Borende X 25043 Skrevet 5. December, 2012 Faldt over denne. Det er vist, når alt kommer til alt, klogest at betale forud http://ekstrabladet.dk/112/article1878412.ece Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mallen 43 Skrevet 5. December, 2012 Men normalt tager en prostitueret i området, hvad der svarer til lige knapt 30 kroner for en sexydelse. Damn... 30 kr I'm so gone.. cyaaa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2012 God tur Malle...... husk at betale :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mallen 43 Skrevet 6. December, 2012 God tur Malle...... husk at betale Behøves åbenbart ikke, jeg lærte nemlig som ung, at svømme så jeg skulle være sikker ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 6. December, 2012 Jeg så en gang i Pattaya, at en englænder nægtede at betale sin regning i en shorttimebar. han overlevede. Men det ene øje sad lidt mærkeligt. Overlæben var delt i tre. En kind var flæsenset op. Pigerne brugte smadrede ølflasker, stilethæle, og meget andet godt fra hverdagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. December, 2012 Damn... 30 kr I'm so gone.. cyaaa Ja, her havde Netværket et nyt virkefelt, når han engang har fået den danske branche germaniseret :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg