Rejsenetværk 9605 Skrevet 2. Juni, 2019 Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden: Jeg kunne godt tænke mig en aftale med Jennifer, om at vi, hvis jeg kan skaffe mindst 2 flere interesserede mænd, så kan vi komme en aften på hendes vagt, sammen med kolleger til hende, som er indforstået hermed, og de er med på et setup, hvor vi forudbetaler 1100 kr, som inkluderer entre, og 30 standard minutter med standardydelser, gensidig fransk og samleje, men uden jacuzzi og sauna. Det vil selvfølgelig være fint, hvis vi må gå i den store jacuzzi, og i sauna under vores besøg, blot som hygge, men det bør ikke være et krav til arrangementet. Et trækplaster kunne være, at yderligere halve timers sex kan tilkøbes for 700 kr, under ens ophold, men de 1100 kr er for egen risiko, de betales forud, og pengene er tabt, hvis ikke vi kommer på dagen for arrangementets afholdelse. Jeg er klar over at et krav om at skulle risikere at tabe 1100 kr, udgør en væsentlig barriere for at få nogle mænd til at ville deltage i et sådant arrangement. Men alt for mange glædespiger, har dårlige erfaringer med useriøse mænd, når de ikke skal hverken forpligte sig, eller risikere at tabe et beløb på at tilmelde sig et arrangement. Det er så nemt at give udtryk for interesse i selv at deltage, og så blive væk på dagen, hvor det så er pigerne der står tilbage med tabet. Det dur ikke, hvis noget skal løbes igang, og jeg vil gerne som den første forpligtige mig til at forudbetale 1100 kr, som jeg mister hvis ikke jeg møder op på dagen, medmindre at det er pigerne selv der aflyser. Hvis Jennifer er med på det, så skal jeg bare skaffe 2 flere mænd, som vil løbe den samme risiko som jeg selv. Kan jeg det, så kan alle andre interesserede for min skyld få et tilbud, hvor de løber en langt mindre økonomisk risiko, end vi 3 frontløbere er villige til at påtage os. Men forudbetaling, og risiko for at miste pengene, hvis man selv udebliver, ja det et jeg desværre ret sikker på er en nødvendighed, hvis ikke pigerne skal stå skuffede tilbage, fordi for mange mænd, endnu en gang ikke var til at stole på. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 2. Juni, 2019 Nu har jeg aldrig forstået at de der strip klubber overhovedet kan løbe rundt? Konceptet lugter langt væk af bondefangeri - altså champagne piger der drikker Champagne til overpris med gæsterne, piger der måske vil have sex mod et gigant beløb? Det er ren rip-off, og man hører jævnligt om gæster, der blevet drugget, forulempet, truet og svindlet i udlandet. Copenhagen Suana Club derimod: Den kan jeg anbefale, hvos man ønsker en anderledes opelvese. Og 1800 kr for en time alene med en skøn pige er bestemt ikke i overkanten, tværtimod ! De to gange jeg har prøvet, var jeg eneste gæst og så altså ikke andre mænd, da vi var iSpa'en, så det var intimt og lækkert. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 2. Juni, 2019 (edited) Jeg brugte en formue på stedet i 89/90/91, og har masser af gode minder fra de besøg, prisen var dengang 1.200 kroner og det var en time med jacuzi og sauna og sex. Afvaskning foregik med den GP jeg havde valgt fra udvalg, hver gang en super oplevelse, konceptet har holdt fint siden kan jeg forstå, og 1.800 for samvær med en lækker model i en time under lækre forhold er sgu ikke dyrt, jeg kan finde priser der er højere...også lækre oplevelser...Senest har jeg været der en enkelt gang for at dyrke min passion for sex med Jennifer.. Redigeret 2. Juni, 2019 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9605 Skrevet 2. Juni, 2019 Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden: Jeg brugte en formue på stedet i 89/90/91, og har masser af gode minder fra de besøg, prisen var dengang 1.200 kroner og det var en time med jacuzi og sauna og sex. Afvaskning foregik med den GP jeg havde valgt fra udvalg, hver gang en super oplevelse, konceptet har holdt fint siden kan jeg forstå, og 1.800 for samvær med en lækker model i en time under lækre forhold er sgu ikke dyrt, jeg kan finde priser der er højere...også lækre oplevelser...Senest har jeg været der en enkelt gang for at dyrke min passion for sex med Jennifer.. Det lyder ihvertfald som et godt alternativ til de muligheder, vi har ellers i det danske marked. Men det er ikke FKK efter det tyske koncept, med entre, og hvor man sammen piger og mænd opholder sig i samme lounge, man kan blive der i flere timer, og hvor man kan købe halve timer med pigerne under sit ophold. Det er hvad jeg ønsker mig som en mulighed i Danmark, og som det er nu, der rejser jeg for tiden ikke til Tyskland, simpelthen fordi jeg vil bruge mine penge til noget andet en rum tid fremover. Med et hjemligt FKK lignende tilbud, kunne der blive til både købesex og andre fornøjelser også. Men det har vi ikke, så jeg undværer bare sex Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6827 Skrevet 3. Juni, 2019 (edited) TheVoice skrev, den 2.6.2019 at 03:34: Læste lige anmeldelsen af Copenhagen Sauna Club Det er ikke meget man kan finde om stedet på EG, men det ændre nu ikke på, at jeg synes at konceptet lyder spændende og tilbyder nogle anderledes oplevelser. Synes bestemt ej heller at prisen er afskrækkende. Jeg tror ikke man skal pille ved konceptet, og forsøge at lave noget discount FKK eller lignende. Kære Voice De eneste der kan pille ved konceptet er da pigerne selv. Copenhagen Sauna Club er for dem der har pengepungen i orden, og ikke for fedtsyle, de må søge lykken på andre græsgange. Der er et evigt gyldig ordsprog : " - har du penge kan du få - har du ingen må du gå" Men det er bare et evigt tilbagevendende mantra for Rejse.... at prisen på et slaw fisse skal ned!! - alle mulige krumspring : spare her og der og alle vegne, færre piger og flere mænd med færre penge = kædeknep : pigerne ender med at skulle "humpe hjem på æggestokkene" Kære @Rejsenetværk Så langt jeg husker tilbage herinde, som er sådan ca 6,5 år har du meget ofte skrevet om FKK her i Danmark. Du har sandsynligvis meget indsigt i dette FKK fra Tyskland og ved hvordan det skal drives. Så er det jeg ikke lige kan forstå hvorfor du ikke selv åbner og driver et discount FKK ???????? - spar lidt penge sammen og lån resten i banken eller find med investorer. Hvorfor skal pigerne manipuleres til andet end det de selv synes de kan magte og evt løbe en risiko på dine præmisser. Jeg ved jeg er hård denne gang - beklager. Mange hilsner Nye tider Når mænd skal drive bordel bliver det hårdt at være pige. Redigeret 3. Juni, 2019 af Nye tider 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg