Guest Lasse123 Skrevet 1. Maj, 2019 https://annoncelight.dk/showad/267970 Trods advarsler mod at besøge ovenstående i Rørvig, så besluttede jeg alligevel at give hende en chance for at modbevise tidligere anmeldelser. Det ligger lidt tid tilbage, men efter af have skrevet lidt frem og tilbage, så aftalte vi en halv time. Hun bekræftede 1 time og 48 minutter før det aftalte tidspunkt, og jeg begav mig afsted på en én-times køretur. 15 minutter før aftalen skulle afvikles, skrev jeg og spurgte, om vi stadig havde en aftale. INTET svar. Fremme ved Restaurant Perlen i Rørvig, der ligger tæt på adressen, sendte jeg endnu en sms, hvor jeg oplyste, at jeg var i området og kunne komme, hvis hun var klar. 10 minutter før det aftalte tidspunkt fik jeg denne sms: "Må bakke ud af aftalen. Da jeg lige er kommet hjem med en dunkende hovedpine". Hun var lidt længe om at svare, hvorfor jeg spurgte om hun var seriøs. Hertil svarede hun tidligere på dagen, at ..... "Jeg har kunder siden jeg ikke svarer. Kald det Hvad du vil. Jeg arbejder solo og modtager dagligt opkald på sms op til 25 kunder. Hvis du ikke mener jeg er seriøs nok. Er det ikke mig du skal vælge frækkert. Og jeg svarer når jeg har mine pauser ind imellem". Allerede dér burde alarmklokkerne have ringet. Jeg synes hendes adfærd er useriøs, respektløs og rigtig dårlig stil. Jeg vil anbefale, at I alle holder jer langt væk. En anden bruger her på EG skriver, at hun er klam og at hendes sted er det samme, og jeg er tilbøjelig til at tro på det udsagn. Desværre er der langt mellem snapsene i det område, men jeg håber inderligt, at I vælger at køre lidt længere for en god oplevelse, i stedet for at vælge hende i Rørvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roden 223 Skrevet 2. Maj, 2019 Lasse123 skrev, for 9 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/267970 Trods advarsler mod at besøge ovenstående i Rørvig, så besluttede jeg alligevel at give hende en chance for at modbevise tidligere anmeldelser. Det ligger lidt tid tilbage, men efter af have skrevet lidt frem og tilbage, så aftalte vi en halv time. Hun bekræftede 1 time og 48 minutter før det aftalte tidspunkt, og jeg begav mig afsted på en én-times køretur. 15 minutter før aftalen skulle afvikles, skrev jeg og spurgte, om vi stadig havde en aftale. INTET svar. Fremme ved Restaurant Perlen i Rørvig, der ligger tæt på adressen, sendte jeg endnu en sms, hvor jeg oplyste, at jeg var i området og kunne komme, hvis hun var klar. 10 minutter før det aftalte tidspunkt fik jeg denne sms: "Må bakke ud af aftalen. Da jeg lige er kommet hjem med en dunkende hovedpine". Hun var lidt længe om at svare, hvorfor jeg spurgte om hun var seriøs. Hertil svarede hun tidligere på dagen, at ..... "Jeg har kunder siden jeg ikke svarer. Kald det Hvad du vil. Jeg arbejder solo og modtager dagligt opkald på sms op til 25 kunder. Hvis du ikke mener jeg er seriøs nok. Er det ikke mig du skal vælge frækkert. Og jeg svarer når jeg har mine pauser ind imellem". Allerede dér burde alarmklokkerne have ringet. Jeg synes hendes adfærd er useriøs, respektløs og rigtig dårlig stil. Jeg vil anbefale, at I alle holder jer langt væk. En anden bruger her på EG skriver, at hun er klam og at hendes sted er det samme, og jeg er tilbøjelig til at tro på det udsagn. Desværre er der langt mellem snapsene i det område, men jeg håber inderligt, at I vælger at køre lidt længere for en god oplevelse, i stedet for at vælge hende i Rørvig. Det samme har hun gjort med mig utallige gange og det er aldrig lykkedes mig at besøge hende. Det har jeg nu heller ikke længere intentioner om efter de dårlige anmeldelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse123 Skrevet 2. Maj, 2019 Jeg er spændt på, hvad der var sket, hvis jeg ikke havde skrevet hende, puttet den lydløse tlf. i lommen og bare var mødt op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 2. Maj, 2019 jeg er imponeret over menuen vælg 3 ydelser ud af 5, vælg 4 ud af 6, vælg 8 ud af 13 jeg ville slet ikke kunne koncentrere mig under legen "hørte det her med som en ydelse, hvad var det nu der blev valgt, hvor mange ydelser har vi været igennem nu, hvad var den næste" men imponerende at hun kan gøre det sådan 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 2. Maj, 2019 aaisha skrev, 1 time siden: men imponerende at hun kan gøre det sådan Det kan hun vist heller ikke uden at få en "dunkende hovedpine"....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KvindeElsker 18 Skrevet 8. Maj, 2019 Jeg har prøvet præcis det samme; En times køretur, og når man er fremme kommer der en sms om at hun ikke kan! Du skriver trods advarsler. Har der været anmeldelser af hende her? KE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. Maj, 2019 Hun lyder dybt useriøs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rørvig Skrevet 9. Maj, 2019 Hej Lasse123. Og til jer andre. Jeg har rettet op på mine fejl. Og alle kan fejle. Takker for kritikken. Grunden til at jeg meldte afbud skuldes som jeg også skrev til Lasse123 som han ikke nævner noget om. 2 dødfald i min omgangs kreds og en kæreste jeg smed ud. Jeg ved jeg har fejlet og ikke kun med dig. men jeg har haft mine grunde og længere er den ikke. Jeg har også rettet op på de andre fejl. Så vil du venligst stoppe denne chikane Lasse123 og få slettet dette indlæg . Annoncelight adm. er kontaktet. Mvh. " Rørvig " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rørvig Skrevet 7. Juni, 2019 Rørvig skrev, den 9.5.2019 at 22:41: Hej Lasse123. Og til jer andre. Jeg har rettet op på mine fejl. Og alle kan fejle. Takker for kritikken. Grunden til at jeg meldte afbud skyldes som jeg også skrev til Lasse123 som han ikke nævner noget om. 2 dødfald i min omgangs kreds og en kæreste jeg smed ud. Jeg ved jeg har fejlet og ikke kun med dig. men jeg har haft mine grunde og længere er den ikke. Jeg har også rettet op på de andre fejl. Så vil du venligst stoppe denne chikane Lasse123 og få slettet dette indlæg . Annoncelight adm. er kontaktet. Mvh. " Rørvig " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse123 Skrevet 7. Juni, 2019 (edited) Rørvig skrev, for 10 minutter siden: Godt at høre, at du har lært af dine fejl. I den forbindelse er det værd at huske, at ord skal følges af handling. Du har på intet tidspunkt nævnt noget om dødsfald og break-up med en kæreste, så at jeg skulle have undladt at oplyse dette som årsag for dit afbud, er noget sludder. Og chikane.....? Der er jeg heller ikke helt med. Og du ved godt, at jeg ikke kan slette indlæg her på EG. Redigeret 7. Juni, 2019 af Lasse123 Manglende tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest upsj Skrevet 7. Juni, 2019 Man skal nok bare blive væk. Fra hende. Der er mange andre at vælge imellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rørvig Skrevet 7. Juni, 2019 (edited) upsj skrev, for 10 minutter siden: Man skal nok bare blive væk. Fra hende. Der er mange andre at vælge imellem. Jeg har så mange trofaste kunder og stam kunder. Der elsker mig for det jeg yder. Og hvorfor lige det. Du og alle andre er heller ikke fejlfrie. Jeg har da ofte ventet på jer mænd . Griner. Som ikke er dukket op til aftalen og kommer med tusindvis af dårlige undskyldninger. Jeg bærer ikke nag og smiler via sms og siger det er iorden. Og god bedring mm. Men jeg ved at JEG OVERHOLDER AFTALERNE OG HAR GJORT det længe da denne indlæg er æld gammel. Og at mange også overholder og det er dem jeg satser på og omvendt. Så tro mig. Mangels varer sker fra begge sider. Sådan er forretningslivet. Mine fejl gentages ikke og kunderne kommer hele tiden tilbage. Også selv om Lasse123 startede denne tråd op. Redigeret 7. Juni, 2019 af Rørvig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rørvig Skrevet 7. Juni, 2019 Lasse123 skrev, for 27 minutter siden: Godt at høre, at du har lært af dine fejl. I den forbindelse er det værd at huske, at ord skal følges af handling. Du har på intet tidspunkt nævnt noget om dødsfald og break-up med en kæreste, så at jeg skulle have undladt at oplyse dette som årsag for dit afbud, er noget sludder. Og chikane.....? Der er jeg heller ikke helt med. Og du ved godt, at jeg ikke kan slette indlæg her på EG. Kære Lasse123. Lad det nu ligge. Det er fortid ig som du selv siger. Godt jeg har fået det rettet op. Ja kunderne er vilde i varnen. Det handler jo om en god service. Og den yder jeg. Skulle du få lyst . Så giv mig et bip på sms.en og vi finder ud af noget. Sxf. Og lidt revanchere. Så er der en halv gratis tur for dig i prisklassen. For at andre ikke skal udnytte din plads og jeg får for mange usande Lasse123. End lige dig der er sand. Så bip mig med et kode ord fra det vi talte om sidst på sms. Som ingen andre ved. Ss. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 7. Juni, 2019 Rørvig skrev, for 2 timer siden: Lad det nu ligge. Det er fortid ig som du selv siger. Godt jeg har fået det rettet op. synes det er mærkeligt at du skriver sådan til Lasse når det er dig selv der bringer tråden frem i lyset igen fire uger efter det sidste indlæg i dag gentager du dit sidste indlæg som i mine øjne ser ud som om du ønsker en respons du endnu ikke havde fået du skulle jo nok bare selv have "ladet den ligge" 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest upsj Skrevet 7. Juni, 2019 Dårlig omtale er bedre ingen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ditmar 0 Skrevet 23. Juli, 2023 Er hun helt stoppet? Hvordan ser hun ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 224 Skrevet 23. Juli, 2023 https://annoncelight.dk/showad/378029 er det mon hende her? jeg har ikke besøgt hende men overvejer...hun fortalte hun engag har boet i Rørvig. Tror hun har kæreste på for tiden, så ingen sex, men er ikke sikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notch Johnson 259 Skrevet 23. Juli, 2023 @Ditmar Det er som @Jankanda skriver hende der stadig er aktiv, dog ikke i Rørvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 146 Skrevet 23. Juli, 2023 (edited) Er det ikke Viking Freya fra Grevinge, som der også ligger en masse anmeldelser på? Redigeret 23. Juli, 2023 af Huntman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 771 Skrevet 23. Juli, 2023 aaisha skrev, den 2.5.2019 at 11:00: jeg er imponeret over menuen vælg 3 ydelser ud af 5, vælg 4 ud af 6, vælg 8 ud af 13 jeg ville slet ikke kunne koncentrere mig under legen "hørte det her med som en ydelse, hvad var det nu der blev valgt, hvor mange ydelser har vi været igennem nu, hvad var den næste" men imponerende at hun kan gøre det sådan Nogle gange synes jeg at det er mærkeligt at vi mænd tænker SÅ meget med pikken at vi vil besøge kvinder, der egentlig ikke gider os... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 23. Juli, 2023 De er kun ude efter vores penge uden at man får noget igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg