Datatilsynet - hvis det ikke er ens rigtige navn.

Det lyder jo dumt at skrive til datatilsynet, at man er forurettet over et fiktivt navn bliver nævnt :rolleyes:

Der er i hvert fald en pige, der har skrevet, at hun har det. Jeg husker ikke i hvilken tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Jeg lage lige mærke til tidspunktet, emailen blev sendt :lol: 06:30, det er godt nok tidligt. Mon det er det første han gør når han står op? hahaha :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Maxi90 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg lage lige mærke til tidspunktet, emailen blev sendt :lol: 06:30, det er godt nok tidligt. Mon det er det første han gør når han står op? hahaha :lol:

Han kunne være sær nok til at kunne find på at sætte sit mailsystem til at fyre mails af på besynderlige tidspunkter - eller også betyder hans sygdom at han ikke sover mere end en time eller to ad gangen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Måske han har alarmer sat til formålet :lol:

At sætte ham på blokeret har været en velsignelse :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

At sætte ham på blokeret har været en velsignelse 

Den bruger jeg også en del på dette forum. 

Når mennesker er helt uden for rækkevidde, giver det en velsignet ro i maven verfe dem ud af sine cirkler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha, så har jeg kage til gode fra massage-admin.

Hilsen "6204042b"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Haha, så har jeg kage til gode fra massage-admin.

Hilsen "6204042b"

Kan se mit navn blev kompromiteret igen. Du deler den kage med vi andre. Helle for stykket med rosin ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...