Catono06 15 Skrevet 18. Maj, 2019 Hej. Betaler i medlemskab, eller kan man komme i kontakt med pigerne på anden vis? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 18. Maj, 2019 Medlemskab- hvis du vil bruge sugardaters Der er andre sider men ved ikke hvor gode de er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 18. Maj, 2019 1) Ja. 2) Du skal bare sætte dig på en café tæt på en uddannelsesinstitution og se lækker og velbeslået ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catono06 15 Skrevet 20. Maj, 2019 Så må man nok betale sit medlemskab, og håbe man møder dejlig dansk fisse på sitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 156 Skrevet 20. Maj, 2019 Catono06 skrev, for 1 time siden: Så må man nok betale sit medlemskab, og håbe man møder dejlig dansk fisse på sitet. Der er altså rigtig få Sugarbabes på siden lige nu. Så det er nok ikke en god ide at oprette en bruger lige nu med mindre man er villige til at ofre rigtig meget tid og penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knyffens 68 Skrevet 20. Maj, 2019 Carl72 skrev, for 41 minutter siden: Der er altså rigtig få Sugarbabes på siden lige nu. Så det er nok ikke en god ide at oprette en bruger lige nu med mindre man er villige til at ofre rigtig meget tid og penge. Der er jeg ikke enige med dig, jeg opretter en profil igen for en uge siden og har allerede mødtes med to.. og jeg har en del krav ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 156 Skrevet 20. Maj, 2019 knyffens skrev, for 3 timer siden: Der er jeg ikke enige med dig, jeg opretter en profil igen for en uge siden og har allerede mødtes med to.. og jeg har en del krav 2 på en uge er altså ikke meget selvom man har nogle krav. Alle som jeg har skrevet med herinde siger at antallet er faldet meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 20. Maj, 2019 Vil give Carl ret, der er virklig lille udvalg i forhold til tidligere + standarten også er faldet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 21. Maj, 2019 knyffens skrev, for 21 timer siden: Der er jeg ikke enige med dig, jeg opretter en profil igen for en uge siden og har allerede mødtes med to.. og jeg har en del krav Interessant. Nogen du kan anbefale? Jeg er selv forholdvis ny derinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent0037 229 Skrevet 22. Maj, 2019 Der er slet ikke så mange brugere på SD som der har været. De der er der, er gamle kendinge og mere eller mindre prof. Dette gælder under alle omstændigheder i Aarhus-området, og jeg ville ikke anbefale et medlemsskab lige nu. Bare et heads up! Peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catono06 15 Skrevet 23. Maj, 2019 Update. Jeg fik oprettet en profil med en 4 uger aftale. Må inddrømme at det virker meget tynd og op ad bakke hvis man skal lande en aftale. Øv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 29. Maj, 2019 Agent0037 skrev, den 22.5.2019 at 06:46: Der er slet ikke så mange brugere på SD som der har været. De der er der, er gamle kendinge og mere eller mindre prof. Dette gælder under alle omstændigheder i Aarhus-området, og jeg ville ikke anbefale et medlemsskab lige nu. Bare et heads up! Peter Jeg er fra københavns området og jeg har samme oplevelse. Nyhedens interesse er væk og medie omtale af sugardating er prostitution for pigerne til at tænke sig om en ekstra gang inden de opretter en profil. Samtidig bliver det ødelagt af de mange mere eller mindre prof GP piger og dem der husler med at sælge billeder og den rene svindel. Så ja det er blevet meget op ad bakke at finde gode oplevelser og kræver et stort tidsforbrug Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 156 Skrevet 30. Maj, 2019 Jeg har lige fået dagens tilbud på SD 4000 kr. ville hun have. Og det dækker under: Ingen kys. Ingen anal. Ingen dominans. Ingen blowjob. Ingen finger. Ingen sex med nærvær og mange ingen andre ting. Mange SB'er er blevet rablende vanvittige med de priser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 30. Maj, 2019 Carl72 skrev, 1 time siden: Jeg har lige fået dagens tilbud på SD 4000 kr. ville hun have. Og det dækker under: Ingen kys. Ingen anal. Ingen dominans. Ingen blowjob. Ingen finger. Ingen sex med nærvær og mange ingen andre ting. Mange SB'er er blevet rablende vanvittige med de priser. Hvem var det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catono06 15 Skrevet 1. Juni, 2019 Vildt. Men der må være kolleger som falder for det. jeg fik tilbudt 20 min tvivlsom sex for 2000 kr, tænk hvad du kan for af en god GP for de penge. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg