kitkat 4 Skrevet 14. Maj, 2019 Som den erfarne bruger vil vide er jeg ikke voldsomt erfaren I at dele mine oplevelser herinde..om I derfor vil bruge min anbefaling til noget er helt op til dig selv. Fredag aften fik jeg opfyldt en ide jeg havde haft længe, et møde på en motorvejsrasteplads lidt nord for Århus med denne søde pige https://annoncelight.dk/showad/258457 Jeg havde skrevet en del beskeder med hende, vi fik aftalt mit ønske om et blowjob I min bil. Giv jer selv den oplevelse..hun er uden sammenligning den sødeste i det erhverv jeg har mødt, og for katten hun kan et par ting, og nøj hvor er hun afslappet omkring det.. Jeg kan kun give hende mine varmeste anbefalinger, og ville ønske at hun var tættere på.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catono06 15 Skrevet 14. Maj, 2019 Det lyder spænde. Hvor meget gav du for det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kitkat 4 Skrevet 14. Maj, 2019 Den nette sum af 500kr.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 16. Maj, 2019 Lyder som noget man skal prøve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 29. Maj, 2019 Hendes navn lyder ikke helt dansk. Ved du hvor hun er fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kitkat 4 Skrevet 30. Maj, 2019 Hvad jeg kan høre og se er hun pæredansk.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg