Servciesboy 634 Skrevet 25. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 10 timer siden: Næhh, der er bare den gamle sag fra 2019 som først kommer for retten nu Det er den sag hvor en undercover journalist foregiver at ville være GB pige. Næ, det er en ny sag, har i været med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Januar, 2021 Servciesboy skrev, for 21 minutter siden: Næ, det er en ny sag, har i været med? Tja, men den er fra 2019 så jeg synes den er gammel. Den bliver jo ikke ny bare fordi den ikke har været for retten endnu. Hvorfor i alverden skal det tage over et år? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lige her Skrevet 25. Januar, 2021 Mener nu godt nok, at ekstrabladet skulle have slørede nummerpladerne, men ser i artiklen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 634 Skrevet 25. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 1 time siden: Tja, men den er fra 2019 så jeg synes den er gammel. Den bliver jo ikke ny bare fordi den ikke har været for retten endnu. Hvorfor i alverden skal det tage over et år? Det betyder ikke noget for mig og få ret,:-)men Per blev i maj 2019 dømt 6 med betinget fængsel , idag er han tiltalt for 6 forhold i perioden 24 maj 30 august 2019 jeg kan ikke finde ud af og sætte linket fra TV 2 nyhederne ind knis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Januar, 2021 Servciesboy skrev, for 17 minutter siden: Det betyder ikke noget for mig og få ret, Ha, ha, nej jeg er også ligeglad. Det jeg siger er at jeg synes det er helt ud ad vinduet at der skal gå så lang tid før en sag kommer for retten. Derfor jeg kalder det en gammel sag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cami02 Skrevet 2. November, 2023 @Rescue51 Jeg håber, at du har det godt. Du er velkommen til at skrive til mig dm med din mail hvis du ønsker kontakt. Jeg er nemlig nysgerrig på et venskab. Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg