Idagtimerne 1 Skrevet 13. Maj, 2019 Jeg tænder på hende her, og er i kontakt med hende. Nogen der har været på besøg? https://annoncelight.dk/showad/272365 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Idagtimerne 1 Skrevet 15. Maj, 2019 Nogen der har haft kontakt med hende? Jeg tager nok en tur for holdet fredag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
adam69 5 Skrevet 18. Maj, 2019 Idagtimerne skrev, den 15.5.2019 at 14:01: Nogen der har haft kontakt med hende? Jeg tager nok en tur for holdet fredag. Hvordan gik det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KiraRhys 10 Skrevet 18. Maj, 2019 Han har desværre ikke været forbi endnu. Men vil da glæde mig til at få besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 18. Maj, 2019 adam69 skrev, for 8 timer siden: Hvordan gik det ? Ja en kommentar, ku jo være passende her, men man ku også la vær, og alligevel, Svar! Det passede så ikk lige i pigen og min kalender, nåh ja og konen samt Børnehaven, og Naboen Men ellers, ku jeg godt tænke mig hold da op, man ska hore meget før den falder af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KiraRhys 10 Skrevet 18. Maj, 2019 Idagtimerne skrev, for 38 minutter siden: Tirsdag @KiraRhys Det kan vi sagtens finde ud af søde Jeg kan før kl. 11 og efter kl. 19 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ppp 1 Skrevet 19. Maj, 2019 Idagtimerne skrev, den 13/5/2019 at 14:35: Jeg tænder på hende her, og er i kontakt med hende. Nogen der har været på besøg? https://annoncelight.dk/showad/272365 Har været sammen med Kira, Hun er super færk, får noget for pengene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 20. Maj, 2019 Ja hun er super dejlig, hun er en pige man vil besøge igen og igen og igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KiraRhys 10 Skrevet 20. Maj, 2019 Ppp skrev, for 10 timer siden: Har været sammen med Kira, Hun er super færk, får noget for pengene Tak søde, glæder mig til vi ses igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KiraRhys 10 Skrevet 20. Maj, 2019 Skivefyr skrev, for 2 timer siden: Ja hun er super dejlig, hun er en pige man vil besøge igen og igen og igen Hehe, er glad for at give dig det smil på læberne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 20. Maj, 2019 KiraRhys skrev, den Sun May 19 2019 at 00:05: Det kan vi sagtens finde ud af søde Jeg kan før kl. 11 og efter kl. 19 Ping pong snak om en aftale skal ikke foregå i forum, men på pm eller andet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KiraRhys 10 Skrevet 20. Maj, 2019 Rooster skrev, for 31 minutter siden: Ping pong snak om en aftale skal ikke foregå i forum, men på pm eller andet! Ok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg