Guest Helot Skrevet 14. Maj, 2019 Det er så smukt på landet, en lille oase, hvor jeg trods min Lokale færden, aldrig har besøgt eller krydset denne lille landsby. Jeg fik hilst på Graveren og alt var lutter idyl. Lod mig friste af muligheden for at prøve en trekant, og jeg blev ikke skuffet. Et par rigtig søde piger med de mest fantastiske bryster. Rigtig god kemi fra starten. Ikke sidste gang jeg besøger dem. Freja gav den gamle lidt et sug i maven. Hende vil jeg rigtig gerne besøge alene. Lige en pige efter min smag- og jeg fik ikke kysset nok med hende;-) Er tilbage på jobbet, med billedet af de gudinder med ”måsen i vejret” kun ventende på at jeg skiftede rundt – vildt frækt. Tak for oplevelsen Misser Freja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 14. Maj, 2019 Tusind tusind tak for de fine ord dejlige mand og dine roser til Freja er hermed givet videre Håber vi ses igen en anden dag til et frækt møde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 14. Maj, 2019 Helot skrev, for 45 minutter siden: Jeg fik hilst på Graveren og alt var lutter idyl. Er det nærheden kirken i Østbirk eller hva2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 14. Maj, 2019 gamlingen skrev, for 34 minutter siden: Vi holder til lidt uden for Østbirk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 14. Maj, 2019 Frodige Misser skrev, for 3 timer siden: Vi holder til lidt uden for Østbirk Og i nærheden af en kirke eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 14. Maj, 2019 Hehe ja ellers ville det ikke give meget mening at Helot snakker med Graver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 141 Skrevet 16. Maj, 2019 Hvad gav du for en omgang med disse skønheder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 16. Maj, 2019 (edited) Livsnyder69 skrev, for 3 timer siden: Hvad gav du for en omgang med disse skønheder? Præcis det beløb der står i Misser’s annonce, men jeg er jo ikke som de andre “betjente” herinde, så kan da fortælle at der står 1200 kr Redigeret 16. Maj, 2019 af Helot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg