Vejlefyren1 5 Skrevet 29. April, 2019 For nogle år siden fik jeg lige et lille flip og tog samtlige Thai massage steder i vejle. De fik alle sammen anmeldelser her inde i en lang tråd og De gik både på Kvalitet af massage,renligheden, bade muligheder, og andre ydelser de gav, var der fuld pakke så blev den altid tilkøbt.. Tænker jeg skal have mig sådan en tur igen, så derfor har jeg brug for lidt hjælp ! Hvor skal jeg starte? skal have lavet mig en liste også eller bare tage den, Det bliver nok med 2-3 dages mellemrum der bliver opdateret om stedet Der kommet mange nye steder siden. så vil gerne høre hvad i syntes og hvor man skal starte.. Håber i vil hjælpe! Go dag.. Ps. Tøserne skal helt være fine, gerne fine bryster og fin krop osv! er det overvægtige tøser som ja lugter for meget af nudler og sur sød sovs så går jeg inden jeg er trådt ind 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 29. April, 2019 (edited) Du skal starte med S Når der så er gået 2-3 dage starter du med S igen. Tror ikke at du kan gøre hende træt. Bryster er måske ikke som ønsket men det glemmer du nok. God tur. 8000 Redigeret 29. April, 2019 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. April, 2019 Vejlefyren1 skrev, for 2 timer siden: For nogle år siden fik jeg lige et lille flip og tog samtlige Thai massage steder i vejle. De fik alle sammen anmeldelser her inde i en lang tråd og De gik både på Kvalitet af massage,renligheden, bade muligheder, og andre ydelser de gav, var der fuld pakke så blev den altid tilkøbt.. Tænker jeg skal have mig sådan en tur igen, så derfor har jeg brug for lidt hjælp ! Hvor skal jeg starte? skal have lavet mig en liste også eller bare tage den, Det bliver nok med 2-3 dages mellemrum der bliver opdateret om stedet Der kommet mange nye steder siden. så vil gerne høre hvad i syntes og hvor man skal starte.. Håber i vil hjælpe! Go dag.. Ps. Tøserne skal helt være fine, gerne fine bryster og fin krop osv! er det overvægtige tøser som ja lugter for meget af nudler og sur sød sovs så går jeg inden jeg er trådt ind For år tilbage prøvede jeg det samme i Århus. Det gik der totalt ged i. For det første er der rigtig mange steder, så der skal arbejdes hårdt for at nå rundt. For det andet roterer pigerne rundt melllem stederne, og samtidig skifter de navn. Så pludselig lå man og legede med Mina, for undervejs at finde ud af at det var hende man legede med for 4 måneder siden et andet sted i byen, og der hed hun Nah. Fandes rod, og man skal være æggegod til at huske ansigter. Men underholdningsværdien er jo i behold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 29. April, 2019 Jeg syntes du skal prøve Kayly BJ Balidas mega lækre krop og meget stramme fisse slut af med Tens Bj og røv som er uovertruffen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 29. April, 2019 Mthom skrev, for 2 timer siden: Jeg syntes du skal prøve Kayly BJ Balidas mega lækre krop og meget stramme fisse slut af med Tens Bj og røv som er uovertruffen Balidas. Har du et link har søgt her og på al uden held. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denunge 254 Skrevet 29. April, 2019 8000 skrev, 1 time siden: Balidas. Har du et link har søgt her og på al uden held. 8000 https://annoncelight.dk/showad/229940 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storstrafferen 65 Skrevet 6. Maj, 2019 Kom du igang med forsøget? Står lige idag og planlægger et smut til Vejle, og mangler et tip til en god massage med ekstra, feks b2b. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vejlefyren1 5 Skrevet 6. August, 2019 Kom helt fra at opdatere ! Har været lidt rundt omkring Pt så er det sku Cherry der føre her i vejle og self Ten, eneste der skidt ved hende Cherry er sku at hun er så fandens dårlig til engelsk men eller er hun frisk på det meste og giver en 7/10 Massage, men hun giver et dejligt bj når hun først kommer igang, hun brokker sig dog lidt over størrelsen, men hun er sku skøn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 8. August, 2019 Vejlefyren1 skrev, den 6/8/2019 at 22:20: Kom helt fra at opdatere ! Har været lidt rundt omkring Pt så er det sku Cherry der føre her i vejle og self Ten, eneste der skidt ved hende Cherry er sku at hun er så fandens dårlig til engelsk men eller er hun frisk på det meste og giver en 7/10 Massage, men hun giver et dejligt bj når hun først kommer igang, hun brokker sig dog lidt over størrelsen, men hun er sku skøn Har du mobilpay jeg vil gerne støtte med en 100,- 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vejlefyren1 5 Skrevet 27. August, 2019 maxmuld skrev, den 8.8.2019 at 11:33: Har du mobilpay jeg vil gerne støtte med en 100,- Hahah Sødt af dig men klare den tager en af de nye tøser der kommet til byen i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 3. September, 2019 Hold os opdateret, please Fik du forresten besøgt Kayly? Jec har længe haft hende i tankerne....men måske ikke din smag? https://annoncelight.dk/showad/180126 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vejlefyren1 5 Skrevet 17. Oktober, 2019 Midtvestagurken skrev, den 3.9.2019 at 03:05: Hold os opdateret, please Fik du forresten besøgt Kayly? Jec har længe haft hende i tankerne....men måske ikke din smag? https://annoncelight.dk/showad/180126 Ja er ret så sikker på jeg har prøvet hende oppe ved koldingvej, tæt på den pølsevogn der både hende og ejeren, ejeren er fin ihvertfald men der skulle lige 2-3 besøg til før hun åbnet helt op men igen så bliver det hurtig kedeligt også skal der noget nyt til! Kan desværre ikke huske hvordan hun var hende der. det har ikke været noget særligt er jeg sikker på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 17. Oktober, 2019 Vejlefyren1 skrev, for 2 timer siden: Ja er ret så sikker på jeg har prøvet hende oppe ved koldingvej, tæt på den pølsevogn der både hende og ejeren, ejeren er fin ihvertfald men der skulle lige 2-3 besøg til før hun åbnet helt op men igen så bliver det hurtig kedeligt også skal der noget nyt til! Kan desværre ikke huske hvordan hun var hende der. det har ikke været noget særligt er jeg sikker på Tror ikke det var hende, hun er anden sted i Vejle sidste mange år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg