Butch 5198 Skrevet 25. April, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Det med at prutte - hader det når pigen ikke kan holde dem inde - hader det altså! En lille prut, når det hele er slut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. April, 2019 Fætteren skrev, for 15 timer siden: Er jeg den eneste, der savner en vielsesring og nu har en idé om, hvor den måske er “glemt”... Måske jeg skulle oprette et hittegodskontor - glemte og tabte sager Udleveres kun ved køb af blowjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. April, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Måske jeg skulle oprette et hittegodskontor - glemte og tabte sager Det er vist ikke nødvendigt. Kirurger finder jo de underligste ting inde i folk, når de opererer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 25. April, 2019 Do: vær sød og rar vis interesse og at du vil mig i øjeblikket vær nyvasket og velduftende, præcis som du forventer at jeg er vær præcis og hvis ikke, så kommuniker forsinkelser/aflysninger i tide ha' det sjovt og nyd det, præcis som jeg gør Don't: dårligt humør/negativ stemning vær ikke ligeglad/uinteresseret, så forsvinder min lyst dårlig hygiejne, jeg gør mig altså ren og 'pæn' til mit møde med lige præcis dig dårlig ånde, både foroven og forneden hvis vi har kommunikation efter mødet må du ikke glemme at afslutte den på en pæn måde. Og det er så bare nogle, for i virkeligheden er der jo en hel masser andre ting der kan gøre forskellen på et godt og et dårligt møde. Complicated Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg