Hop til indhold
F67

Sharon strong beauty, Kbh?

Recommended Posts

Guest CuriousDk

Jep. Hun yder god service og kan sit kram. Billederne er fuldstændig retvisende og hun stod også og flexede efter seancen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
CuriousDk skrev, for 8 timer siden:

Jep. Hun yder god service og kan sit kram. Billederne er fuldstændig retvisende og hun stod også og flexede efter seancen :D

Ca hvor i København er hon?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CuriousDk
Lemac skrev, for 23 minutter siden:

Ca hvor i København er hon?

Østerbro på en velkendt adresse. I hvert fald, da jeg besøgte hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der andre der har besøgt denne flotte muskuløse Q og vil berette lidt om oplevelsen ??

planlægger også et besøg når nu billederne holder. 

Håber på lidt mere info

Del dette indlæg

Link til indlæg
Charmetrold skrev, for 30 minutter siden:

Er det ikke bare fitness Lisa fra Østerbro som er blevet anmeldt for ikke så lang tid siden? 

Tænkte det samma. Ansiktet syns ju ikke, så svårt at sige. Men hon her ser mere ”deffed” ud. Lidt mer skinny och tight, men kan ju vara samme pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Charmetrold skrev, den 30.4.2019 at 18:45:

Er det ikke bare fitness Lisa fra Østerbro som er blevet anmeldt for ikke så lang tid siden? 

Jeg kan ikke finde den anmeldelse? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sharon

jeg er jo såen ret vild med smukke stærke fitness piger, så jeg skulle da prøve Sharon ;)

Hun er en rimelig høj pige syns jeg, hun har en rigtig flot solbrun farve og så syns jeg bare hendes billeder, var guf for mig, hun levede 100 % op til sine billeder, står snorelige muskuløs uden, at det går ud over det feminine..

hun er rigtig sød, smilende, er nem og tale med, så jeg følte  mig rigtigt godt tilpas ;)

bestilte en halv time med lidt dominans og en fræk brydekamp, som endte op i hun vandt ;) og så var der ellers, den sædvanlige, dansk, fransk og et håndjob.....

jeg nød hele seancen og den halve time og lidt til fløj lynhurtigt...men hun er ikke en pige der såen kigger på uret og bare vil ha dig ud derfra ;)

stedet ligger på Frederiksberg, ikke et fedt sted syns jeg, da det ligger lidt for offentligt for min smag.

indennfor syns jeg der er dejligt pænt og rent ;)

pigen og servicen syns jeg er helt i top og vil meget gerne besøge hende igen ;)

men kan sagtens anbefale Sharon ;)

hilsner fra

Too shy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...