Bassemand193 8 Skrevet 3. Juli, 2019 Borendex2 er I den grad aktiv igen, bl.a. på annoncelight, er han helt igennem nisse, eller skal man tage ham lidt alvorligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Juli, 2019 Mig skal du tage alvorligt - ikke plasticplagiatet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bassemand193 8 Skrevet 3. Juli, 2019 Borende X skrev, for 11 timer siden: Mig skal du tage alvorligt - ikke plasticplagiatet Sådan der, ud med plastikplagiater ;-D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sifpigen 326 Skrevet 1. August, 2019 And he's back again 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 2. August, 2019 Sifpigen skrev, for 12 timer siden: And he's back again Så kender vi Voldemart igen igen , utroligt at man ikke kan stoppe ham... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sifpigen 326 Skrevet 2. August, 2019 Blokere ham bare - han er jo total ynkelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. November, 2019 Så er han på spil igen, ham "røven". Jeg har fået melding fra en bruger om en yderst perfid henvendelse fra "[email protected]". Gad vide, hvornår han opgraderer til "[email protected]"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 26. November, 2019 Borende X skrev, for 5 minutter siden: Så er han på spil igen, ham "røven". Jeg har fået melding fra en bruger om en yderst perfid henvendelse fra "[email protected]". Gad vide, hvornår han opgraderer til "[email protected]"? Jeg har også lige fået den tvivlsomme " ære" at få mails fra samme mailadresse. Se evt. tråden " så blev jeg for alvor en del af branchen" lagt ud for nylig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. November, 2019 Lady C skrev, for 16 minutter siden: Jeg har også lige fået den tvivlsomme " ære" at få mails fra samme mailadresse. Se evt. tråden " så blev jeg for alvor en del af branchen" lagt ud for nylig Der kommer nok mere. Han/hun/den/det arbejder i "bølger". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg