Hop til indhold
ChubbyJATAK

Pickup på Istedgade el.lign.

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg vil gerne prøve kræfter med at samle én af gadepigerne op på Istedgade. Dog synes jeg ofte der er mange mennesker osv. som gør det lidt besværligt.

Jeg vil derfor høre, om der er nogen med erfaring indenfor dette felt, som kan dele ud af disse og give et par tips? 

Pft.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ChubbyJATAK skrev, for 2 timer siden:

Hej alle.

Jeg vil gerne prøve kræfter med at samle én af gadepigerne op på Istedgade. Dog synes jeg ofte der er mange mennesker osv. som gør det lidt besværligt.

Jeg vil derfor høre, om der er nogen med erfaring indenfor dette felt, som kan dele ud af disse og give et par tips? 

Pft.

Det er svært at give tips til det du spørger om. Du stopper bilen, forhandler, tager hende med eller lader være. Hvis du ønsker at der ikke er så mange, så må du eventuelt tage en aftentur en normal hverdag.

På Vesterbro er det typisk sådan, at der om dagen er rumænske/østeuropæiske damer og om aftenen eller natten afrikanere.

Har ikke selv prøvet det, men bor ikke langt derfra og følger fint med af og til, gerne med noget popcorn i hånden.

Det sidste var ikke alvorligt ment. Jeg spiser ikke popcorn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...