Hop til indhold
Majse75

BorendeX - Advarsel

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Kan se mit navn blev kompromiteret igen. Du deler den kage med vi andre. Helle for stykket med rosin ;) 

Bare jeg får det med marcipan på :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Borende X skrev, for 1 time siden:

Gååååsebryst :wub:.

Spøg til side - Hvis nogen har mandens navn, så send det til mig, jeg understreger lige, at jeg ikke ønsker at begå selvtægt eller lign. Men det gør det alt andet lidt nemmere, at give det til de rette instanser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Trinetease skrev, 1 time siden:

LOLLLLL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Spøg til side - Hvis nogen har mandens navn, så send det til mig, jeg understreger lige, at jeg ikke ønsker at begå selvtægt eller lign. Men det gør det alt andet lidt nemmere, at give det til de rette instanser.

Lige nu har jeg mest lyst til Trinebryst :wub::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Wæææhhhhh, jeg må ikke få rosin af Roland. Jeg er helt slået ud :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Vi kan jo dele den, bare du holder dig fra marzipanen .... øhhh gååååååsebrystet .... nej, jeg mener T....brystet – Scheiße, jeg må vist hellere lukke ned for i dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden:

Med fare for at ødelægge kaffe og kage-hyggen, så er det ikke Rolands forum mere. Han solgte det videre, og til ham der har Thaioasernet så vidt jeg husker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aros skrev, for 3 minutter siden:

Med fare for at ødelægge kaffe og kage-hyggen, så er det ikke Rolands forum mere. Han solgte det videre, og til ham der har Thaioasernet så vidt jeg husker. 

Nja. Det var første udmelding. Senere var det ikke Stump alligevel, men Stumpy, som ikke var den fra Oaserne kendte Stump. 

Sjovt nok så skriver sidens admin nøjagtig som Roland. Manglende sammenhæng i sætninger og udeladte ord bla.  Mon ikke det bare er en lille afledningsmanøvre - hvorfor kan man kun gisne om ;) 

Nå jeg gnaver lidt i rosinen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 28 minutter siden:

Nja. Det var første udmelding. Senere var det ikke Stump alligevel, men Stumpy, som ikke var den fra Oaserne kendte Stump. 

Sjovt nok så skriver sidens admin nøjagtig som Roland. Manglende sammenhæng i sætninger og udeladte ord bla.  Mon ikke det bare er en lille afledningsmanøvre - hvorfor kan man kun gisne om ;) 

Nå jeg gnaver lidt i rosinen. 

Du følger godt med derover, det vidste jeg ikke. Jeg synes nu netop ikke, at retorikken er som Rolands, Roland  plejer jo at svine folk til, og gå amok hvis nogen skrev om ham på EG, og kaldte dig for Aarhuskaramellen hele tiden og andre for andre navne, det ser jeg slet ikke hos ham der skriver der nu, han er meget mere rolig og afdæmpet, men ok, hvis du har gået Roland i bedene og lavet en af de der tekst-analyser på "hvem er hvem", så bøjer jeg mig :D 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aros skrev, for 34 minutter siden:

han er meget mere rolig og afdæmpet, 

Han svinger meget mellem at være den afdæmpede tilkæmpede pædagoiske skribent og i modsat grøft med diverse karamelliserede navne og det der er værre. Sådan har det altid været. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Han svinger meget mellem at være den afdæmpede tilkæmpede pædagoiske skribent og i modsat grøft med diverse karamelliserede navne og det der er værre. Sådan har det altid været. 

Det har jeg ikke set med den "nye ejer" eller "gamle ejer i nye forklædninger" overhovedet. Hvor ser du det henne ? Jeg har da trods af og til kigget forbi, og der var intet.

Men det jeg har set er reaktioner og skriverier fra ham, der ikke ligner Rolands. Og jeg ser også et andet fokus end Roland havde.

Men der kan også være flere bag også. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aros skrev, for 5 minutter siden:

Det har jeg ikke set med den "nye ejer" eller "gamle ejer i nye forklædninger" overhovedet. Hvor ser du det henne ? 

Det skrev Roland i sit forum. Det var et længere og ret rodet indlæg. Men om indlægget er der mere er nok tvivlsomt. Han sletter jo som vinden og humøret blæser. 

Aros skrev, for 7 minutter siden:

Men det jeg har set er reaktioner og skriverier fra ham, der ikke ligner Rolands. Og jeg ser også et andet fokus end Roland havde.

Manden har vist mange ansigter ;) Men han sprogtone og gentagne sjuske fejl er gennemgående. Det behøver man ikke hans legendariske :ph34r:sprog analyse software for at spotte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Det skrev Roland i sit forum. Det var et længere og ret rodet indlæg. Men om indlægget er der mere er nok tvivlsomt. Han sletter jo som vinden og humøret blæser. 

Manden har vist mange ansigter ;) Men han sprogtone og gentagne sjuske fejl er gennemgående. Det behøver man ikke hans legendariske :ph34r:sprog analyse software for at spotte

Nu har jeg læst det igennem derovre. Jeg beklager men jeg er ikke enig i, at der er så soleklart det er Roland. Der er et andet fokus, retorikken er meget anderledes, og de krige Roland førte føres ikke af sidens ejer mere. Jeg har endnu ikke set et indlæg hvor han har opført sig som Roland når Roland var værst. 

Og du er heller ikke i fokus derovre overhovedet i de mange tråde jeg har læst, du nævnes slet ikke mere, udover da BX nævner dig :D 

Men blot min holdning. Du ser det anderledes. Helt fint. Men jeg tror ikke du får de gamle Roland-dage tilbage hvor du kommer i fokus fra sidens ejer. Så skal han da ændre stil. Tager jeg fejl, får du en rosin-kage :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aros skrev, for 29 minutter siden:

Nu har jeg læst det igennem derovre. Jeg beklager men jeg er ikke enig i, at der er så soleklart det er Roland. Der er et andet fokus, retorikken er meget anderledes, og de krige Roland førte føres ikke af sidens ejer mere. Jeg har endnu ikke set et indlæg hvor han har opført sig som Roland når Roland var værst. 

Og du er heller ikke i fokus derovre overhovedet i de mange tråde jeg har læst, du nævnes slet ikke mere, udover da BX nævner dig :D 

Men blot min holdning. Du ser det anderledes. Helt fint. Men jeg tror ikke du får de gamle Roland-dage tilbage hvor du kommer i fokus fra sidens ejer. Så skal han da ændre stil. Tager jeg fejl, får du en rosin-kage :D 

Tak  fo kage!

Det er nu ikke et spørgsmål om jeg er i focus. Det er jeg helst fri for lige der. Men han nævner mig nu af og til stadig væk. 

Det er rigtigt at han på det seneste har været yderst moderat. 

Det giver ro til at nyde kaffen og kagen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Tak  fo kage!

Det er nu ikke et spørgsmål om jeg er i focus. Det er jeg helst fri for lige der. Men han nævner mig nu af og til stadig væk. 

Det er rigtigt at han på det seneste har været yderst moderat. 

Det giver ro til at nyde kaffen og kagen :) 

Du får ikke rosinkagen endnu. Du er ikke nævnt derovre i de indlæg der er skrevet af sidens ejer udover i den tråd hvor BX bringer dig på banen,  så du får altså først kagen, når jeg ser det ske, at han i vanlig Roland stil selv bringer dig på banen uden andre har talt om dig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aros skrev, for 2 timer siden:

Du får ikke rosinkagen endnu

pis altså :D

Nej du har ret. Der er slettet og nedlagt i en uendelig pærevælling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Der er slettet og nedlagt i en uendelig pærevælling

Fair nok, jeg må spare sammen til en rosinkage kan jeg fornemme. Jeg har ikke fulgt godt nok med derover, og må betale prisen i kroner og øre, og afregne når det sker igen. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, den 14.6.2019 at 15:27:

Lige nu har jeg mest lyst til Trinebryst :wub::D

det er også lækkert..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, den 15/6/2019 at 16:45:

pis altså :D

Nej du har ret. Der er slettet og nedlagt i en uendelig pærevælling

Det jeg havde læst derovre mindede mig ikke om Roland, og jeg troede ikke det var ham, men jeg har intet problem med at sige, at jeg tog fejl, og du havde ret.

Admin/sidens ejer har netop begået et tosset-typisk-Ronald indlæg, hvor han skriver om, at han har haft en alternativ hjemmeside/forum, han alene havde oprettet for at du - når du gik på hans hjemmeside med din ip-adresse - fik at se. Og der skulle på dette snyde forum åbenbart være nogle indlæg som ikke var på det rigtige forum, og så ville han "snyde" dig.  Sådan tolker jeg det han skriver. Det er simpelthen så skørt og vanvittigt, at det kan kun Roland finde på. 

Du fik ret og får en rosinkage. ;) 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 59 minutter siden:

Det jeg havde læst derovre mindede mig ikke om Roland, og jeg troede ikke det var ham, men jeg har intet problem med at sige, at jeg tog fejl, og du havde ret.

Admin/sidens ejer har netop begået et tosset-typisk-Ronald indlæg, hvor han skriver om, at han har haft en alternativ hjemmeside/forum, han alene havde oprettet for at du - når du gik på hans hjemmeside med din ip-adresse - fik at se. Og der skulle på dette snyde forum åbenbart være nogle indlæg som ikke var på det rigtige forum, og så ville han "snyde" dig.  Sådan tolker jeg det han skriver. Det er simpelthen så skørt og vanvittigt, at det kan kun Roland finde på. 

Du fik ret og får en rosinkage. ;) 

Ja, det er skørt og vanvittigt. Jeg sidder i øjeblikket i udlandet med en fremmed adresse, og her er hans hjemmeside nøjagtig den samme som hjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Er  der  en  venlig  sjæl  som  kan  oplyse  kursen på  norske  kroner?

(Jeg  vil  også  være  med  til  at  afspore  en  tråd)!!!!

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 39 minutter siden:

Er  der  en  venlig  sjæl  som  kan  oplyse  kursen på  norske  kroner?

(Jeg  vil  også  være  med  til  at  afspore  en  tråd)!!!!

Denne er meget brugervenlig: https://www.valutakurser.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Denne er meget brugervenlig: https://www.valutakurser.dk/

For  100 dk. kr  kan  jeg  få  130,96 norske  kr. 

Så  blev  jeg  det  klogere... må  hellere  booke  en  tur  med  Oslo  båden  fra  Frederikshavn.  

Hvem  har  lyst  til  at  deltage  - evt  en  smuttur  til  Læsø,  der  skulle  være  et  lækkert  wellness  center.  Mon  jeg  kan  bruge  evt  overskydende  norske  kr.  på  Læsø? 

Hvis  jeg  altså  kommer  afsted  - det  hele afhænger  af den aktuelle  badevandstemparatur ved  Blokhus.  

Tak  for  et  brugervenligt link :-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...