Hudini 1 Skrevet 8. Maj, 2019 https://annoncelight.dk/showad/274784 Line er en varm pige som klart kan anbefales. Hun er seriøs og overholder aftaler. Og jeg føler faktisk hun nyder det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Husk1 0 Skrevet 10. Maj, 2019 Helt den samme holdning herfra. Dejlig pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 10. Maj, 2019 2 Nye brugere der opretter en profil her på siden og MED DET SAMME anmelder de samme pige :-). Eneste ting de gør! FAKE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hudini 1 Skrevet 10. Maj, 2019 ViborgMand skrev, for 3 timer siden: 2 Nye brugere der opretter en profil her på siden og MED DET SAMME anmelder de samme pige :-). Eneste ting de gør! FAKE 1 mand der uden nogen egentlig grund vuder på det grundlag har for lidt at give sig til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 10. Maj, 2019 Hudini skrev, for 38 minutter siden: 1 mand der uden nogen egentlig grund vuder på det grundlag har for lidt at give sig til. Måske! Men noget af tiden bruger jeg i modstætning til Line på at vaske mig...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg