Danske Yara 714 Skrevet 29. April, 2019 (edited) Jeg vil finde det stødende at få sådan en besked. Først og fremmest så glæder jeg mændene af LYST. At være GLÆDESPIGE er selvvalgt.. Jeg står ikke på gaden og trækker og ofte er det dem som bliver omtalt som ludere. Vi har også titlen GLÆDESPIGE herinde på Eroguide, så hvorfor luder? Kan godt forstå hendes reaktion og svar. - Læs pigens/kvindens annonce og dan dig en fornemmelse af hvad og hvilken type hun er inden du kontakter hende. Kan være hun er til ‘luderlege’, så kan man vidst godt tillade sig at bruge ordet luder. * Ret mig hvis jeg tager fejl. Redigeret 29. April, 2019 af Yara Ord mangler 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miker179 257 Skrevet 29. April, 2019 Når man tiltaler hende "luder" i sin første henvendelse, så syntes jeg også det er lidt et tegn på manglende respekt for hende og hendes valg af arbejde/service... Måske knap så meget, hvis hun selv bruger udtrykket i sin annonce, men alligevel... Der er jo ikke noget forgjort ved at vente med at bruge udtrykket til man dels har opbygget en form for positiv kontakt med hende, og dels har haft mulighed/lejlighed til at forklare hende, hvad det specifikt er man selv mener med udtrykket. Derved har man mulighed for at få manet eventuelle misforståelser osv. i jorden uden at det dermed bliver en blokering for en eller flere frække oplevelser sammen. Jeg er selv tilhænger af at bruge udtrykket i frække situationer sammen med hende, men det er vigtigt for mig, at hun ved hvorfor jeg bruger det osv. For mig er det et positivt udtryk, men det kræver naturligvis en del forklaring i starten, som er ganske svært at få "kogt ned" til få ord i en skriftlig besked... Så den tager jeg altid face-to-face med hende, når vi mødes. Det virker sædvanligvis - i det mindste for mig og for de glædespiger, jeg besøger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. April, 2019 Kim Petersen skrev, for 6 timer siden: Du har ret Borende X jeg er overhovedet ikke provokatør, og jeg er ked af hvis jeg fornærmede pigen som slet ikke var hensigten. Og et spørgsmål til Nemtøs som skrev at det ikke er så slemt at kalde pigen en dejlig luder som at skrive at hun står højt på min liste: Jeg kan slet ikke forstå hvad der kan være fornærmende ved at skrive at en pige står højt på min liste, det kan da ikke være andet end en kompliment til hende! Højt på listen - hvor mange står der foran hende du skriver til? Jeg fravælger de mænd som skriver til mig at jeg står på deres liste over to do. Skriv i stedet for at du gerne vil mødes med hende eller du gerne vil have en aftale med hende. Du skriver senere i tråden at man som mand ikke kan forvente at være den eneste mand den dag - du generalisere ludere lidt for groft. Jeg mødes som udgangspunkt kun med 1 mand per dag når jeg søger, medmindre legen indbefatter leg med flere mænd. Når jeg laver en aftale med en mand, vil jeg sku være den "eneste ene" for ham lige den dag, gider ikke at høre om de 3 andre han forinden har haft kontakt til der stod foran mig på listen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 29. April, 2019 Luder, Glædespige, prostitueret eller sex arbejder?, kært barn har mange navne, men men, (2 gange "men" for at fremme forståelsen) det er alle mennesker, der har valgt at arbejde med sex M/K (mand/kvinde) og mennesker skal man sku behandle ordentligt, både verbalt og, IRL (In real life) eller ved personligt møde, for dem der ikke kan lide forkortelser eller engelske oversættelser Nuvel, jeg ved også godt at "luder" i dag er et meget almindeligt ord, men det er i dansk retskrivning et nedladende ord, og bør derfor ikke bruges med mindre kontekst, eller legen om i vil tillader det. Så respekt ved første henvendelse, er i min verden et minimums krav, ligesom god pli.! hvad der derefter aftales, ja det er en anden sag. En lille afsporing, jeg har det egentlig også lidt stramt med de glædespiger der reklamerer med hvilken behandlinger de tilbyder, jeg går til lægen eller fyssen hvis jeg skal behandles! Og jeg går ikke til en GlædesPige i den tro at vedkommende er Dr.med. spec SEX! så jeg vil foretrække at man, som mange heldigvis gør, lister ydelser op evt. i; Go/No go. (muligt/ikke muligt) Jeg går nemlig til en GældesPige for nogen gange at kneppe hjernen ud, nogen gange for at elske inderligt, andre gange afprøve en fantasi, som ikke er mulig i mit almindelige liv Med andre ord, jeg køber en ydelse, en illusion, og ikke en behandling. at der så ofte opstår rigtig god kemi og stemning, er blot et ekstra plus, der nemt fremmes ved en sober henvendelse og respekt for Pigen/mennesket Blot mit POV (Point of View) min holdning Ironi kan forekomme ved forkortelser Kan i alle have en dejlig forårsdag Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 29. April, 2019 Kim Petersen skrev, for 13 timer siden: Selv hvis en mand har en lang liste over kvinder som man gerne vil besøge, så får vi mænd nok svært ved at hamle op med den lange liste over mænd som GPerne har sex med. Vi kan ikke tillade os at blive fornærmet over at en GP måske har haft sex med flere andre kunder før os på den samme dag. På samme måde er det heller ikke berettiget hvis GPerne bliver fornærmet over at der måske er mange andre dejlige kvinder som vi mænd gerne vil ha sex med. Hvis man gerne vil besøge en særlig GP, og ens formulering gør at man ikke er velkommen, så kan vel man egentligt ikke rigtig bruge det til noget, om flertallet eller andre synes det var uberettiget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. April, 2019 (edited) Højt på listen lyder ikke så charmerende Men man skal jo så lige huske, at mange kun besøger en pige 1 gang, eller at der rent faktisk er flere piger som kunne tænke sig at besøge, men de har måske en de besøger fast. Det koster jo heller ikke gratis, at besøge lyserøde piger. Mon ikke også at nogle piger, inde i deres hoved har nogle favorit gæster? Og nej, jeg bruger ikke luder ordet Redigeret 29. April, 2019 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 29. April, 2019 Politisk korrekthed findes også i denne gesjæft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 30. April, 2019 ...ordet luder er forældet, ordet skraldemand hører også fortiden til, nu til dags hedder det renovationsarbejder og det dækker også bredere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. April, 2019 Røvslikker skrev, for 1 minut siden: ...ordet luder er forældet, ordet skraldemand hører også fortiden til, nu til dags hedder det renovationsarbejder og det dækker også bredere. Derfor taler jeg også hellere om "sexformidlere". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest not bad Skrevet 30. April, 2019 Nemtøs skrev, den 29.4.2019 at 06:31: Højt på listen - hvor mange står der foran hende du skriver til? Jeg fravælger de mænd som skriver til mig at jeg står på deres liste over to do. Skriv i stedet for at du gerne vil mødes med hende eller du gerne vil have en aftale med hende. Du skriver senere i tråden at man som mand ikke kan forvente at være den eneste mand den dag - du generalisere ludere lidt for groft. Jeg mødes som udgangspunkt kun med 1 mand per dag når jeg søger, medmindre legen indbefatter leg med flere mænd. Når jeg laver en aftale med en mand, vil jeg sku være den "eneste ene" for ham lige den dag, gider ikke at høre om de 3 andre han forinden har haft kontakt til der stod foran mig på listen. sådan godt og høre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 1. Maj, 2019 (edited) Kim Petersen skrev, den 28.4.2019 at 01:42: Hvad gjorde jeg galt? Jeg tør godt svare uden at læse de mellemliggende indlæg. Hvis nogen - men ikke alle - bliver stødt over at blive kaldt 'luder', må man, idet man ikke ved, om lige den pige, man nu skriver til, bliver stødt eller ej, lade være med at bruge ordet. Så ved man, at man ikke støder nogen - og så går det hele nok alligevel. Redigeret 1. Maj, 2019 af Spider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Evil twin Skrevet 1. Maj, 2019 Skal man ikke bare hver glad for de kvinder giver en god service . Hvis man skriver mail på en pænt måde så får gerne en svar af dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Redboys 121 Skrevet 3. Maj, 2019 Hmmm, jeg ville slet ikke kunne få mig selv til at skrive det i noget der skulle modtages af et andet menneske.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg