zommas 49 Skrevet 28. Maj, 2019 Hej Jeg har snart et ærende på Outlet Neumunster og vil høre om der er nogle tysklands kyndige, der kan anbefale gode steder til et svinkeærinde. Jeg har aldrig været i nogle af de klubber I skriver om her, men efter beskrivelserne er det da noget der skal prøves. Eller har I bedre anbefalinger? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 28. Maj, 2019 Mulighederne er store i Hamborg, ikke så langt derfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zommas 49 Skrevet 28. Maj, 2019 Det er rigtigt Thomsen. Men mine muligheder er begrænset til kun at være undervejs, og så ikke længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 28. Maj, 2019 zommas skrev, for 1 time siden: Det er rigtigt Thomsen. Men mine muligheder er begrænset til kun at være undervejs, og så ikke længere. Så kør direkte på Atmos, Babylon eller Harmony i Hamborg og glem alt om Outlet i Neumunster, der er ik noget at komme der efter alligevel. Ville selv hellere bruge tiden med et lille håndklæde om skridtet og køb det du skal bruge hos de lokale i Dk. Jung 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 4. Juni, 2019 100 pct enig med Jung. Outlet Münster er ikke værd at bruge tid på Kør til Harmony FKK. Eller find en pige eller tre i Flensburg Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13834 Skrevet 8. Juni, 2019 zommas skrev, den 28.5.2019 at 16:55: Det er rigtigt Thomsen. Men mine muligheder er begrænset til kun at være undervejs, og så ikke længere. Evt. kunne du jo besøge en pige i Flensburg på både ud - og hjemturen, P-club kunne også være en mulighed - og har du tid til at køre helt til Hamburg - så ligger: https://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk/hamburg/stellingen/fantasy_lounge_9468.html allerførst i Hamburg lige ved A7 - lige bag Bauhaus, hvor du måske også godt kunne have et ærinde 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 9. Juni, 2019 Det kunne jo være at manden ikke er alene i bilen, eller er der i arbejdsmedfør, så kørsel til HH ikke er muligt. Her er lidt i Neumünster: https://sexnord.net/city/6/neumnster 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg