Sentinel 120 Skrevet 28. Maj, 2019 Hej folkens Jeg står og skal en tur til Korea og tænker på at tage på pige-besøg derhenne, men er der nogen der i forvejen har erfaringer på de kanter? Hvad findes der og er der steder nogen kan anbefale? mvh. Sentinel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kitesurfer2 99 Skrevet 31. Maj, 2019 Hej sentinel, jeg ved der er noget der hedder belle massage i seoul, det er bare noget jeg har set på nettet, men om det er godt har jeg jo så ingen direkte erfaringer med. Hører meget gerne hvad du finder frem til da jeg selv skal et smut samme vej om et par måneder. hilsen Kite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 31. Maj, 2019 Hmm blot til orientering, det er ulovligt med prostitution i Syd Korea, så jeg ville holde mig i ro, mens jeg er i landet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 2. Juni, 2019 Distrikt 588 i Cheongnyangi er stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 4. Juni, 2019 Visti-Vistisen skrev, den 2.6.2019 at 15:48: Distrikt 588 i Cheongnyangi er stedet Hvordan kan man lave en så dårlig film - og så udstille sine dårlige evner mht. at tage film på nettet - det er mig uforståeligt . Men jeg ville nok selv køre ligeså meget rundt med øjnene, hvis jeg kom igennem den gade med alle de vinduespiger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 4. Juni, 2019 Kan være det er sent om aftenen, læs : Mau Mau Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg