Catono06 15 Skrevet 15. Maj, 2019 Hej. Jeg er Ikke sikker på det er det rette formum, men jeg prøver. Er der nogen som har erfaringer med Victoria Milan? Virker det, eller er det fake profiler som snyder. Eller kender i en side til samme formål som virker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 15. Maj, 2019 Det er forkerte forum. Denne tråd skulle være i "generel debat". Men Victoria Milan har fået rigtige dårlige anmeldelser på Trustpilot og derfor har jeg ikke oprettet en bruger derinde. Bl.a. mange anmeldelser omkring at der bliver fusket og trukket ekstra penge fra kortet samt at mange af pigerne er robotter. Single.dk og Dating.dk har til gengæld fået gode anmeldelser. Også herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 16. Maj, 2019 Catono06 skrev, for 7 timer siden: Hej. Jeg er Ikke sikker på det er det rette formum, men jeg prøver. Er der nogen som har erfaringer med Victoria Milan? Virker det, eller er det fake profiler som snyder. Eller kender i en side til samme formål som virker? Victoria Milan er total svindel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catono06 15 Skrevet 16. Maj, 2019 Ja. Det er mega øv at siden er fup. konceptet er i sig selv god, men en skam at det er snyd. der burde være plads til en side af samme slags uden snyd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg