Hop til indhold

Recommended Posts

Efter en tur til Himmerland for at se golf så er det dejligt at slutte af med massage hos Tan i Løgstør

Besøgte denne dejlige lækkermås i går. Dejlig kvinde der ved hvordan man gør en mand tilfreds.

Dejligt at blive genkendt og vide at hun ved hvordan jeg lige præcis gerne vil have det.

Hun er fantastisk til massagen. Men men det frække elsker hun. Fantastisk blow. Og høre hende komme da jeg slikkede hende gjorde ikke oplevelsen dårligere. Hun blev så tændt. Og efterfølgende sex var fantastisk. 

Kommer jeg igen. Ja selvfølgelig. Næste gang jeg er i  området.

https://annoncelight.dk/showad/248407

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Ginne.

Nu, du har besøgt Tan, regner jeg med, at du kan bekræfte, om det er hende der er på billederne.

Jeg ved ikke, om hun har været andre steder, men billederne bliver i hvert fald flittigt benyttet som blikfang for annoncer.

Hvis det er real pic.s er hun da en visit værd!!!!

Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi Tan før, og det er uden tvivl hende på billederne.

Hun har lidt mave, men jeg synes hun er hamrende fræk. Og ja fantastisk blod hun giver!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborg skrev, den 24/5/2019 at 19:30:

Hej Ginne.

Nu, du har besøgt Tan, regner jeg med, at du kan bekræfte, om det er hende der er på billederne.

Jeg ved ikke, om hun har været andre steder, men billederne bliver i hvert fald flittigt benyttet som blikfang for annoncer.

Hvis det er real pic.s er hun da en visit værd!!!!

Aalborg

Tror at de to billeder hvor hun vender fremad er en del år gamle. Men det hvor hun står med ryggen til er helt klart det du møder hvis du besøger hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Ginne

Vil gerne høre dig lidt om stedet hvor hun holder til, er det pænt eller et forfalden sted.

Og er det i selve Løgstør by, hvis du vil sige noget om det.

Erik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Erik52 skrev, den 27/5/2019 at 11:38:

Hej Ginne

Vil gerne høre dig lidt om stedet hvor hun holder til, er det pænt eller et forfalden sted.

Og er det i selve Løgstør by, hvis du vil sige noget om det.

Erik

Ældre ejendom uden for Løgstør. Du kan parkere til venstre for huset så er der ingen der ser dig. Synes det er pæne store lokaler og badeværelset. Tja som det nu ser ud på landet.

Men Hvad betyder det. Oplevelsen er i sengen og den fejler absolut intet.

god fornøjelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tsunami

Jeg kan også bekræfte det er hende på foto...Jeg mødte hende engang i Thisted - særlige kendetegn: Tattoo på ryggen - den er jo ikke til at tage fejl af ;)

havde også en god oplevelse med hende, som jeg har skrevet en anmeldelse af

Del dette indlæg

Link til indlæg
Redheat skrev, den 4.1.2020 at 23:54:

Er der nogen der ved om Tan kommer tilbage? 

Det gør hun, engang i april/maj og muligvis et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun rejste da coronaen var godt igang og har ikke været her siden. Jeg havde kontakt med hende indtil sidste sommer, men så blev der stille. Hun er her måske lige pludseligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var flere år i Vejle før hun tog til Nordjylland /Løgstør i Vejle kaldte hun sig Pin 

Redigeret af Rudo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rudo skrev, for 11 timer siden:

Hun var flere år i Vejle før hun tog til Nordjylland /Løgstør i Vejle kaldte hun sig Pin 

Og det var der jeg lærte hende at kende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...