nissens 51 Skrevet 3. Maj, 2019 Det findes en hel række penis forlængere der hiver i pikken som f.eks. https://www.penimaster.co.uk/ . Har prøvet et par stykker af dem så pikken kan komme op på 20 cm, men jeg synes sgu ikke de virker. Er der erfaringer her som er til at stole på. Man kan ikke stole en skide kaktus på de anmeldelser der findes på nettet. Hold nu kæfgt en gang vrøvl der står der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Redboys 121 Skrevet 3. Maj, 2019 20 cm, så tænker jeg, så er det nok ikke en på 10 cm du render rundt med men nok nærmere i den anden ende, da du vel ikke regner med at kunne hive den 5 cm eller mere længere, så hvorfor??? men iøvrigt tror jeg ikke der findes ægte muligheder for at gøre den længere på forsvarlig vis... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 3. Maj, 2019 Vis du tror på det... vil vi nok alle have en på over de 20 cm... brug den rigtige HOVEDE.... til at tænke med... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 3. Maj, 2019 Redboys skrev, for 11 minutter siden: 20 cm, så tænker jeg, så er det nok ikke en på 10 cm du render rundt med men nok nærmere i den anden ende, da du vel ikke regner med at kunne hive den 5 cm eller mere længere, så hvorfor??? men iøvrigt tror jeg ikke der findes ægte muligheder for at gøre den længere på forsvarlig vis... haha nej det er bare 2 cm mere. Hvorfor? Ja det er sgu da for at kunne kneppe i flere positioner. Med en lang pik er mulighederne større (haha). Jeg er også en stor mand så den ser mindre ud end hvis jeg var en lille gut. Så handler det sgu også om selvværd måske. Pikken er sgu en vigtig del af os mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 3. Maj, 2019 mand38 skrev, for 2 minutter siden: Vis du tror på det... vil vi nok alle have en på over de 20 cm... brug den rigtige HOVEDE.... til at tænke med... Tro får sgu ikke pikken til at blive længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 3. Maj, 2019 Din penis er som den er og jeg synes du skal være tilfreds med det. Har aldrig troet på, at den kan lade sig gøre, at hive den længere, jo for er kort bemærkning og den trækker sig naturligvis tilbage i oprindelig størrelse igen. Lad dog være med at lave en tåbeligt og måske også et lidt dyrt forsøg med dit kæreste eje. Lige pludselig en dag får du ødelagt et eller andet i penis og så har du for alvor problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 3. Maj, 2019 Den bliver sku ALDRIG længer... kun dine bols... HÆHÆ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 3. Maj, 2019 Thomas N. skrev, for 12 minutter siden: Din penis er som den er og jeg synes du skal være tilfreds med det. Har aldrig troet på, at den kan lade sig gøre, at hive den længere, jo for er kort bemærkning og den trækker sig naturligvis tilbage i oprindelig størrelse igen. Lad dog være med at lave en tåbeligt og måske også et lidt dyrt forsøg med dit kæreste eje. Lige pludselig en dag får du ødelagt et eller andet i penis og så har du for alvor problemer. Du har sgu nok ret mate. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Maj, 2019 Det eneste der hjælper er at bruge den. Modsat så meget andet bliver den ikke slidt af brug, men større. Ud og knald. 3 gange om dagen - så skal du bare se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 3. Maj, 2019 mand38 skrev, for 10 minutter siden: Den bliver sku ALDRIG længer... kun dine bols... HÆHÆ ha ha mate sådan her måske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 3. Maj, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Det eneste der hjælper er at bruge den. Modsat så meget andet bliver den ikke slidt af brug, men større. Ud og knald. 3 gange om dagen - så skal du bare se Har du set min kone? haha hvem fanden gider kneppe hende 3 gange om dagen 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 3. Maj, 2019 nissens skrev, for 4 minutter siden: Har du set min kone? haha hvem fanden gider kneppe hende 3 gange om dagen gælder det også omvendt …? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 3. Maj, 2019 Høvdingen skrev, for 8 minutter siden: gælder det også omvendt …? ja haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 3. Maj, 2019 nissens skrev, 1 time siden: Er der erfaringer her som er til at stole på. 1. slank dig, så der er mindre fedt omkring penis og på maven - så ser din pik større ud 2. brug penisringe - evt. kun hårbånde omkring nosserne, så du bliver mere tændt og får en hårdere og tykkere erektion 3. kom i løbetid - dvs. dyrk motion, så du kan opretholde en erektion i længere tid. 4. find en mere fræk kvinde, der forstår at tænde dig - og som du tænder på 5. sexet undertøj kan også gøre underværker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 3. Maj, 2019 Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden: 1. slank dig, så der er mindre fedt omkring penis og på maven - så ser din pik større ud 2. brug penisringe - evt. kun hårbånde omkring nosserne, så du bliver mere tændt og får en hårdere og tykkere erektion 3. kom i løbetid - dvs. dyrk motion, så du kan opretholde en erektion i længere tid. 4. find en mere fræk kvinde, der forstår at tænde dig - og som du tænder på 5. sexet undertøj kan også gøre underværker Alt du siger er korrekt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 3. Maj, 2019 Mit bedste råd er at bruge den. Det har altid virket på længden af min. Og huden bliver samtidig så blød og fin af det Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 3. Maj, 2019 nissens skrev, 1 time siden: Har du set min kone? haha hvem fanden gider kneppe hende 3 gange om dagen Syntes du bør tale ordentlig om din kone. Hvis du er så utilfreds med hende hvorfor er du så sammen med hende. Ser du selv skide godt ud ? Tænk hvis skrev talte eller tænkte det samme om dig. Shame on you undskyld jeg siger det...... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 3. Maj, 2019 Madame Illona skrev, for 7 minutter siden: Syntes du bør tale ordentlig om din kone. Hvis du er så utilfreds med hende hvorfor er du så sammen med hende. Ser du selv skide godt ud ? Tænk hvis skrev talte eller tænkte det samme om dig. Shame on you undskyld jeg siger det...... Hold nu kæfgt haha du har sgu da ret madame haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 3. Maj, 2019 nissens skrev, for 2 minutter siden: Hold nu kæfgt haha du har sgu da ret madame haha Til tider så skal man vende tingene rundt og tænke før man taler eller skriver om andre specielt den person man engang sagde ja til eller fandt attraktiv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gladmand 67 Skrevet 3. Maj, 2019 Jeg håber ikke at jeg afsporer tråden, men den bringer en historie frem på nethinden: En mand står og tisser på et offentligt pissoir. Der kommer en neger, som stiller sig ved siden af, hiver kalorius frem og tisser. Manden kigger på negerens kalorius med store misundelige øjne, og siger: ”Hold da op, en fætter du har der. Sådan en vil jeg gerne have. Hvad har du gjort, og har du nogle tricks til at jeg kan få en ligesådan”? Negeren er i drillehumør, og siger: ”Det er nemt nok. Du skal bare tage en snor, binde den stramt fast yderst på din minifætter, og binde et 10 kg. Lod i. Det skal du gøre så tit som du kan” Manden siger tak for det gode råd. De lyner op og går hver til sit. Skæbnen vil at de mødes på samme pissoir en måned senere. Negeren kan genkende manden, og spørger: ”Nå. Hvordan går det så virker det?” Manden svarer: ”Jooohh, jaaahh, såmænd, men ikke helt - Der sker ikke så meget i længden, men nu har den da fået samme farve som din” 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 3. Maj, 2019 Gladmand skrev, for 40 minutter siden: Jeg håber ikke at jeg afsporer tråden, men den bringer en historie frem på nethinden: En mand står og tisser på et offentligt pissoir. Der kommer en neger, som stiller sig ved siden af, hiver kalorius frem og tisser. Manden kigger på negerens kalorius med store misundelige øjne, og siger: ”Hold da op, en fætter du har der. Sådan en vil jeg gerne have. Hvad har du gjort, og har du nogle tricks til at jeg kan få en ligesådan”? Negeren er i drillehumør, og siger: ”Det er nemt nok. Du skal bare tage en snor, binde den stramt fast yderst på din minifætter, og binde et 10 kg. Lod i. Det skal du gøre så tit som du kan” Manden siger tak for det gode råd. De lyner op og går hver til sit. Skæbnen vil at de mødes på samme pissoir en måned senere. Negeren kan genkende manden, og spørger: ”Nå. Hvordan går det så virker det?” Manden svarer: ”Jooohh, jaaahh, såmænd, men ikke helt - Der sker ikke så meget i længden, men nu har den da fået samme farve som din” haha hold nu kæfgt mand. Er din pik blevet hvid igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gladmand 67 Skrevet 3. Maj, 2019 nissens skrev, for 39 minutter siden: haha hold nu kæfgt mand. Er din pik blevet hvid igen? Ja, den er ved at være der. Men det hele startede faktisk for år tilbage. Jeg hjalp en gammel dame over vejen og da vi var kommet godt over vejen er hun meget glad og taknemmelig. Hun fortæller at hun er en ånd, og at hun gerne vil opfylde et ønske for mig - der var frit valg på alle hylder. Jeg tænker mig om, og siger så - kan jeg få en svaber, som når helt ned til jorden. Ja da, siger hun - det er ikke noget problem overhovedet, som jeg siger er jeg jo en ånd. Men er du nu helt sikker. Og jeg mener helt sikker, for du har jo kun et ønske. Efter 3 sekunders tænkepause siger jeg - ja jeg er helt sikker. Ok siger hun, lukker øjnene, 1-2-3, knipser med fingrene, og vupti - så var mine ben 10 cm. lange. 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 3. Maj, 2019 Gladmand skrev, 1 time siden: Ja, den er ved at være der. Men det hele startede faktisk for år tilbage. Jeg hjalp en gammel dame over vejen og da vi var kommet godt over vejen er hun meget glad og taknemmelig. Hun fortæller at hun er en ånd, og at hun gerne vil opfylde et ønske for mig - der var frit valg på alle hylder. Jeg tænker mig om, og siger så - kan jeg få en svaber, som når helt ned til jorden. Ja da, siger hun - det er ikke noget problem overhovedet, som jeg siger er jeg jo en ånd. Men er du nu helt sikker. Og jeg mener helt sikker, for du har jo kun et ønske. Efter 3 sekunders tænkepause siger jeg - ja jeg er helt sikker. Ok siger hun, lukker øjnene, 1-2-3, knipser med fingrene, og vupti - så var mine ben 10 cm. lange. Du er sgu ikke nogen heldig mand men Glad alligevel haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
demting 111 Skrevet 3. Maj, 2019 Jeg ved Lady Gitte kan gøre ens tissemand længere, det har jeg selv prøvet! Den blev godt nok normal størrelse efter endt session, og så havde den en masse flotte blå mærker. Kan klart anbefales 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Maj, 2019 Der er slet ingen, der spørger, hvad man gør for at få den kortere ...... mærkeligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg