Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/272067

Jeg blev fristet af denne annonce og haft hende på min snap i et godt stykke tid, inden jeg fik taget mig sammen til at lave en aftale med hende, og det skulle jeg ikke komme til at fortryde :) 

Nem kommunikation på snap og dag og tidspunkt blev aftalt og jeg dukkede op på Nørrebro i en lejlighed hun havde lånt af en ven. Helt fint med mig.

Havde set på Snappen at hun var dejlig slank, og det er lige mig :x

Wauw! Tænkte jeg da hun åbnede døren. Det mest dejlige varme smil og sikke en krop. Hun tog imod i frækt undertøj som ikke skjulte noget som helst ;) Jeg var så klar! Pengene skiftede hænder. 2000 for 1 times leg og er helt fair i min verden.

Vi startede med at kysse intenst og der gik ikke længe før jeg var stenhård, Wupti så havde hun tryllet min pik frem og sad på knæ foran og guffede løs. Jeg tog et godt tag om hendes hoved og begyndte at facefucke hende og hun tog bare imod. Så der stod jeg og kneppede en smuk 22 årig i munden <3 

Så var tiden kommet til at det var hendes tur. Fik smidt hende ned på sengen og spredt hendes lange slanke ben ad. Slikkede hendes fisse og røv det bedste jeg havde lært og hun vred sig af nydelse og stønnede skønt! Fuck hvor er hun bare dejlig tænkte mit lille hoved ;) 

Nu måtte jeg bare gennemkneppe hende, så på med gummi og så fik hun den hårdt igen og igen imens hun stønnede løs og jeg pulede bare videre i den lækreste stramme 22 årige fisse. Til sidst kunne jeg ikke holde til mere og hun sprang ned på gulvet foran mig og hev gummiet af og suttede løs til jeg var lige ved at komme og trak så min pik ud og overspermede hendes smukke ansigt fuldstændig. Hun blev noget overrasket og mængden af sperm og det grinede vi begge over :D Hjalp hende op og vi fik styr på aftøring osv. Bagefter smalltalkede vi lidt om dit og dat og så var timen gået og jeg hoppede videre ud i aften, fuldstændig tømt og god oplevelse rigere. Hun er sgu dejlig! :wub: 

Redigeret af Cuminyourface1979

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerLarsen

Kan ikke se hendes snap på annoncen? Vil du dele den? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmagerLarsen skrev, 1 time siden:

Kan ikke se hendes snap på annoncen? Vil du dele den? :)

Den står der ellers ret tydeligt;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cuminyourface1979 skrev, for 4 timer siden:

Jeg blev fristet af denne annonce og haft hende på min snap i et godt stykke tid, inden jeg fik taget mig sammen til at lave en aftale med hende, og det skulle jeg ikke komme til at fortryde :) 

Nem kommunikation på snap og dag og tidspunkt blev aftalt og jeg dukkede op på Nørrebro i en lejlighed hun havde lånt af en ven. Helt fint med mig.

Wauw! Tænkte jeg da hun åbnede døren. Det mest dejlige varme smil og sikke en krop. Hun tog imod i frækt undertøj som ikke skjulte noget som helst ;) Jeg var så klar! Pengene skiftede hænder. 2000 for 1 times leg og er helt fair i min verden.

Vi startede med at kysse intenst og der gik ikke længe før jeg var stenhård, Wupti så havde hun tryllet min pik frem og sad på knæ foran og guffede løs. Jeg tog et godt tag om hendes hoved og begyndte at facefucke hende og hun tog bare imod. Så der stod jeg og kneppede en smuk 22 årig i munden <3 

Så var tiden kommet til at det var hendes tur. Fik smidt hende ned på sengen og spredt hendes lange slanke ben ad. Slikkede hendes fisse og røv det bedste jeg havde lært og hun vred sig af nydelse og stønnede skønt! Fuck hvor er hun bare dejlig tænkte mit lille hoved ;) 

Nu måtte jeg bare gennemkneppe hende, så på med gummi og så fik hun den hårdt igen og igen imens hun stønnede løs og jeg pulede bare videre i den lækreste stramme 22 årige fisse. Til sidst kunne jeg ikke holde til mere og hun sprang ned på gulvet foran mig og hev gummiet af og suttede løs til jeg var lige ved at komme og trak så min pik ud og overspermede hendes smukke ansigt fuldstændig. Hun blev noget overrasket og mængden af sperm og det grinede vi begge over :D Hjalp hende op og vi fik styr på aftøring osv. Bagefter smalltalkede vi lidt om dit og dat og så var timen gået og jeg hoppede videre ud i aften, fuldstændig tømt og god oplevelse rigere. Hun er sgu dejlig! :wub: 

Hvornår var dit møde med hende? Har skrevet til hende uden rigtigt at få

svar. 

Hvad og hvordan startede fu med at skrive til hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var ikke med i det billede, jeg sendte, så det kan da selvfølgelig være at det har haft indflydelse. 

Men jeg klarer den forhåbentlig nok, hvis hun ikke svarer;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 40 minutter siden:

Jeg var ikke med i det billede, jeg sendte, så det kan da selvfølgelig være at det har haft indflydelse. 

Haha, ja, det tror jeg, du har ret i. Altså, når der bedes om et billede, er det typisk ikke et vilkårligt billede, der menes ;).

I øvrigt, tak for anmeldelsen til trådstarter. Det lyder som en mega nice oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
OneGuy skrev, den 6/5/2019 at 00:04:

Haha, ja, det tror jeg, du har ret i. Altså, når der bedes om et billede, er det typisk ikke et vilkårligt billede, der menes ;).

Jeg havde sørme ikke lige fanget at billede var et krav... oh well:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

hey guys nogen der har været der fornylig. ser spændne ud . har hun tatoveringer eller piercinger ? bare en ting jeg tænder på derfor jeg spørger . må se om jeg kan få en aftale i hus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er

Cuminyourface1979 skrev, den 5/5/2019 at 15:09:

Det er jo sugarbarbie fra sd. Så blev hun prof. Men enig, hun er vil og alle pengene værd :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Nyeveje skrev, for 18 timer siden:

Er der nogen der har haft besøg af hende? Ved I om hun stønner meget? Hvor høj er hun? 

/Nye

Hun stønner, skriger og klynker meget og har det med at siger “knep mig papi/daddy”. 

Hun er cirka 177 :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyeveje skrev, for 8 minutter siden:

Du laver da gas :D

Så må jeg fylde hendes mund med noget så hun ikke vækker hele ejendommen. ;)

Den er god nok. Hun skriger og klynker når du knepper hende ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Nyeveje skrev, for 30 minutter siden:

Du laver da gas :D

Så må jeg fylde hendes mund med noget så hun ikke vækker hele ejendommen. ;)

Virkelig meget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cuminyourface1979 skrev, for 1 time siden:

Den er god nok. Hun skriger og klynker når du knepper hende ;) 

Hun er da en høj pige. 177cm! Det er jo helt model højde. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg blev opmærksom på denne tråd og synes jo det er sjovt at læse om sig selv, er glad for i dejlige mandfolk har haft gode oplevelser hos mig :-).

Jeg er nok ikke altid helt god til at svare, fordi jeg får rigtigt mange beskeder og fordi det her kun er noget jeg gør når jeg har lyst. Det skal være frækt for mig og selvom jeg godt kan lide sex, så er det trods alt ikke hver dag jeg er på jagt ;-).

Men håber dem der er interesserede kontakter mig på snapchat, nu har jeg besluttet mig for en fræk formiddag/eftermiddag i morgen (torsdag), så måske der er nogen der får lyst til at kigge forbi ;-).

Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...