Captain 574 Skrevet 8. Maj, 2019 Nogen her som har besøgt Nina ?? https://annoncelight.dk/showad/273507 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 8. Maj, 2019 Captain skrev, for 16 minutter siden: Nogen her som har besøgt Nina ?? https://annoncelight.dk/showad/273507 nej før for den da .... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 8. Maj, 2019 (edited) thomas 123 skrev, 1 time siden: nej før for den da .... Captain var nok ikke helt ædruelig da han skrev indlægget ….. Redigeret 8. Maj, 2019 af Høvdingen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbert 352 Skrevet 9. Maj, 2019 Mht udseende -så er det enormt heldigt at I begge to ligner en blanding af George Clooney og Brad Pitt - måske tilsat lidt Bradley Cooper... Tror I Nina får en superdag hvis hun læser jeres indlæg ? Hvis hun ikke falder i ens smag står det jo frit for at springe over.... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Jessen 13 Skrevet 9. Maj, 2019 Herbert skrev, for 1 time siden: Mht udseende -så er det enormt heldigt at I begge to ligner en blanding af George Clooney og Brad Pitt - måske tilsat lidt Bradley Cooper... Tror I Nina får en superdag hvis hun læser jeres indlæg ? Hvis hun ikke falder i ens smag står det jo frit for at springe over.... Herbert, det du skriver kan jeg tilslutte mig, man skal ikke skrive som Thomas har skrevet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 10. Maj, 2019 (edited) Herbert skrev, for 20 timer siden: Mht udseende -så er det enormt heldigt at I begge to ligner en blanding af George Clooney og Brad Pitt - måske tilsat lidt Bradley Cooper... Tror I Nina får en superdag hvis hun læser jeres indlæg ? Hvis hun ikke falder i ens smag står det jo frit for at springe over.... ja... det gør vi så... og du er velkommen til at springe til og skrive en glødende varm beretning fra din "GILF" oplevelse .... nu er det jo et frit land og jeg har jo ytringsfrihed til at skrive hvad jeg vil ... og hvis jeg skal betale for det ... så vil jeg bare gerne ha noget som ser mere indbydende ud end det her .... sådan er vi jo så forskellige .... nogle tager gerne ned på havnens perle for at få bixemad og syntes det er herligt mad ... mens nogle andre hellere vil ha lidt mere lækkert take away mad .... men hun skal da roses for at hun sikkert har brugt vellignende fotos som forhåbentlig ikke er photoshoppet hehe Redigeret 10. Maj, 2019 af thomas 123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinas mand 120 Skrevet 11. Maj, 2019 thomas 123 skrev, den 8/5/2019 at 23:06: nej før for den da .... Hvis ikke du har andet at skrive, bør du tie stille.. Det er mangel på respekt for andre mennesker.. Folk er forskellige og heldigvis for det... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 11. Maj, 2019 Tinas mand skrev, for 3 timer siden: Hvis ikke du har andet at skrive, bør du tie stille.. Det er mangel på respekt for andre mennesker.. Folk er forskellige og heldigvis for det... nej jeg bør ej .... jeg har ret til min mening om, at hun ser klam ud og jeg ikke har lyst til at kneppe hende .... sådan er det bare .. jeg er lidt ligeglad med hvad sådan et par gamle ludere syntes ... spørgsmålet var om der var nogen der havde besøgt hende og nej føj for den ... hvorfor betale for at kneppe en gammel fed luder, når der er så mange fine lækre øst europæiske og asiatiske kvinder ....? mangel på respekt .... hahaha... en luder respektere kun en ting og det er penge ... intet andet !!! for er nemlig forskellige og derfor har jeg også ret til at sige NEJ TAK .... lige som du også kan sige Nej tak hvis du syntes en mand ikke har den hygiejne eller kropsbygning eller alder som passer dig .... det er der jo flere ludere der skriver i deres annoncer .... ikke under den alder eller over den alder .... ikke tykke mænd ... ikke arabere .... det er jo også mangel på respekt for andre mennesker og racistisk !!! så måske skulle du se lidt på jeres egne annoncer inden du/I begynder at græde over at vi som betalende kunder også kan vælge jer fra fordi I måske er for gamle og gennem kneppede igennem årtier .... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5186 Skrevet 11. Maj, 2019 thomas 123 skrev, for 1 time siden: nej jeg bør ej .... jeg har ret til min mening om, at hun ser klam ud og jeg ikke har lyst til at kneppe hende .... sådan er det bare .. jeg er lidt ligeglad med hvad sådan et par gamle ludere syntes ... spørgsmålet var om der var nogen der havde besøgt hende og nej føj for den ... hvorfor betale for at kneppe en gammel fed luder, når der er så mange fine lækre øst europæiske og asiatiske kvinder ....? mangel på respekt .... hahaha... en luder respektere kun en ting og det er penge ... intet andet !!! for er nemlig forskellige og derfor har jeg også ret til at sige NEJ TAK .... lige som du også kan sige Nej tak hvis du syntes en mand ikke har den hygiejne eller kropsbygning eller alder som passer dig .... det er der jo flere ludere der skriver i deres annoncer .... ikke under den alder eller over den alder .... ikke tykke mænd ... ikke arabere .... det er jo også mangel på respekt for andre mennesker og racistisk !!! så måske skulle du se lidt på jeres egne annoncer inden du/I begynder at græde over at vi som betalende kunder også kan vælge jer fra fordi I måske er for gamle og gennem kneppede igennem årtier .... Stakkel dem der skal døjes med dit besøg.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 574 Skrevet 11. Maj, 2019 @thomas123 og @Høvdingen forstår ikke helt hvorfor i kommenterer på mit opslag. I har jo helt sikkert ikke besøgt Nina. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg