Guest Snuskepigen Skrevet 21. April, 2019 Halløj og god påske.. jeg skal bruge en god og seriøs fotograf der kan hjælpe mig med et par små opgaver, jeg skal ha taget billeder der kan opfriske min annonce. Og have lavet et rigtigt frækt album til min mand er der nogen der kan hjælpe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 21. April, 2019 Snuskepigen skrev, for 57 minutter siden: Halløj og god påske.. jeg skal bruge en god og seriøs fotograf der kan hjælpe mig med et par små opgaver, jeg skal ha taget billeder der kan opfriske min annonce. Og have lavet et rigtigt frækt album til min mand er der nogen der kan hjælpe? God påske til dig også....:-) Og du skal endelig bare sige til ang fotografen, for det kunne jeg sagtens være behjælpelig med... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen 159 Skrevet 22. April, 2019 Der findes et par grupper på facebook, hvor man kan søge fotografer til sådan en opgave. Her kan man oftest også se fotografens tidligere arbejde. Bla Danske fotografer, tfp modellerne, modeller i Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 22. April, 2019 Jeg overvejer også. Er bare ikke til de traditionelle billeder som div piger bruger. Ja jeg har lidt appelsinhud og et par rynker/deller her og der som gæsten alligevel vil se IRL så de skal ikke klippes væk. Kunne være fint hvis der var nogen herinde igennem der kender nogen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen 159 Skrevet 22. April, 2019 Frodige Ida skrev, 1 time siden: Jeg overvejer også. Er bare ikke til de traditionelle billeder som div piger bruger. Ja jeg har lidt appelsinhud og et par rynker/deller her og der som gæsten alligevel vil se IRL så de skal ikke klippes væk. Kunne være fint hvis der var nogen herinde igennem der kender nogen. De fleste fotografer ville lytte, og give de billeder du ønsker. Men ja, der findes alt for mange over-redigeret billeder derude. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1143 Skrevet 2. Maj, 2019 Er selv amatørfotograf, og bruger fotostart.dk Der kan du finde fotografer, se deres værker osv. Og mange der er super dygtige amatørfografer. lav et login, så kan du se erotiske billedtråde også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg