Hop til indhold

Recommended Posts

AntsInThePants skrev, for 2 minutter siden:

Det er da heldigt at sådan nogle snap beskeder forsvinder igen hvad :D

Jeg havde egentlig bestemt mig for ikke at gå ind i denne slags dialoger, men har svært ved at lade være.

Jeg formoder at du antyder at det ikke er sandt det jeg skriver, kan du så ikke fortælle hvad der foregik? 

Du må også gerne lige sende en besked på snap, så kan vi jo lige se om dialogen ikke rent faktisk er gemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Okay, mit råd er stadig det samme - afhængigt af dit scorepotentiale og hvad der trigger din angst (=manglende evne til at slappe af). Men hvis du ikke plejer at score lækre unge piger, så er det ikke det bedste udgangspunkt at "træne" med dem, for så kan det være svært at overføre erfaringen.

Ja, ser du problemet med det, er at jeg er overordentligt tiltrukket af 'lækre unge piger' :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Deep T skrev, for 4 timer siden:

Jeg kunne egentlig bare godt tænke mig at vide, om I laver IRL møder i øjeblikket? :D

Hold øje ;-).

Når lysten melder sig så skal jeg nok skrive om det derinde :-).

Del dette indlæg

Link til indlæg
spigerne skrev, for 9 timer siden:

Hold øje ;-).

Når lysten melder sig så skal jeg nok skrive om det derinde :-).

Værende en som er kommet 'sent til festen', er der en annonce/profil der blir opdateret?

Eller jeres snap-kanal?

Er godt pirret af det der lyder til at være i udbud - og særligt dine sobre svar her; det taler et super tiltrækkende sprog! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Argent skrev, for 6 timer siden:

Værende en som er kommet 'sent til festen', er der en annonce/profil der blir opdateret?

Eller jeres snap-kanal?

Er godt pirret af det der lyder til at være i udbud - og særligt dine sobre svar her; det taler et super tiltrækkende sprog! ;)

Jamen først og fremmest, så er jeg og vi forskellige veninder, der bruger den samme Snapchat, til at udforske den her verden.

Vi har forskellige lyster og ønsker, som du kan se på tråden er der nogen af os der sommetider ønsker møder, mens andre sommetider sælger snaps og film.

Vi er forskellige og det er forskelligt hvad vi søger - sommetider søger vi på ‘mystory’ og sommetider skriver vi personligt til nogen.

Så ja, vi bruger snapchatten til det. Men er man ikke tålmodig, og kan man ikke tåle at man ikke får svar - så er vi nok ikke de rette :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
spigerne skrev, for 2 minutter siden:

Jamen først og fremmest, så er jeg og vi forskellige veninder, der bruger den samme Snapchat, til at udforske den her verden.

Vi har forskellige lyster og ønsker, som du kan se på tråden er der nogen af os der sommetider ønsker møder, mens andre sommetider sælger snaps og film.

Vi er forskellige og det er forskelligt hvad vi søger - sommetider søger vi på ‘mystory’ og sommetider skriver vi personligt til nogen.

Så ja, vi bruger snapchatten til det. Men er man ikke tålmodig, og kan man ikke tåle at man ikke får svar - så er vi nok ikke de rette :-)

I er da bare hermed tilføjet på snap - så ser vi hvad det evt. bli'r til med tiden - 'spontant' synes at være nøgleordet her, setuppet er dejligt anderledes end normen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Argent skrev, for 6 timer siden:

særligt dine sobre svar her; det taler et super tiltrækkende sprog! ;)

Jeg er helt enig. Et pænt sprog siger simpelthen så meget om et menneske. Nu kender jeg så ikke @spigerne, som jo kunne vise sig at være en samling forfærdelige tøser, men sproget - det er i orden. :D

Redigeret af Morabito
Glemte at tagge en nævnt person

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cuminyourface1979 skrev, den 6/27/2020 at 11:11 PM:

Also encountered a young girl18 on snap if anyone should be interested

would love to try any detalis?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle er desværre ude efter os, så vores snaps bliver anmeldt.

Og vi aner ikke hvordan man genaktiverer, så det kan godt være vi må give op.

Hvis nogen ved hvordan man løser problemet, så skriv gerne herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
spigerne skrev, for 2 timer siden:

Nogle er desværre ude efter os, så vores snaps bliver anmeldt.

Og vi aner ikke hvordan man genaktiverer, så det kan godt være vi må give op.

Hvis nogen ved hvordan man løser problemet, så skriv gerne herinde.

Har lige skrevet i en PM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi kan ikke rigtigt gennemskue reglerne herinde. Må vi gerne opdatere i den her tråd, ift hvordan man kan få fat i os - eller bryder vi så reglerne? Help

Del dette indlæg

Link til indlæg
spigerne skrev, for 5 minutter siden:

Vi kan ikke rigtigt gennemskue reglerne herinde. Må vi gerne opdatere i den her tråd, ift hvordan man kan få fat i os - eller bryder vi så reglerne? Help

Der må gerne opdateres, hvis ikke det er reklame.

så det er en fin balancegang. 
så jeg ville bare skrive nyt link: 

xxxxxx og derved er det ikke reklame, men en informativ oplysning.

en anden mulighed er at du sætter link på din Profil, det er helt lovligt, og nemmere at finde.

Redigeret af Dkm

Del dette indlæg

Link til indlæg
spigerne skrev, for 4 minutter siden:

Ved det faktisk ikke, men jeg er helt sikkert ikke den eneste som har sat notifikation på denne tråd, da jeg meget gerne vil møde flere af jer efter første besøg ❤️

Så hvis admin siger nej, må i meget gerne sende PM ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
spigerne skrev, den 28.10.2022 at 07:13:

Også gerne PM til mig om det, så. Hvis i ikke må reklamere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tingel skrev, for 22 minutter siden:

Også gerne PM til mig om det, så. Hvis i ikke må reklamere.

PM også til mig bed om

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...