TheVoice 9405 Skrevet 3. Maj, 2019 Borende X skrev, for 4 minutter siden: Der er slet ingen, der spørger, hvad man gør for at få den kortere ...... mærkeligt. Vinterbadning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Maj, 2019 TheVoice skrev, for 19 minutter siden: Vinterbadning Ikke med de varme vintre vi har og vil få Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Maj, 2019 Borende X skrev, for 25 minutter siden: Der er slet ingen, der spørger, hvad man gør for at få den kortere ...... mærkeligt. Tænk på Marianne Hjelved ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Maj, 2019 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Tænk på Marianne Hjelved ! Så ryger da også hele klokkeværket med. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 3. Maj, 2019 Jeg overvejede også Jørn Eges 7 cm penis forlængelse. Så havde jeg da haft 8 cm. Og prale med. Heldigvis nåede jeg det ikke, og den kan stadig bruges. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Maj, 2019 nissens skrev, den 3.5.2019 at 09:12: Har du set min kone? haha hvem fanden gider kneppe hende 3 gange om dagen Sådan en bemærkning som den her får mig til at miste al - som i al - respekt. Det er en af de største turn off replikker der findes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 4. Maj, 2019 Lady C skrev, for 12 minutter siden: Sådan en bemærkning som den her får mig til at miste al - som i al - respekt. Det er en af de største turn off replikker der findes. En kommentar som hans siger bare ALT Måske han selv mener han ligner Adonis. Men så vidt jeg husker har Adonis ikke en lille pik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 4. Maj, 2019 Den der kun tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt han har faktisk fattet begge dele lige dårligt. Citat af Piet Hein. Det gælder også Dominaer, der ikke bryder sig om 'mandehørm', og fortsætter selv om manden rent faktisk har skrevet en undskyldning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Maj, 2019 Barske Rødskæg skrev, for 3 minutter siden: Den der kun tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt han har faktisk fattet begge dele lige dårligt. Citat af Piet Hein. Det gælder også Dominaer, der ikke bryder sig om 'mandehørm', og fortsætter selv om manden rent faktisk har skrevet en undskyldning. Jeg indrømmer gerne at jeg intet sjovt ser i den omtalte bemærkning. Nogle ting ER bare ikke sjove i min verden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 4. Maj, 2019 Lady C skrev, for 1 minut siden: Jeg indrømmer gerne at jeg intet sjovt ser i den omtalte bemærkning. Nogle ting ER bare ikke sjove i min verden. Det tror jeg gerne. Bemærkningen ville for mig have samme humoristiske værdi, om ordet 'kone', var med eller ej. Jeg kunne heller ikke have sex 3 gange om dagen. Uanset om det var nok så skøn en kvinde, så ville evnen mangle. Det er sådan nogen mænd har det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 4. Maj, 2019 Lady C skrev, for 37 minutter siden: Jeg indrømmer gerne at jeg intet sjovt ser i den omtalte bemærkning. Nogle ting ER bare ikke sjove i min verden. Har du humor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 4. Maj, 2019 norisk skrev, for 22 minutter siden: Har du humor Humor .... tja nogle gange skal man blot huske på Som man “kaster ud får man til tider retur “ med det mener jeg. “ Tænk før du skriver / taler “ om ikke andet så skal man nok ikke altid forvente alle ser ens på humor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Maj, 2019 (edited) norisk skrev, for 1 time siden: Har du humor Altså hvis humor er at grine af vittigheder på andres bekostning. Nedgørende og mobbende " vittigheder" omhandlende sin partners udseende ja så har jeg nok ikke humor. Så nej jeg sidder ikke og griner højt når nogle sviner deres koner til bag deres ryg. Redigeret 4. Maj, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 4. Maj, 2019 nissens skrev, den 3/5/2019 at 09:12: Har du set min kone? haha hvem fanden gider kneppe hende 3 gange om dagen Kender ikke din kone. Men din bemærkning siger mere om dig end hende. Hvem valgte hende som kone? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 4. Maj, 2019 Jeg har her på mine ældre dage fået glæde af den forlængelse jeg fik sidst i 70'erne. En knude på kalorius og jeg slipper for at skulle stå op om natten fot at sjat pisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 5. Maj, 2019 Lady C skrev, for 20 timer siden: Sådan en bemærkning som den her får mig til at miste al - som i al - respekt. Det er en af de største turn off replikker der findes. Det er sgu da kun for sjov jeg skriver sådan om konen det kan man da vel se. Man skal sgu passe på hvad man skriver da det kan misforståes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 5. Maj, 2019 Hold nu kæfgt! Det var sgu da bare for sjov jeg skrve det om konen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 5. Maj, 2019 (edited) nissens skrev, for 19 minutter siden: Hold nu kæfgt! Det var sgu da bare for sjov jeg skrve det om konen. Jaaa klart selvfølgelig var det sjov ..... ( ironi ) Men god dag trods alt.....& hils din smukke kone Redigeret 5. Maj, 2019 af Madame Illona 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 5. Maj, 2019 (edited) SpankingSub skrev, for 19 timer siden: Kender ikke din kone. Men din bemærkning siger mere om dig end hende. Hvem valgte hende som kone? Jeg synes nu hans kone er god nok. Ordnede hende 3 gange i går. Redigeret 5. Maj, 2019 af NoobGPexplorer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 6. Maj, 2019 NoobGPexplorer skrev, for 12 timer siden: Jeg synes nu hans kone er god nok. Ordnede hende 3 gange i går. Det ved jeg sgu godt. Jeg kneppede din 5 gange imens 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hackman 19 Skrevet 7. Maj, 2019 Kone , tvillingesøster en og samme person , måske derfor. ps min orm er en diller lang . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 7. Maj, 2019 Barske Rødskæg skrev, den 4.5.2019 at 21:16: Jeg kunne heller ikke have sex 3 gange om dagen. Uanset om det var nok så skøn en kvinde, Det skal bare ikke være den samme kvinde - og faktisk giver det ekstra strong power til den næste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 7. Maj, 2019 TheVoice skrev, den 3.5.2019 at 17:17: Vinterbadning Det er nu nærmere med til at øge potensen, ligesom kolde brusebade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 7. Maj, 2019 Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden: Det er nu nærmere med til at øge potensen, ligesom kolde brusebade Det skal såmænd nok passe, men pikken bliver næppe længere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 7. Maj, 2019 TheVoice skrev, for 1 minut siden: Det skal såmænd nok passe, men pikken bliver næppe længere Den bliver ihvertfald hårdere og tykkere - så mon ikke også det rykker lidt i længden - og i længere tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg