KiraRhys 10 Skrevet 18. Maj, 2019 Denne person som skriver fra denne mail truer glædespige [email protected] 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham den unge 138 Skrevet 18. Maj, 2019 Det var da et ubehagligt menneske.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 18. Maj, 2019 Du kan gøre 3 ting: 1. Ignorer 2. Ignorer 3. Ignorer. Du skal ikke fodre personen med noget krudt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MonsterKiller Skrevet 18. Maj, 2019 Det er sgu trist hvad I piger nogle gange skal udsættes for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KiraRhys 10 Skrevet 18. Maj, 2019 Ja der er desværre nogle ubehagelige mennesker derude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 20. Maj, 2019 Tja. lyder som en gammel kending der er på banen, igen igen, Voldemort, MIster B eller hvad vi nu (ikke) må kalde ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KiraRhys 10 Skrevet 20. Maj, 2019 Misjo1 skrev, for 52 minutter siden: Tja. lyder som en gammel kending der er på banen, igen igen, Voldemort, MIster B eller hvad vi nu (ikke) må kalde ham Jeg forstår virkelig ikke hvad de får ud af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 20. Maj, 2019 KiraRhys skrev, for 15 minutter siden: Jeg forstår virkelig ikke hvad de får ud af det Det er hans hobby. Han ønsker at genere så mange piger som muligt. Han burde samle på glansbilleder eller hønseringe i stedet for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KiraRhys 10 Skrevet 20. Maj, 2019 Hvad skal man gøre når de truer én med at gå til kommunen og til skat og at de har ens rigtige navn, adresse osv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 20. Maj, 2019 KiraRhys skrev, Lige nu: Hvad skal man gøre når de truer én med at gå til kommunen og til skat og at de har ens rigtige navn, adresse osv? Hvordan er de kommet i besiddelse af dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Maj, 2019 KiraRhys skrev, for 4 minutter siden: Hvad skal man gøre når de truer én med at gå til kommunen og til skat og at de har ens rigtige navn, adresse osv? Hvad har du at skjule overfor kommune og skat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KiraRhys 10 Skrevet 20. Maj, 2019 Jeg aner det ikke. Han har fundet min Facebook profil og nogle billeder af mig, men aner ikke hvordan han har fundet mit nummer og min adresse. Den eneste mulighed er at han har været en kunde ved mig. Men den tanke er for skræmmende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gladmand 67 Skrevet 20. Maj, 2019 KiraRhys skrev, for 10 minutter siden: Hvad skal man gøre når de truer én med at gå til kommunen og til skat og at de har ens rigtige navn, adresse osv? Det lyder nemmere end som så, men du skal ikke lade dig true elle kue. Hvis han vil gå til kommune og skat mv. så må han bare gøre det. Hvis han går til skat, skal de (skat) sende dig et brev hvor de fortæller at de har fået en anmeldelse. Hvis du ikke har fået det, så har han i hvertfald indtil nu ikke gået til skat. Jeg kender dig jo ikke, men ud fra at der på din profil står glædespige har du vel tjent penge ved salg af sex. Det betyder at du skal tænke på følgende: 1. Det er ikke ulovligt at på betaling for sex - så her har du ikke noget problem. 2. Du skal normalt betale moms når du sælger sex, og derfor have et cvr.nr. Hvis du sælger for mindre end 50.000 kr. pr. år, behøver du ikke have et cvr.nr. og du skal ikke betale moms. 3. Selv om du ikke har cvr.nr. skal du betale skat af den fortjeneste som du har. Dvs. at du skal lave en opgørelse over hvor meget du har tjent. Det er de penge som du har modtaget minus de udgifter som du har haft for at sælge dine ydelser. 4. Hvis du er på overførselsindkomst, dagpenge eller lignende har du pligt til at fortælle hvor meget du har tjent, så det kan trækkes fra i ydelserne fra det offentlige. Det vil nok være en god ide at du laver en opgørelse over hvad du har tjent og de udgifter som du har haft og får oplyst det de rette steder. Men som sagt til at begynde med - du skal ikke lade dig kue. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KiraRhys 10 Skrevet 20. Maj, 2019 Tusind tusind tak. Nu er jeg meget mere rolig. Jeg ved at han kan se min tråd da han har truet mig igen nu. Men jeg tager den mere roligt nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gladmand 67 Skrevet 21. Maj, 2019 Jeg kender kun "historien" her fra EG -men ud fra det virker det lidt som om at han lige nu går efter dig personligt. Lad være med at bruge krudt på ham. En ting er hvad loven siger, og noget andet er hvad politiet bruger tid på, men det er altså sådan at loven siger man ikke bare kan chikanere lovlydige borgere uden at det har/kan have en konsekvens for anmelderen. Bl.a. har vi Straffelovens § 164: "Den, der afgiver urigtige oplysninger til offentlig myndighed med forsæt til, at en uskyldig derved bliver sigtet, dømt eller undergivet strafferetlig retsfølge for et strafbart forhold, straffes med fængsel indtil 6 år. " Jeg håber at han kan se at der er et skråplan, og at han stopper med at forfølge dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 12. Juni, 2019 Nemtøs skrev, den 20.5.2019 at 18:26: Hvad har du at skjule overfor kommune og skat? Det ville hun åbenbart ikke svare på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Juni, 2019 (edited) ViborgMand skrev, for 23 minutter siden: Det ville hun åbenbart ikke svare på Hvorfor i al verden skulle hun svare på et spørgsmål om noget der ikke vedkommer andre? Hvem siger iøvrigt hun har noget at skjule? Redigeret 12. Juni, 2019 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KiraRhys 10 Skrevet 12. Juni, 2019 Jo det gjorde jeg. Jeg har intet at skjule for jeg tjene slet ikke nok til at skulle angive cvr eller til skat. Men bare rolig du, jeg er stoppet, af flere årsager som jeg også har angivet længere oppe i tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Juni, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 time siden: Hvorfor i al verden skulle hun svare på et spørgsmål om noget der ikke vedkommer andre? Hvem siger iøvrigt hun har noget at skjule? Prøv at læse trådstarters kommentar af den 20 maj inden du hakker mig ned! Min kommentar skal læses i sammenhæng med hvad trådstarter selv har skrevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Juni, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Prøv at læse trådstarters kommentar af den 20 maj inden du hakker mig ned! Min kommentar skal læses i sammenhæng med hvad trådstarter selv har skrevet. Jeg synes stadig din kommentar er unødvendig og mistænkelig gørende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Juni, 2019 Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: Jeg synes stadig din kommentar er unødvendig og mistænkelig gørende. Det er din tolkning. Var faktisk ment som en hjælp til trådstarter, hvis hun ikke laver noget ulovligt ift skat og kommune - kan det ubehagelige væsen jo ikke true hende. Så kan væsenet anmelde alt det som det lyster. Ift om mit indlæg er unødvendig eller ikke, må vi lade administrator om at vurdere. Jeg ser dagligt indlæg som er nedsættende, frastødende eller afsporing og endnu værre røvslikkeri af bestemte personer herinde. De fleste springer jeg blot over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Juni, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Var faktisk ment som en hjælp til trådstarter, Ok, det var ikke nemt at se - ikke for mig i al fald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg