kapan 90 Skrevet 3. December, 2012 Søger en god pik slikker i kbh torsdag pm mig gerne hvis du har en amatør prinsesse i ærmet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman 4 Skrevet 4. December, 2012 skriv til Helen https://annoncelight.dk/annonce/27078/aftale-i-dag Hun har det du søger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eromon 54 Skrevet 4. December, 2012 Er hun lækker hende Helen? Jeg bliver altid lidt skeptisk når der ikke er billeder på en profil som annoncerer regelmæssigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kapan 90 Skrevet 5. December, 2012 Andre bud ? hun svare ikke på mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman 4 Skrevet 6. December, 2012 Hun annoncerede i går på Annoncelight [email protected] samme pige - bruger tilsyneladende 2-3 forskellige emailadresse i forskellige annoncer... Du kan roligt besøge hende.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 9. December, 2012 Hun er helt sikkert en dejlig pige, men der bliver søgt efter supermega fransk, og det er jeg ikke sikker på at hun giver? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman 4 Skrevet 10. December, 2012 jo da - hun giver også megafransk, tager ladningen i munden hvis du ønsker, men sluger ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg