Kontant 341 Skrevet 10. Maj, 2019 Hej jeg er i Vejle lørdag 11-5 og ku godt bruge lidt underholdning. Kan kun finde Thai klinikker, hvilket ikke har min interesse. Har i et par forslag til en go oplevelse? -Kontant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 10. Maj, 2019 (edited) Hej Du kunne besøge denne her lille godte: https://annoncelight.dk/showad/249145 Hun er sød og rar og leverer en fremragende service. Men hvorfor ikke Thai klinik, der ligger et par stykker hvor du får så hatten passer og det er slet ikke så ringe endda. -lurik Redigeret 10. Maj, 2019 af lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 341 Skrevet 10. Maj, 2019 lurik skrev, for 27 minutter siden: Hej Du kunne besøge denne her lille godte: https://annoncelight.dk/showad/249145 Hun er sød og rar og leverer en fremragende service. Men hvorfor ikke Thai klinik, der ligger et par stykker hvor du får så hatten passer og det er slet ikke så ringe endda. -lurik Tak for link. Synes bare at Thai klinikker er ret ensformige. Men måske bare mine oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mythos 63 Skrevet 10. Maj, 2019 Helt enig. Thai klinikkerne er meget præget af ensformighed. måske https://annoncelight.dk/showad/273196? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 10. Maj, 2019 (edited) Besøgte denne blondine i onsdags. Enten var hun uoplagt, eller også fandt vi bare ikke rigtig kemien, hvilket jeg bestemt ikke kan afvise. Købte en time med superfransk, Real kiss og tog den derfra. Fik også et langt økoblæs, hvor hun flere gange gjorde anstalter til at stoppe. Men med en time, mente jeg vi havde god tid. Det blev også til en 69’er, men hvergang jeg fornemmede hun blev lidt tændt, rokerede hun lidt, så det blev aldrig den store fede oplevelse. Hun hoppede på og red en rum tid, egentlig lidt ligegyldigt, heller ikke her den store indlevelse i projektet. Skiftede til bagfra, hvor jeg havde udsigt til den perfekte og faste ungpige røv. Den kan hun godt være stolt af. Ligesom de ikke så store ægte bryster bestemt sidder godt. Sluttede af sådan halvt liggende bagfra med hendes ene ben lidt løftet, sådan jeg kunne komme helt i bund. Og ingen mukken over det, men stadig lidt fraværende og ikke tilnærmelsesvis ophidsende. Sluttede af med at ligge lidt i ske, kramme hendes spændstige og lækre krop. Hun tilbød lidt massage, hvilket jeg afslog. Brød op efter små 45 minutter. Redigeret 10. Maj, 2019 af Æ´Synderjyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 10. Maj, 2019 Kontant skrev, 1 time siden: Tak for link. Synes bare at Thai klinikker er ret ensformige. Men måske bare mine oplevelser. Nu ved jeg jo ikke hvad du har oplevet og hvad du sætter pris på, men jeg har da oplevet et par gode Thai steder i Vejle hvor man kan få det som man vil, springe massagen over og istedet sexe en times tid som man lyster og til rigtig fornuftig pris. Dem ville jeg vælge frem for blondinen men det er selvfølgelig smag og behag Hvis Ten er på arbejde så får du en thai tur du ikke glemmer min oplevelse med blondinen er godkendt - så er man ude efter en fin ung venlig serviceminded pige er hun absolut et godt bud men kan forstå på @Æ´Synderjyde oplevelse at det kan svinge med kvaliteten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 341 Skrevet 11. Maj, 2019 lurik skrev, for 8 timer siden: Nu ved jeg jo ikke hvad du har oplevet og hvad du sætter pris på, men jeg har da oplevet et par gode Thai steder i Vejle hvor man kan få det som man vil, springe massagen over og istedet sexe en times tid som man lyster og til rigtig fornuftig pris. Dem ville jeg vælge frem for blondinen men det er selvfølgelig smag og behag Hvis Ten er på arbejde så får du en thai tur du ikke glemmer min oplevelse med blondinen er godkendt - så er man ude efter en fin ung venlig serviceminded pige er hun absolut et godt bud men kan forstå på @Æ´Synderjyde oplevelse at det kan svinge med kvaliteten. Lyder godt..... Link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 341 Skrevet 11. Maj, 2019 Æ´Synderjyde skrev, for 8 timer siden: Besøgte denne blondine i onsdags. Enten var hun uoplagt, eller også fandt vi bare ikke rigtig kemien, hvilket jeg bestemt ikke kan afvise. Købte en time med superfransk, Real kiss og tog den derfra. Fik også et langt økoblæs, hvor hun flere gange gjorde anstalter til at stoppe. Men med en time, mente jeg vi havde god tid. Det blev også til en 69’er, men hvergang jeg fornemmede hun blev lidt tændt, rokerede hun lidt, så det blev aldrig den store fede oplevelse. Hun hoppede på og red en rum tid, egentlig lidt ligegyldigt, heller ikke her den store indlevelse i projektet. Skiftede til bagfra, hvor jeg havde udsigt til den perfekte og faste ungpige røv. Den kan hun godt være stolt af. Ligesom de ikke så store ægte bryster bestemt sidder godt. Sluttede af sådan halvt liggende bagfra med hendes ene ben lidt løftet, sådan jeg kunne komme helt i bund. Og ingen mukken over det, men stadig lidt fraværende og ikke tilnærmelsesvis ophidsende. Sluttede af med at ligge lidt i ske, kramme hendes spændstige og lækre krop. Hun tilbød lidt massage, hvilket jeg afslog. Brød op efter små 45 minutter. Link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 11. Maj, 2019 Kontant skrev, 1 time siden: Lyder godt..... Link? Blondinen der omtales er hende jeg linker til i starten af tråden. Ten kan du finde her: https://annoncelight.dk/showad/239747 ellers kan S også anbefales(ikke hende på billede, det er cherry): https://annoncelight.dk/showad/239747 jeg plejer bare at aftale hvad jeg vil have inden vi går igang og betaler, så plejer at starte med sex, så lidt massage der går over i en B2B, økoguffer og afsluttes med en gang sex mere. Alt sammen for en pris lige over en tudse = value for money i forhold til hvad de fleste østpiger leverer(efter min erfaring). Der er mange Thai steder i Vejle og en lille håndfuld af dem har heldigvis opdaget at der er stort udbud, så derfor er god service og ydelser = man kommer igen = god business. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 11. Maj, 2019 Æ´Synderjyde skrev, for 10 timer siden: Besøgte denne blondine i onsdags. Enten var hun uoplagt, eller også fandt vi bare ikke rigtig kemien, hvilket jeg bestemt ikke kan afvise. Købte en time med superfransk, Real kiss og tog den derfra. Fik også et langt økoblæs, hvor hun flere gange gjorde anstalter til at stoppe. Men med en time, mente jeg vi havde god tid. Det blev også til en 69’er, men hvergang jeg fornemmede hun blev lidt tændt, rokerede hun lidt, så det blev aldrig den store fede oplevelse. Hun hoppede på og red en rum tid, egentlig lidt ligegyldigt, heller ikke her den store indlevelse i projektet. Skiftede til bagfra, hvor jeg havde udsigt til den perfekte og faste ungpige røv. Den kan hun godt være stolt af. Ligesom de ikke så store ægte bryster bestemt sidder godt. Sluttede af sådan halvt liggende bagfra med hendes ene ben lidt løftet, sådan jeg kunne komme helt i bund. Og ingen mukken over det, men stadig lidt fraværende og ikke tilnærmelsesvis ophidsende. Sluttede af med at ligge lidt i ske, kramme hendes spændstige og lækre krop. Hun tilbød lidt massage, hvilket jeg afslog. Brød op efter små 45 minutter. Hun har fået fremragende anmeldelser de første gange hun var rundt i landet, men hun arbejder åbenbart rigtig mage dage i træk adskillige steder, og det er jo ikke ukendt at der indfinder sig en vis træthed/uoplagthed med tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg