Borende X 25042 Skrevet 14. Juni, 2019 Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden: Kan se mit navn blev kompromiteret igen. Du deler den kage med vi andre. Helle for stykket med rosin Bare jeg får det med marcipan på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 14. Juni, 2019 Borende X skrev, for 1 time siden: Bare jeg får det med marcipan på Gååååsebryst . Spøg til side - Hvis nogen har mandens navn, så send det til mig, jeg understreger lige, at jeg ikke ønsker at begå selvtægt eller lign. Men det gør det alt andet lidt nemmere, at give det til de rette instanser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Juni, 2019 Trinetease skrev, 1 time siden: Gååååsebryst . LOLLLLL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Juni, 2019 Trinetease skrev, for 1 time siden: Gååååsebryst . Spøg til side - Hvis nogen har mandens navn, så send det til mig, jeg understreger lige, at jeg ikke ønsker at begå selvtægt eller lign. Men det gør det alt andet lidt nemmere, at give det til de rette instanser. Lige nu har jeg mest lyst til Trinebryst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 14. Juni, 2019 Borende X skrev, for 40 minutter siden: Lige nu har jeg mest lyst til Trinebryst Trinetrøstebryst Go' tur til Bornholm. Den er stensikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Juni, 2019 Borende X skrev, for 10 timer siden: Bare jeg får det med marcipan på Wæææhhhhh, jeg må ikke få rosin af Roland. Jeg er helt slået ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Juni, 2019 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Wæææhhhhh, jeg må ikke få rosin af Roland. Jeg er helt slået ud Vi kan jo dele den, bare du holder dig fra marzipanen .... øhhh gååååååsebrystet .... nej, jeg mener T....brystet – Scheiße, jeg må vist hellere lukke ned for i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 15. Juni, 2019 Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden: Wæææhhhhh, jeg må ikke få rosin af Roland. Jeg er helt slået ud Med fare for at ødelægge kaffe og kage-hyggen, så er det ikke Rolands forum mere. Han solgte det videre, og til ham der har Thaioasernet så vidt jeg husker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Juni, 2019 Aros skrev, for 3 minutter siden: Med fare for at ødelægge kaffe og kage-hyggen, så er det ikke Rolands forum mere. Han solgte det videre, og til ham der har Thaioasernet så vidt jeg husker. Nja. Det var første udmelding. Senere var det ikke Stump alligevel, men Stumpy, som ikke var den fra Oaserne kendte Stump. Sjovt nok så skriver sidens admin nøjagtig som Roland. Manglende sammenhæng i sætninger og udeladte ord bla. Mon ikke det bare er en lille afledningsmanøvre - hvorfor kan man kun gisne om Nå jeg gnaver lidt i rosinen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 15. Juni, 2019 (edited) Aarhuselsker skrev, for 28 minutter siden: Nja. Det var første udmelding. Senere var det ikke Stump alligevel, men Stumpy, som ikke var den fra Oaserne kendte Stump. Sjovt nok så skriver sidens admin nøjagtig som Roland. Manglende sammenhæng i sætninger og udeladte ord bla. Mon ikke det bare er en lille afledningsmanøvre - hvorfor kan man kun gisne om Nå jeg gnaver lidt i rosinen. Du følger godt med derover, det vidste jeg ikke. Jeg synes nu netop ikke, at retorikken er som Rolands, Roland plejer jo at svine folk til, og gå amok hvis nogen skrev om ham på EG, og kaldte dig for Aarhuskaramellen hele tiden og andre for andre navne, det ser jeg slet ikke hos ham der skriver der nu, han er meget mere rolig og afdæmpet, men ok, hvis du har gået Roland i bedene og lavet en af de der tekst-analyser på "hvem er hvem", så bøjer jeg mig Redigeret 15. Juni, 2019 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Juni, 2019 Aros skrev, for 34 minutter siden: han er meget mere rolig og afdæmpet, Han svinger meget mellem at være den afdæmpede tilkæmpede pædagoiske skribent og i modsat grøft med diverse karamelliserede navne og det der er værre. Sådan har det altid været. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 15. Juni, 2019 (edited) Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden: Han svinger meget mellem at være den afdæmpede tilkæmpede pædagoiske skribent og i modsat grøft med diverse karamelliserede navne og det der er værre. Sådan har det altid været. Det har jeg ikke set med den "nye ejer" eller "gamle ejer i nye forklædninger" overhovedet. Hvor ser du det henne ? Jeg har da trods af og til kigget forbi, og der var intet. Men det jeg har set er reaktioner og skriverier fra ham, der ikke ligner Rolands. Og jeg ser også et andet fokus end Roland havde. Men der kan også være flere bag også. Redigeret 15. Juni, 2019 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Juni, 2019 Aros skrev, for 5 minutter siden: Det har jeg ikke set med den "nye ejer" eller "gamle ejer i nye forklædninger" overhovedet. Hvor ser du det henne ? Det skrev Roland i sit forum. Det var et længere og ret rodet indlæg. Men om indlægget er der mere er nok tvivlsomt. Han sletter jo som vinden og humøret blæser. Aros skrev, for 7 minutter siden: Men det jeg har set er reaktioner og skriverier fra ham, der ikke ligner Rolands. Og jeg ser også et andet fokus end Roland havde. Manden har vist mange ansigter Men han sprogtone og gentagne sjuske fejl er gennemgående. Det behøver man ikke hans legendariske sprog analyse software for at spotte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 15. Juni, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Det skrev Roland i sit forum. Det var et længere og ret rodet indlæg. Men om indlægget er der mere er nok tvivlsomt. Han sletter jo som vinden og humøret blæser. Manden har vist mange ansigter Men han sprogtone og gentagne sjuske fejl er gennemgående. Det behøver man ikke hans legendariske sprog analyse software for at spotte Nu har jeg læst det igennem derovre. Jeg beklager men jeg er ikke enig i, at der er så soleklart det er Roland. Der er et andet fokus, retorikken er meget anderledes, og de krige Roland førte føres ikke af sidens ejer mere. Jeg har endnu ikke set et indlæg hvor han har opført sig som Roland når Roland var værst. Og du er heller ikke i fokus derovre overhovedet i de mange tråde jeg har læst, du nævnes slet ikke mere, udover da BX nævner dig Men blot min holdning. Du ser det anderledes. Helt fint. Men jeg tror ikke du får de gamle Roland-dage tilbage hvor du kommer i fokus fra sidens ejer. Så skal han da ændre stil. Tager jeg fejl, får du en rosin-kage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Juni, 2019 Aros skrev, for 29 minutter siden: Nu har jeg læst det igennem derovre. Jeg beklager men jeg er ikke enig i, at der er så soleklart det er Roland. Der er et andet fokus, retorikken er meget anderledes, og de krige Roland førte føres ikke af sidens ejer mere. Jeg har endnu ikke set et indlæg hvor han har opført sig som Roland når Roland var værst. Og du er heller ikke i fokus derovre overhovedet i de mange tråde jeg har læst, du nævnes slet ikke mere, udover da BX nævner dig Men blot min holdning. Du ser det anderledes. Helt fint. Men jeg tror ikke du får de gamle Roland-dage tilbage hvor du kommer i fokus fra sidens ejer. Så skal han da ændre stil. Tager jeg fejl, får du en rosin-kage Tak fo kage! Det er nu ikke et spørgsmål om jeg er i focus. Det er jeg helst fri for lige der. Men han nævner mig nu af og til stadig væk. Det er rigtigt at han på det seneste har været yderst moderat. Det giver ro til at nyde kaffen og kagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 15. Juni, 2019 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Tak fo kage! Det er nu ikke et spørgsmål om jeg er i focus. Det er jeg helst fri for lige der. Men han nævner mig nu af og til stadig væk. Det er rigtigt at han på det seneste har været yderst moderat. Det giver ro til at nyde kaffen og kagen Du får ikke rosinkagen endnu. Du er ikke nævnt derovre i de indlæg der er skrevet af sidens ejer udover i den tråd hvor