Bakerman 7 Skrevet 25. Maj, 2019 Malua Copenhagen Nogen der ved om hun er på vej tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4598 Skrevet 26. Maj, 2019 Du er ikke den eneste, der savner denne fantastisk dejlige kvinde. Hun er en sand demimonde: Smuk, vidunderlig at være sammen med, sød, fræk og får dig til at føle dig som centrum i verden. De gange jeg har besøgt hende, har jeg været momentant forelsket. Jeg håber, at hun vender tilbage (og at jeg opdager det). Venligst OT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malua 82 Skrevet 4. Oktober, 2019 Hej med jer Jeg er tilbage igen efter en lille pause på 6 måneder ...sikke tiden den flyver afsted. Jeg starter op igen torsdag d, 17/10 i Vanløse. Stort kys fra Malua 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 6. Oktober, 2019 Malua skrev, den 4.10.2019 at 16:16: Hej med jer Jeg er tilbage igen efter en lille pause på 6 måneder ...sikke tiden den flyver afsted. Jeg starter op igen torsdag d, 17/10 i Vanløse. Stort kys fra Malua Du er SÅ fantastisk DEJLIG, Malua. Når vi var sammen, følte jeg kunne række ud og tage alle stjerne på himlen som spejler sig i dine smukke øjne. Jeg håber du får tjent en masse penge, er sammen med en masse mænd og får så meget (undskyld udtrykket) pik i forskellige størrelser. For det fortjener du! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluke 40 Skrevet 7. Oktober, 2019 Malua skrev, den 4.10.2019 at 16:16: Hej med jer Jeg er tilbage igen efter en lille pause på 6 måneder ...sikke tiden den flyver afsted. Jeg starter op igen torsdag d, 17/10 i Vanløse. Stort kys fra Malua Yeeesss! Det er gode nyheder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clonatu 8 Skrevet 8. Oktober, 2019 Billederne er gamle... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg