Hop til indhold
AalborgLook

Glemme at betale

Recommended Posts

Har i prøvet at glemme at betale pigen, eller være tæt på at glemme det?
Jeg havde en aftale med en skøn pige i går, som jeg glædede mig til at mødes med. Da hun ankom i bil til den aftalte parkeringsplads blev jeg glad for at se hende igen, så jeg fik ikke lige givet hende de aftalte penge, som lå klar i lommen.
Vi kørte til det aftalte sted i min bil, og snakken gik og jeg tænkte ikke på penge.
Efter en fantastisk hyggestund i skoven kørte vi tilbage til hendes bil sammen, og jeg hørt pludselig i radioen at de snakkede om noget med økonomi og jeg kom heldigvis i tanke om at jeg ikke havde givet hende pengene.
Jeg blev noget flov, da jeg ikke havde skænket det en tanke, men hun tog det heldigvis pænt, og sagde at hun nok skulle have husket mig på det hvis jeg ikke havde betalt hende når hun steg ud af min bil.

Men når man er meget begrejstret kan man åbenbart godt - uforskyldt - glemme det med pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte engang Gina Faith. Vi er tilbage i oktober '12, og pengene kunne vi altid ordne, som hun sagde. Efter en god hyggestund og en varm afsked, var jeg allerede kommet ud på fortovet, da hun kaldte mig tilbage. Vi havde begge glemt pengene. Jeg var lidt flov, men hun sagde, at det lige så meget var hendes egen skyld. Det blev aldrig til flere besøg hos hende, men herefter blev betaling noget af det første, jeg får klaret, når jeg besøger en pige.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kom på et tidspunkt, fast hos en pige, og efterhånden som det udviklede sig betalte jeg altid først bagefter. En dag glemte jeg dog at betale hende og da jeg sidder i bilen, mærke jeg at pengene stadig ligger i min lomme. Jeg har aldrig løbet så stærkt tilbage, og hun stod da også og smilte til mig da væltede ind gennem døren igen. "Jeg vidste at du ville komme tilbage" grinede hun.

Et andet sted, havde jeg glemt min pung i bilen, også et sted jeg kom meget. Da jeg sagde at jeg lige skulle ned i bilen efter penge var der da heller ikke den mindste mistanke om fra hendes side om at jeg prøvede at løbe fra regningen, hun gav mig et kys og sagde, at vi kunne bare vente til næste gang. Det ville jeg dog ikke have siddende på mig, så hun fik selvfølgelig pengene 5 min efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glemte engang at betale min "stam" Thai pige, ville efter besøg drikke en kop kaffe på en cafe, da jeg skulle betale for kaffen mødte min hånd en stak sedler i min lomme, fuck, gik tilbage til klinikken, da pigen åbner døren kikker hun overrasket på min, har vi ikke glemt noget siger jeg, det ved jeg ikke siger hun så, jeg giver hende betaling hun griner og siger tak -med fare for at afspore tråd, jeg finder det ganske morsomt, når vi er sammen på restaurant tager hun som det mest naturlige min tallerken og skære min mad i mindre stykker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det har jeg prøvet et par gange, eller 5 :)

Der ligger en gammel tråd med en masse underholdende historier om dette emne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Anastasia22 dansk blondine. Til en lækker fræk time + det løse, og af en eller gik vi bare igang. Kys, tøj af osv...

Bagefter glemte jeg det ikke, men stod sådan lidt fumlende før og efter bad... øhh hvornår er tiden lige for det med penge.

Var også hos en LÆKKER blond pige i kbh. Meget intens time. Den dag i dag kan jeg stadig ikke huske jeg betalte. Min lomme var fuld før, og tom da jeg sad i bilen. Så nogen har fået dem.

Sms-tjek sagde hun da også hun var betalt. Ja og så kunne jeg heller ikke finde bilen. (Kneppet hjernen ud :rolleyes:)

Men total gør det, at jeg selv skubber lidt på med penge før.

Og til jer piger. ''Skal vi ordne det økonomiske først'' fra jer, er en HELT ok ting 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har én gang glemt alt om betalingen efter et fantastisk møde. 

Da vi efterfølgende er kommet i tøjet, og vi har vekslet et par ord imens jeg har hjulpet  hende med at få frakken på, lukker jeg døren op for hende. Lige dér spørger pigen så om der ikke er noget jeg har glemt..... der går lige et split sekund hvor jeg tænker “hvad mon hun mener?” ...og så befinder jeg mig i det floveste øjeblik jeg nogensinde har oplevet.....”PENGENE!!!”

Hele hyggestunden havde simpelthen været så god og dejlig, at jeg stadig var et helt andet sted da vi skulle tage afsked. Jeg havde glemt alt om de penge. 

Heldigvis var de lige til at gribe ud efter, og med røde kinder og en kæmpe undskyldning fra mig for at hun var blevet sat i en situation hvor hun blev nød til at spørge efter pengene, fik jeg dem overrakt. 

Pigen tog det heldigvis rigtig pænt, og grinte lidt af situationen. Hun kunne godt se på min reaktion, at det bestemt ikke var noget jeg havde planlagt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax

Jeg har nu aldrig glemt at betale selv om jeg altid først betaler bagefter, i sidste uge var jeg på besøg hos mit faste sted, jeg plejer bare at lægge pengene når jeg går igen, penge er ikke noget vi taler om. På vej hjem i bilen ringer telefonen og jeg får at vide der var 600 for meget, og dem kunne vi trække fra næste gang, det behøver vi dog ikke, dem må hun da gerne beholde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Butch skrev, for 2 timer siden:

Pigen tog det heldigvis rigtig pænt, og grinte lidt af situationen. Hun kunne godt se på min reaktion, at det bestemt ikke var noget jeg havde planlagt. 

Da jeg lavede samme nummer, og gik tilbage ligenede hun et sprøgsmålstegn . Hun havde slet ikke tænkt på det - men jeg kan altså ozzz få en pige til at glemme. :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede

Næ det har jeg aldrig glemt.

har vist et filter når det kommer til købesex, hvor jeg ikke sådan glemmer tid og sted. Er bevist om det "bare"  er købesex. Nyder da bestemt den nøgne kvinde, at knalde hende og hvad der ellers må være af erotik, men nok på en lidt kontrolleret måde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 3 timer siden:

Det er nemlig lidt penibelt at komme i tanke om betalingen før manden gør det... Jeg har prøvet det flere gange, og når det er én jeg kender, ved jeg jo godt, at det er en reel ubevidst forglemmelse, og jeg ved også, at så snart jeg nævner det, så bliver manden oftest flov og befippet - og så får jeg helt ondt af vedkommende :ph34r:

Har dog en enkel grum undtagelse... 

På klinik er der som oftest sådan en lidt firkantet fremgangsmåde, hvor pigen modtager pengene, forlader rummet for at  lægge pengene væk for så at vende tilbage, og så starter løjerne.

Jeg havde en fast gæst (7-8 besøg) som altid startede med at springe på mig som en gal og sexhungrende teenager (det var nu kun smigrende) så snart jeg åbnede døren. Det var virkelig (mega) svært og akavet at skulle bremse ham hver gang pga de skide penge, så lige denne gang havde jeg planlagt bare at få pengene når timen var gået...

...ja, jeg glemte det...ja, jeg kom i tanke om det lige efter at have sendt ham afsted...nej, jeg så ham fandme aldrig igen! :o:unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte en dejlig kendt pige på Frederikssundvej :wub: for flere år siden - ,det var første gang, så vi kendte ikke hinanden og da jeg til sidst skulle betale havde jeg for mange penge med og hun kunne ikke give tilbage - dumt af mig, men hun sagde bare stille og roligt, at jeg skulle gå ned i supermarkedet nedenfor lejligheden og veksle - kæmpe tillid :) - intet om at lægge noget i pant - den dejlige kvinde fik naturligvis sin betaling og jeg husker altid at have et bredt sortiment af sedler på mig, tak B..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 13 minutter siden:

nej, jeg så ham fandme aldrig igen! :o:unsure:

Det er fandme dårlig stil af manden. 

Et er at han sikkert også havde glemt at han ikke lige havde fået betalt i starten, og kommer afsted uden at tænke mere over det i situationen. 

Men på et eller andet tidspunkt, så husker han det, og så er det sgu dårlig stil ikke lige at ringe/skrive til pigen for at finde ud af hvordan han kan komme til at afregne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fede skrev, for 48 minutter siden:

Næ det har jeg aldrig glemt.

har vist et filter når det kommer til købesex, hvor jeg ikke sådan glemmer tid og sted. Er bevist om det "bare"  er købesex. Nyder da bestemt den nøgne kvinde, at knalde hende og hvad der ellers må være af erotik, men nok på en lidt kontrolleret måde. 

De er da også sørens at man ikke har et så veludviklet filter og kontrolorgan :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 7 minutter siden:

Det er nemlig lidt penibelt at komme i tanke om betalingen før manden gør det... Jeg har prøvet det flere gange, og når det er én jeg kender, ved jeg jo godt, at det er en reel ubevidst forglemmelse, og jeg ved også, at så snart jeg nævner det, så bliver manden oftest flov og befippet - og så får jeg helt ondt af vedkommende :ph34r:

Da jeg læste dit indlæg, kom jeg i tanke om, at jeg vist er en af de omtalte.  Jeg var næsten ude af døren,  da du med sød stemme spørger "Har du ikke glemt noget".  :)  For mit vedkommende tror jeg faktisk at det skyldes, at total oplevelsen, besøget og den afsluttende snak m.v.  var så dejlig, skøn, og virkelig, at jeg i min euforiserende tilstand, havde glemt alt om anledningen og præmissen herfor.  :)

Jeg mindes ikke det var pinligt, Til gengæld mindes jeg, at jeg måtte anstrenge mig for at koncentrere mig om trafikken på vej ud af København.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg betaler, af princip, altid inden der skal ske noget som helst, netop for at undgå at glemme det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

.nej, jeg så ham fandme aldrig igen! :o:unsure:

....og således afskar han sig selv fra flere besøg, som han ellers lyder til at være vild med. Penge gør de særeste ting ved mennesket. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg betaler altid først - vil ikke risikere at glemme det og sætte pigen i forlegenhed ved at skulle spørge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader

I min tid som gæst afleverede jeg altid en kuvert med lidt sød tekst på. Og der var ALDRIG, som i ALDRIG en pige der lige åbnede for at at tælle efter. Jeg må i den grad udstråle tillid. :rolleyes:B)

Et par gange har jeg haft listet lidt ekstra ned i kuverten, hvilken fik een pige til at sende en SMS hvor hun var meget ked af at der var sket en fejl, nemlig at hun havde fået for meget. Ejjj søderberg, de ER faktisk til dig, så ingen fejl der. Men god stil af hende, ikke bare at lade som ingenting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 timer siden:

nej, jeg så ham fandme aldrig igen! :o:unsure:

Hvis du ser ham i Netto med konen, kan du jo prikke ham på skulderen, og oplyse ham om, at den pågældende hyrdetime, som han aldrig fik betalt for, byder du på :)
Kunne være spændende at se deres reaktion.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Normalt betaler man jo inden séancens begyndelse - men de piger, som jeg ser fast, betaler jeg som regel først bagefter i hvilken forbindelse, jeg da er kommet til at glemme det et par gange, hvor hun så osse har glemt det. :-o

I disse situationer kommer jeg som regel i tanker om det kun få minutter efter, at hun er kørt - og så ordner jeg det som regel lige med en gang mobile pay eller en bankoverførsel. ;-)

Jeg kan ikke huske, at jeg nogen sinde har glemt det med en pige, hvor jeg ikke har haft mulighed for en sådan langdistancebetaling efterfølgende - men en gang for mange år siden var jeg ude for ikke at kunne finde min pengepung (jeg var på udebesøg), hvorefter næsten hele den aftalte halve time gik med at lede... :(

Et par gange osse for nogle år siden har jeg været ude for, at begge parter - både pigen og jeg selv - har glemt, at jeg skulle have penge tilbage. Her har jeg været ude for, at pigen er kommet ud med pengene efter, at jeg er gået ud af døren - en enkelt gang er en pige  kommet løbende efter mig med penge i hånden på et tidspunkt, hvor jeg er kommet en et stykke væk fra stedet - det var i landlige omgivelser.

De penge er en kilde til mange problemer...

Redigeret af Spider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Hvis du ser ham i Netto med konen, kan du jo prikke ham på skulderen, og oplyse ham om, at den pågældende hyrdetime, som han aldrig fik betalt for, byder du på :)
Kunne være spændende at se deres reaktion.

Nok en skidt ide da diskretion er en selvfølge

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 11 minutter siden:

Nok en skidt ide da diskretion er en selvfølge

Det er betaling også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 4 minutter siden:

Det er betaling også.

Ja det er en selvfølge man betaler .. Men der er ingen grund til ( som du skriver ) at prikke vedkommende på skulderen (hvis man så ham i supermarkedet eller andre steder hvor konen/kæresten er med ) blot for at være nysgerrig efter hvordan reaktionen så var..

Er sikker på hans kone ville blive rasende og han rød i hovedet

Men konen ville sørme også være ked af det efterfølgende. 

Derfor mener jeg at diskretion er en selvfølge.

Der er jo ingen grund til at gøre nogen andre kede af det blot fordi der en en som har glemt at betale for "sjov" 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...