BX bringer dig på banen, så du får altså først kagen, når jeg ser det ske, at han i vanlig Roland stil selv bringer dig på banen uden andre har talt om dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Juni, 2019 Aros skrev, for 2 timer siden: Du får ikke rosinkagen endnu pis altså Nej du har ret. Der er slettet og nedlagt i en uendelig pærevælling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 15. Juni, 2019 Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden: Der er slettet og nedlagt i en uendelig pærevælling Fair nok, jeg må spare sammen til en rosinkage kan jeg fornemme. Jeg har ikke fulgt godt nok med derover, og må betale prisen i kroner og øre, og afregne når det sker igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 15. Juni, 2019 Borende X skrev, den 14.6.2019 at 15:27: Lige nu har jeg mest lyst til Trinebryst det er også lækkert.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 18. Juni, 2019 (edited) Aarhuselsker skrev, den 15/6/2019 at 16:45: pis altså Nej du har ret. Der er slettet og nedlagt i en uendelig pærevælling Det jeg havde læst derovre mindede mig ikke om Roland, og jeg troede ikke det var ham, men jeg har intet problem med at sige, at jeg tog fejl, og du havde ret. Admin/sidens ejer har netop begået et tosset-typisk-Ronald indlæg, hvor han skriver om, at han har haft en alternativ hjemmeside/forum, han alene havde oprettet for at du - når du gik på hans hjemmeside med din ip-adresse - fik at se. Og der skulle på dette snyde forum åbenbart være nogle indlæg som ikke var på det rigtige forum, og så ville han "snyde" dig. Sådan tolker jeg det han skriver. Det er simpelthen så skørt og vanvittigt, at det kan kun Roland finde på. Du fik ret og får en rosinkage. Redigeret 18. Juni, 2019 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. Juni, 2019 Aros skrev, for 59 minutter siden: Det jeg havde læst derovre mindede mig ikke om Roland, og jeg troede ikke det var ham, men jeg har intet problem med at sige, at jeg tog fejl, og du havde ret. Admin/sidens ejer har netop begået et tosset-typisk-Ronald indlæg, hvor han skriver om, at han har haft en alternativ hjemmeside/forum, han alene havde oprettet for at du - når du gik på hans hjemmeside med din ip-adresse - fik at se. Og der skulle på dette snyde forum åbenbart være nogle indlæg som ikke var på det rigtige forum, og så ville han "snyde" dig. Sådan tolker jeg det han skriver. Det er simpelthen så skørt og vanvittigt, at det kan kun Roland finde på. Du fik ret og får en rosinkage. Ja, det er skørt og vanvittigt. Jeg sidder i øjeblikket i udlandet med en fremmed adresse, og her er hans hjemmeside nøjagtig den samme som hjemme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Juni, 2019 (edited) Er der en venlig sjæl som kan oplyse kursen på norske kroner? (Jeg vil også være med til at afspore en tråd)!!!! Redigeret 18. Juni, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. Juni, 2019 Nemtøs skrev, for 39 minutter siden: Er der en venlig sjæl som kan oplyse kursen på norske kroner? (Jeg vil også være med til at afspore en tråd)!!!! Denne er meget brugervenlig: https://www.valutakurser.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Juni, 2019 Borende X skrev, for 5 minutter siden: Denne er meget brugervenlig: https://www.valutakurser.dk/ For 100 dk. kr kan jeg få 130,96 norske kr. Så blev jeg det klogere... må hellere booke en tur med Oslo båden fra Frederikshavn. Hvem har lyst til at deltage - evt en smuttur til Læsø, der skulle være et lækkert wellness center. Mon jeg kan bruge evt overskydende norske kr. på Læsø? Hvis jeg altså kommer afsted - det hele afhænger af den aktuelle badevandstemparatur ved Blokhus. Tak for et brugervenligt link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 487 Skrevet 19. Juni, 2019 (edited) Det er næsten for dumt jeg hopper lige på min hvide damecykel og drager imod sol nedgangen Redigeret 19. Juni, 2019 af Madame Helene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg