Findesdu 20 Skrevet 14. Maj, 2019 Er der nogen steder ud over Bangkok og tee-rak der burde besøges i Hillerød? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rvm17 192 Skrevet 14. Maj, 2019 Søg på : Cream ......ser godt ud, men jeg har ikke selv besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findesdu 20 Skrevet 15. Maj, 2019 Rvm17 skrev, for 14 timer siden: Søg på : Cream ......ser godt ud, men jeg har ikke selv besøgt hende Herinde, eller hvor? Er det ikke en der er hos Bangkok i gågaden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rvm17 192 Skrevet 15. Maj, 2019 Søg på Annoncelight https://annoncelight.dk/showad/273586 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pe40 Skrevet 15. Maj, 2019 Det er Bangkok. Ofte fake foto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
morfar1 173 Skrevet 15. Maj, 2019 Jeg var hos Bangkok i sidste uge til min sædvanlige behandling. Dvs. 2 piger og sex i en time med prostatamassage og 2 udløsninger med lidt alm. massage ind i mellem. Søde piger og god service men ikke noget GFE, men ellers kommer de fint hele vejen rundt og har lækre kroppe. 2000kr gav jeg. Der er også et sted på Langesvej ikke så langt derfra, der kan man også få fuld pakke, men lokalerne er ikke så lækre som hos Bangkok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. Maj, 2019 morfar1 skrev, for 2 minutter siden: Jeg var hos Bangkok i sidste uge til min sædvanlige behandling. Dvs. 2 piger og sex i en time med prostatamassage og 2 udløsninger med lidt alm. massage ind i mellem. Søde piger og god service men ikke noget GFE, men ellers kommer de fint hele vejen rundt og har lækre kroppe. 2000kr gav jeg. Der er også et sted på Langesvej ikke så langt derfra, der kan man også få fuld pakke, men lokalerne er ikke så lækre som hos Bangkok. Langesvej er heller ikke dét, man forbinder med et diskret sted. Her er Bangkok bedre, da man skal ind i gården. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg