M_33 8 Skrevet 19. Maj, 2019 just a man skrev, for 1 minut siden: det er da mærkeligt --jeg oplevede lidt det samme -- og jeg ville gerne se hende fast--hendes fotos var super--vi var også enige om pengene --og så lige med et--hørte jeg ikke mere . hvor snakkede du med hende om mødet--fornyligt ?? Jeg snakkede med hende på sugardaters om et møde hos mig. alt var også lagt fast mht pris osv. ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just a man 9 Skrevet 19. Maj, 2019 M_33 skrev, for 3 minutter siden: Jeg snakkede med hende på sugardaters om et møde hos mig. alt var også lagt fast mht pris osv. ! nøjagtigt det samme med mig-- men hun har brændt mig af 2 gange . er det her fornyligt du har snakket med hende-- jeg snakkede med hende for et par uger siden --og blev så blokeret---men er ikke blokeret mere -nu?? hun virker jo ellers både fræk og erfaren nok --og jeg ville faktisk gerne haft besøg af hende -regelmæssigt. lad os se !!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bluebird 83 Skrevet 20. Maj, 2019 Drenge brødre gutter... I have Been to Valhalla! No comment bare wauw! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just a man 9 Skrevet 20. Maj, 2019 bluebird skrev, 1 time siden: Drenge brødre gutter... I have Been to Valhalla! No comment bare wauw! Stort tillykke !!!--- tager du tilbage der igen--eller var det et enkelt besøg ?? Guderne -må være på din side !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bluebird 83 Skrevet 21. Maj, 2019 Det er min og hendes hemmelighed haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravnen 45 Skrevet 4. August, 2019 (edited) Det er en fake profil Jeg blev lokket til Vordingborg. “Hun” ville ikke give præcis adresse før jeg ankom og den eneste sikkerhed var, at “hun” ville ringe på det tidspunkt jeg regnede med, at være der. Intet opkald og ikke online da jeg ankom. 10 minutter senere kommer “hun” online og vil møde mig på stranden, hvor jeg ventede. Den eneste, der dukkede op, var en fyr, der kiggede sig meget nysgerrigt omkring. Jeg gætter på, at det er “hende”, der åbenbart får et kick ud af at lokke fyre dertil. Redigeret 6. August, 2019 af Keeper Fjernet vejnavn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just a man 9 Skrevet 4. August, 2019 (edited) Ravnen skrev, den 4/8/2019 at 20:16: Det er en fake profil Jeg blev lokket til Vordingborg. “Hun” ville ikke give præcis adresse før jeg ankom og den eneste sikkerhed var, at “hun” ville ringe på det tidspunkt jeg regnede med, at være der. Intet opkald og ikke online da jeg ankom. 10 minutter senere kommer “hun” online og vil møde mig på stranden, hvor jeg ventede. Den eneste, der dukkede op, var en fyr, der kiggede sig meget nysgerrigt omkring. Jeg gætter på, at det er “hende”, der åbenbart får et kick ud af at lokke fyre dertil. jøsses --tak for dit indlæg !!!!!!! Redigeret 6. August, 2019 af Keeper Fjernet vej navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cippo 120 Skrevet 5. August, 2019 hun er fake, hun har brændt mig af 2 gange i løbet af de sidste 2 uger jeg har været i kbh.. hun dukker bare ikke op .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravnen 45 Skrevet 25. November, 2019 Dette er hendes nye profil: https://sugardaters.dk/show?alias=Goodgirlbadhabbits Stadig lige useriøs.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rainman 1 Skrevet 8. Januar, 2020 Som vist igen er ændret til https://sugardaters.dk/show?alias=Goodgirlnaughtyhabits Spild af tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg