Landsbytossen 1641 Skrevet 2. Maj, 2019 Madame Illona skrev, for 5 minutter siden: Ja det er en selvfølge man betaler .. Men der er ingen grund til ( som du skriver ) at prikke vedkommende på skulderen (hvis man så ham i supermarkedet eller andre steder hvor konen/kæresten er med ) blot for at være nysgerrig efter hvordan reaktionen så var.. Er sikker på hans kone ville blive rasende og han rød i hovedet Men konen ville sørme også være ked af det efterfølgende. Derfor mener jeg at diskretion er en selvfølge. Der er jo ingen grund til at gøre nogen andre kede af det blot fordi der en en som har glemt at betale for "sjov" Det var nu ikke for at se reaktionen (blot en talemåde), men for at fortælle vedkommende at "man" byder på omgangen, så ingen af partnerne skulle tænke på det efterfølgende. Har "kunden" et problem med det, kunne han altid have betalt efterfølgende gennem en bankoverførsel, hvis han ikke turde stå ansigt til ansigt med sælger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 2. Maj, 2019 (edited) Butch skrev, for 4 timer siden: Det er fandme dårlig stil af manden. Det er bare en rigtig ærgerlig opførsel, og jeg var da også vildt skuffet efterfølgende. Jeg gav ham min tillid, og sikke en måde han kvitterede på. Det var heldigvis et enestående tilfælde, men der gik da lidt tid, før jeg igen ventede til bagefter med at få pengene... TheVoice skrev, for 4 timer siden: Jeg mindes ikke det var pinligt, Jeg er da kun glad for, at du ikke blev pinlig berørt Udover det jeg allerede har været inde på, så ser jeg det jo dybest set som en positiv effekt, at man glemmer at det er en betalingssituation. Det indikerer at mødet er afslappet, og vigtigst af alt, naturligt, og det ser jeg som en succes. Meget apropos tråden om den gode GFE. Landsbytossen skrev, for 2 timer siden: Hvis du ser ham i Netto med konen, kan du jo prikke ham på skulderen, og oplyse ham om, at den pågældende hyrdetime, som han aldrig fik betalt for, byder du på Kunne være spændende at se deres reaktion. Nej, det er ikke lige mig... Jeg har fx. heller aldrig været den der psyko-hævngerrige ex, der efter et brud går til yderligheder alene for at gøre modpartens liv surt, bare fordi jeg føler mig uretfærdigt behandlet. Redigeret 2. Maj, 2019 af Nikita Darling 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 2. Maj, 2019 Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden: Det er bare en rigtig ærgerlig opførsel, og jeg var da også vildt skuffet efterfølgende. Jeg gav ham min tillid, og sikke en måde han kvitterede på. Det var heldigvis et enestående tilfælde, men der gik da lidt tid, før jeg igen ventede til bagefter med at få pengene... Jeg er da kun glad for, at du ikke blev pinlig berørt Udover det jeg allerede har været inde på, så ser jeg det jo dybest set som en positiv effekt, at man glemmer at det er en betalingssituation. Det indikerer at mødet er afslappet, og vigtigst af alt, naturligt, og det ser jeg som en succes. Meget apropos tråden om den gode GFE. Nej, det er ikke lige mig... Jeg har fx. heller aldrig været den der psyko-hævngerrige ex, der efter et brud går til yderligheder alene for at gøre modpartens liv surt, bare fordi jeg føler mig uretfærdigt behandlet. Jeg kan sagtens forstå hvad du mener - Ja det er pissedårlig stil ... Jeg er 100 % enig med dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 2. Maj, 2019 Så er det bare mig, der er træt af kunder, der er dårlige til at betale (og nej, ikke den slags kunder) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2158 Skrevet 2. Maj, 2019 Nikita Darling skrev, for 2 timer siden: Udover det jeg allerede har været inde på, så ser jeg det jo dybest set som en positiv effekt, at man glemmer at det er en betalingssituation. Det indikerer at mødet er afslappet, og vigtigst af alt, naturligt, og det ser jeg som en succes. Meget apropos tråden om den gode GFE. Haha, ja, jeg kan huske at jeg - eller vi begge - glemte pengene den sidste gang jeg besøgte dig, for snart nogle år siden. Jeg var nået tre skridt ned ad trappen da jeg kom i tanker om det - så jeg fik betalt ... Men det var da osse hyggeligt, jeg ka' huske at der blev snakket en del ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 2. Maj, 2019 Landsbytossen skrev, for 1 time siden: Så er det bare mig, der er træt af kunder, der er dårlige til at betale (og nej, ikke den slags kunder) Hvis det sker tit for dig, kan jeg da godt forstå, at du er træt af det. Heldigvis er det ikke min erfaring, at det sker så tit i denne branche... Jeg har i hvert fald ikke oplevet det mere end den ene gang Og man kan jo sådan set også bare kontrollere det ved at insistere på at få pengene på forhånd. Synes bare det var oplagt at dele en historie om én, der virkelig for evigt “glemte” at betale 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1863 Skrevet 2. Maj, 2019 En skøn dejlig fast GP, som jeg var sammen med mange gange og altid med en overnatning. Der skete det at hun var gået ud af døren og jeg lige nåede at sige, hej vent du skal lige have lidt til at hygge dig med, jeg havde glemt at betale, men som hun sagde, jeg havde jo nok betalt næste gang. Sådan er det når kemi og hygge bare er tilstede og der nydes med samvær i alle grader. Hun var dejlig og hun er det nok stadig til glæde for andre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg