Hop til indhold
Stodder1

Trans Vejle - hjælp til billede søgning

Recommended Posts

Stodder1 skrev, for 5 minutter siden:

Er der ikke lige en kvik fyr der kan billedsammenligne og sandsynliggøre chancerne for autentiske billeder..?

Jeg tvivler sgu ærlig talt, da der på tlf. nr. søgning kommer forskellige profiler frem - dog trans profiler :)

https://annoncelight.dk/showad/235733

Billede nr. 4 i annoncen kan se øverst i dette blandede galleri over transer men om der er tale om samme person på ansigtsbillederne skal jeg ikke kunne sige. Der er sikker brugt både en masse make-up og photoshop i begge tilfælde. Men playboy-tatoveringen som er på andre billeder i annoncen er i hvert fald ikke med på de billeder jeg har fundet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak :)

Du har ikke sendt noget med... Altså hvis det var meningen!? 

Jeg tænker det er fake, for forespurgt pr. SMS (iPhone kan jeg se) så kan det kun bekræftes “yes” hvis man spørger til Real pictures:unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stodder1 skrev, for 30 minutter siden:

Tak :)

Du har ikke sendt noget med... Altså hvis det var meningen!? 

Jeg tænker det er fake, for forespurgt pr. SMS (iPhone kan jeg se) så kan det kun bekræftes “yes” hvis man spørger til Real pictures:unsure:

Hov ja fik lige trykket udgiv lidt for hurtigt :)

Her er link: https://m.ashemaletube.com/pics/129238/big-big-big-2/

Annoncens billede nr. 4 "hører sammen" med de 3 billeder øverst i galleriet. Dem med den røde top og der kan man ikke se playboy tatoveringen som ellers går igen på andre billeder i annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...