Guest Nemtøs Skrevet 22. April, 2019 Hej frække mænd! Ønsker selskab af 5-7 mænd til lækker fræk leg i naturen i mindst 1 time. Tilmelding på mail eller pb herinde. https://annoncelight.dk/showad/272831 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 22. April, 2019 (edited) Rigtig god fornøjelse frække Håber du får tæmmet din lyst for en stund. Redigeret 22. April, 2019 af Frodige Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. April, 2019 Frodige Ida skrev, for 13 minutter siden: Rigtig god fornøjelse frække Håber du får tæmmet din lyst for en stund. Tak @Frodige Ida - jeg håber der er mænd som både tilmelder sig og møder op Ellers må jeg vente til vores fælles GB den 17 juni Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 22. April, 2019 @Nemtøs FYI, så er der altså også natur, godt vejr og stive pikke i Nordjylland. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. April, 2019 AalborgLook skrev, for 15 minutter siden: @Nemtøs FYI, så er der altså også natur, godt vejr og stive pikke i Nordjylland. Jeg rykker gerne nord på, da østjyderne åbenbart stadig holder påske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. April, 2019 Planlagt set-up aflyses grundet manglende interesse. Øv øv øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen 159 Skrevet 22. April, 2019 (edited) Igen er man i den forkerte del af Danmark. rigtig god tur til dig (fik lavet dette opslag samtidig med aflysningen) bummer. Det ville ellers være sjovt Redigeret 22. April, 2019 af Fotografen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. April, 2019 Fotografen skrev, for 2 minutter siden: Igen er man i den forkerte del af Danmark. rigtig god tur til dig Ingen tur til mig - har netop aflyst da der ikke har været henvendelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen 159 Skrevet 22. April, 2019 Jep. Så jeg. Kom lige som jeg postere mit oplag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 22. April, 2019 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Planlagt set-up aflyses grundet manglende interesse. Øv øv øv Du må endelig sige til hvis du holder noget nær Aalborg. Jeg er hjemme tirsdag og onsdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. April, 2019 AalborgLook skrev, for 3 minutter siden: Du må endelig sige til hvis du holder noget nær Aalborg. Jeg er hjemme tirsdag og onsdag. Jeg kommer gerne nord på i morgen til lille eksklusiv gb med dig. Men du skal hjælpe mig med et egnet sted gerne lidt syd for Ålborg fra kl 13.30 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 22. April, 2019 Jeg vil mene det skulle være muligt med Rold Skov syd for Aalborg. Der kan man sikkert godt finde et fredeligt sted til lidt fræk hygge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. April, 2019 AalborgLook skrev, for 4 minutter siden: Jeg vil mene det skulle være muligt med Rold Skov syd for Aalborg. Der kan man sikkert godt finde et fredeligt sted til lidt fræk hygge. Vi finder hinanden i morgen et sted i det nordjyske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgok 69 Skrevet 22. April, 2019 (edited) @NemtøsHvis det kan blive lidt før... så er jeg også frisk på en skovtur Redigeret 22. April, 2019 af Aalborgok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. April, 2019 Aalborgok skrev, 1 time siden: @NemtøsHvis det kan blive lidt før... så er jeg også frisk på en skovtur Jeg kan tidligst være i Nordjylland 13.30. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren2016 10 Skrevet 22. April, 2019 Hej Nem Vil høre dig om tidspunktet kunne flyttes lidt så kunne jeg deltage.:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. April, 2019 Tyren2016 skrev, for 7 minutter siden: Hej Nem Vil høre dig om tidspunktet kunne flyttes lidt så kunne jeg deltage.:) Jeg har aflyst da der ikke var interesse for mit planlagte mini gb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren2016 10 Skrevet 22. April, 2019 Hvad med ham den anden kunne han ikke alligevel. ? Kunne du lokkes til et besøg i Aalborg hvis jeg giver et hotelværelse.:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren2016 10 Skrevet 22. April, 2019 Jeg er frisk på enten hotel eller i det fri. Nok mest hotel Cabin i Aalborg hvis du har lyst:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgok 69 Skrevet 23. April, 2019 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: Jeg kan tidligst være i Nordjylland 13.30. Det var øv.... Men håber du kommer på skovtur i det nordjyske en anden gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. April, 2019 Aalborgok skrev, for 4 timer siden: Det var øv.... Men håber du kommer på skovtur i det nordjyske en anden gang Jeg vil forsøge en anden gang, men det kræver at I mænd har lyst til at deltage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgok 69 Skrevet 23. April, 2019 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Jeg vil forsøge en anden gang, men det kræver at I mænd har lyst til at deltage Jeg siger ja tak herfra... I sær hvis det bliver i det nordjyske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren2016 10 Skrevet 23. April, 2019 Jeg er også klar næste gang.:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir Vanir 31 Skrevet 23. April, 2019 hvad vil det så koste at deltage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg