Hop til indhold

Recommended Posts

Ja... Jeg har sgu været et skarn.

På det seneste har jeg besøgt flere piger uden af skrive en anmeldelse. 

Det må jeg få rettet op på.

Miss Diva  besøgte jeg for nogle uger siden i Tåstrup.

https://annoncelight.dk/showad/264952

Hun er faktisk det hun skriver. En fræk tatoveret milf. Det hun skriver og man kan se på billederne er hvad man får. 

Brysterne har fået assistance hvis der er nogen som er i tvivl om det ;)

Hun er sød, imødekommende skide fræk. Jeg bestilte 15 min til de 700,- Fik øko fransk og dansk med gummi. 

Her kan jeg sagtens se mig selv komme igen. 

Ps. Hun er ryger.

//Tugwell

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder sgu godt, har overvejet et besøg til trods for at hun ikke tilbyder analsex - så til gengæld at hun reklamerede med et tilbud om en trekant med hendes veninde, men det var måske en engangsting.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besökt hende idag och kan kun instämme, wow! Hvis man er til en lille Milf med HELT PERFEKT kropp og fräck, kort mörk frisyr så er hun oslagbar. Söd, fräck, social og med en sexy glimt i ögonen. Hon går nog flere gange i ugen til gymet, men små feminine muskler og en fast kropp med lagom store silikon-babser og flodte tattoos. 1h kostar 2100dkk, og det er desvärre over 3000skr for os öst-danskar, men klart värt det! Kan nokk bli dyrt om man bor i Danmark også, för då hade jag besögt hende en gang i ugen :razz:

Top service, dybe tungekys, våd superfransk, genuint sexglad pige som nokk kom 2-3 ggr selv under timen. Op i top tre sammen med Miss Lulu og Tiffany. De bäst spenderade 3000 skr i mit liv.:wub:

Redigeret af Lemac

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er denne frækkert henne...? 
hvor er hun blevet af, og leger hun stadig.? 
savner hende lidt. 

hun var pisse fræk og så super lækker ud ;) 

Redigeret af Speedyme
Skrive fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...