Candy Cane 571 Skrevet 7. Maj, 2019 (edited) Da vi har fået en del efterspørgsel arrangerer vi endnu engang en hed gangbang på PussyGalores Temaet er Playboy bunny og her vil du møde de 3 frække bunnypiger Angelina, Mercedes og Candy i bedste Playboy stil! Vi ved godt det er lidt kort varsel, men satser alligevel på at få fyldt pladserne op, så kom frisk! Tilmeldelse kan ske på +45 5019 3215 eller [email protected] Hvis du vil sikre dig en plads kan du komme forbi PG og forudbetale på følgende tidspunkter: mandag-tirsdag 16-24 eller fredag-lørdag 9-6 Pris: 2500,- Vi glæder os til at tage imod jer! ALLE USERIØSE BESKEDER VIL IKKE BLIVE BESVARET! Kys og kram Angeline, Mercedes & Candy Redigeret 7. Maj, 2019 af Candy Cane 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 8. Maj, 2019 3 meget sjove och meget gode party piger. Godt att se Candy! Vi ses! /A 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
perra 80 Skrevet 9. Maj, 2019 Partytime! Jag kommer / P 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 9. Maj, 2019 Damned, er alvorligt arbejdsramt p.t., kan slet ikke nå de dejlige damer. Kunne ellers have været fedt, det er jo nogle smukke kvinder der øh, stiller op? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest analpige Skrevet 9. Maj, 2019 I ser for lækre ud tøser....uhmmm.....bliver helt våd i trussen....godt man er bi....hihih Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 9. Maj, 2019 Godt att se du kan komme Perra! Det kommer bli meget fedt som vanligt med desse 3 top piger! Ses på måndag! /A 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweden123 17 Skrevet 12. Maj, 2019 Har nu också anmält mig. Låter som att det svenska bidraget som vanligt blir starkt. :) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 12. Maj, 2019 Godt vi holder stilen än!Vi ses der! /A 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 13. Maj, 2019 Tak för i aften. Vilket party. Att på 6 dagers notis fylde ett party op er kvalitet. Då jeg såg de 3 pigernes navn så sa jeg, jeg må bare komme. Det er icke alle ganger jeg tender så meget på alle tre pigerne. Mercedes och Candy har jeg ju treffet mange ganger nu. Två absolute top piger och party queens. Angelina treffede jeg på Candys fantastiske nyt års event. Angelina var så megasjov och söd att jeg gerne er med hende igen och igen. Så med desse tre piger var det given succe. Då pigerne starter op i sine bunny outfits var aften redan värd rejsen för mig. Respekt att köre bunny temat i egte stil. Som att vare i en film! Vilke outfits!! Resten er historia. 2 timer hardcore action med tre top piger, som alle tre har sin egen stil. Ett plus till Galores staff denne aften. En av de bedste staff jeg treffet i denne biz i DK. Så jeg behöver ju icke skrive sign me up for the next one. Om jeg er velkommen er jeg der. Period! Tak till de tre meget läckre, meget sjove pigerne. Tak till top staff och tak till övrige deltager. Ett dansk/svensk team som vanligt på desse events. Jeg kan icke tenke mig en bedre måndag. Katten er på vej hjem och vi ses neste gang! Jeg säger bare, AWESOME! /A 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 14. Maj, 2019 Lyder til det har været en super aften, hvor mange deltog, udover pigerne.? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweden123 17 Skrevet 14. Maj, 2019 Kan bara instämma i att det var ett fantastiskt party och fantastiske piger. Tror vi var ungefär 10 utöver pigerne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 14. Maj, 2019 Ja, det var ett riktigt godt party!! 12 betalende deltager. Så totalt 15 med 3 piger av desse 15. /A 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 14. Maj, 2019 Fantastisk, det må prøves næste gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg