Albert7 465 Skrevet 19. April, 2019 Er der en Gilf 70+ slank og gerne gråhåret ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 19. April, 2019 Jeg tror ikke, at det hjælpernoget, at du poster indlægget med ét par timers mellemrum... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Nick Skrevet 19. April, 2019 Hvad med hende her☺️? https://annoncelight.dk/showad/232646 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB1 24 Skrevet 19. April, 2019 Hende kan du roligt besøge, hvis ikke hun har forandret sig negativt siden for 6 år siden hvor jeg havde en fantastisk dejlig time med hende. Sød og kærlig, tændt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 19. April, 2019 det må da være oilf.ja nogen er til rynker andre til det modsatte,god jagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 19. April, 2019 costner skrev, for 2 timer siden: det må da være oilf.ja nogen er til rynker andre til det modsatte,god jagt. Og gudskelov for det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 19. April, 2019 Madame Illona skrev, for 46 minutter siden: Og gudskelov for det. må sige at jeg synes at både dig og sandy er nogle meget lækre milf,selvom jeg ikke har besøgt jer siden i var i dronningsgade.er ikke til den hårde del af universet. god påske til jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 19. April, 2019 costner skrev, for 2 timer siden: må sige at jeg synes at både dig og sandy er nogle meget lækre milf,selvom jeg ikke har besøgt jer siden i var i dronningsgade.er ikke til den hårde del af universet. god påske til jer Årh Dronningsgade - sateme mange år siden jeg var der sidst. Besøgte "Lille liderlige Anni" adskillige gange der. Nok engang i starten af 90'erne... Nå, sorry for sidespring... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 19. April, 2019 (edited) costner skrev, for 4 timer siden: må sige at jeg synes at både dig og sandy er nogle meget lækre milf,selvom jeg ikke har besøgt jer siden i var i dronningsgade.er ikke til den hårde del af universet. god påske til jer Tusinde tak. Lige til din info så er det nu heller ikke KUN det hårde univers vi har med at gøre Med nu handler emnet 70+ Så den kategori er vi endnu meget langt. Redigeret 19. April, 2019 af Madame Illona Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 19. April, 2019 Madame Illona skrev, for 2 timer siden: Med nu handler emnet 70+ Så den kategori er vi endnu meget langt. Vil det ikke hjælpe hvis I slår jer sammen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 20. April, 2019 22 cm and thick skrev, for 14 timer siden: Årh Dronningsgade - sateme mange år siden jeg var der sidst. Besøgte "Lille liderlige Anni" adskillige gange der. Nok engang i starten af 90'erne... Nå, sorry for sidespring... Uha ja, hun var godt nok en frækkert hende Anni...... Og hun gav KLASSE blow den kvinde, så det var absolut mit højeste ønske at besøge hende når jeg trængte til en lækker udløsning....;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg